Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp flytta til en ny by og aner ikke hvor jeg skal få tak i alt, og å levere skoene til en skomaker er ikke aktuelt. Søkte litt rundt selv og fant noen andre triks. Funker det å bruke en slightly fuktig klut, for så å la skoene tørke i fred i et kjølig rom?

Har også hørt at en tannbørst dyppet i eddik og vann kan funke.

Er rett og slett blank på semsket skinn.

Lenke til kommentar

Jeg liker mye bedre å komme hjem til en hentelapp og stikke ned på butikken. Å være hjemme en hel dag for å vente på en pakke er så bortkasta. Pluss de har en rimelig sterk pris for fortolling

Er jo bare å ringe og be dem komme med pakken på jobben. Det pleier jeg å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har et par desert boots med crepe såle, og de har fungert fint i alt fra regn til snø. De er også fantastisk gode å gå i. Eneste minuset er vel at de slites ut etterhvert, men da er det snakk om etter minst tre-fire år vil jeg tro.

Sålen blir forøvrig mørk etterhvert som du bruker den (på grunn av skitt og greier). Du kan sikkert vaske det bort, men jeg foretrekker at de er litt mørke :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

fkm, var det slik at det var Loake Litchfield du hadde kjøpt?

Isåfall, er de store i størrelsen? Har jo Herring Coltham, som er bygd på Loakes 026-lest, og den burde vel ikke være veldig forskjellig fra 024-lesten som Litchfield er bygd på? Synes Herring Coltham er ganske brede (selv med ullsokker), så det er det eneste jeg er litt skeptisk til når det gjelder et eventuelt kjøp av Litchfield. Skulle egentlig tro det var ulovlig å lage smale sko. Det er ihvertfall ikke veldig enkelt å få tak i smale sko til en god pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...