fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 De bruker Bring, så pakken kommer på døren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg hater alle fraktselskaper, men jeg må si at UPS kanskje er det jeg hater minst av dem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) De bruker Bring, så pakken kommer på døren. Det visste jeg ikke. Tar de seg av mva også, slik at jeg kan betale budbilen direkte? Jeg HATER UPS. Virkelig? Jeg har kun hatt gode erfaringer med UPS. Endret 15. september 2011 av thrice Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg liker mye bedre å komme hjem til en hentelapp og stikke ned på butikken. Å være hjemme en hel dag for å vente på en pakke er så bortkasta. Pluss de har en rimelig sterk pris for fortolling Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror ikke du kan betale direkte, men jeg spurte ikke... Jeg har ikke fått en regning enda, og hvis jeg ikke husker helt feil var verdien satt ned en del. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 http://www.videojug.com/film/how-to-clean-suede-shoes Har nettopp flytta til en ny by og aner ikke hvor jeg skal få tak i alt, og å levere skoene til en skomaker er ikke aktuelt. Søkte litt rundt selv og fant noen andre triks. Funker det å bruke en slightly fuktig klut, for så å la skoene tørke i fred i et kjølig rom? Har også hørt at en tannbørst dyppet i eddik og vann kan funke. Er rett og slett blank på semsket skinn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror ikke du kan betale direkte, men jeg spurte ikke... Jeg har ikke fått en regning enda, og hvis jeg ikke husker helt feil var verdien satt ned en del. Aha. Den siste biten der liker jeg godt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg liker mye bedre å komme hjem til en hentelapp og stikke ned på butikken. Å være hjemme en hel dag for å vente på en pakke er så bortkasta. Pluss de har en rimelig sterk pris for fortolling Er jo bare å ringe og be dem komme med pakken på jobben. Det pleier jeg å gjøre. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå studerer jeg, og det å få den sendt til BI blir litt for kleint. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har også hørt at en tannbørst dyppet i eddik og vann kan funke. Dette funker bra, og særlig på saltflekker. Du kommer deg desverre ikke utenom en børste laget for semsket skinn om du vil at det skal se bra ut over tid. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg løp ut fra timen flere ganger da jeg gikk på VGS for å hente pakker. Budbilen kjørte inn i skolegården til og med. Fungerte fint det. Men gjør som du vil. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Red Wing Ja eller nei? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg syns de er litt for workwear. De forrige du linket til er penere imo. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, forsåvidt sant, takk. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Noen her som har erfaring med sko som har "crepe" såle? (http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=2119&brandID=7&catID=20&shoeID=3916&selectedSizeID=0&selectedFitID=0) Er vel mest for vår/sommer denne skoen, eller er jeg helt på villtur? Ble litt forelsket i den mørkeblå i linken ovenfor Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja. Jeg har det på høstskoene mine. De ligner på Camden i brun. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Blir sålen fort slitt, eller holder den seg greit så lenge man løfter beina når man går? Tror jeg ender opp med de skoene selv om jeg kansje burde hatt noen med gummisåle.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har et par desert boots med crepe såle, og de har fungert fint i alt fra regn til snø. De er også fantastisk gode å gå i. Eneste minuset er vel at de slites ut etterhvert, men da er det snakk om etter minst tre-fire år vil jeg tro. Sålen blir forøvrig mørk etterhvert som du bruker den (på grunn av skitt og greier). Du kan sikkert vaske det bort, men jeg foretrekker at de er litt mørke 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 fkm, var det slik at det var Loake Litchfield du hadde kjøpt? Isåfall, er de store i størrelsen? Har jo Herring Coltham, som er bygd på Loakes 026-lest, og den burde vel ikke være veldig forskjellig fra 024-lesten som Litchfield er bygd på? Synes Herring Coltham er ganske brede (selv med ullsokker), så det er det eneste jeg er litt skeptisk til når det gjelder et eventuelt kjøp av Litchfield. Skulle egentlig tro det var ulovlig å lage smale sko. Det er ihvertfall ikke veldig enkelt å få tak i smale sko til en god pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå