Kavinsky Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Nye sko Fuck yeaa. Feeete ass. Blir et par på meg forhåpentligvis snart. Må bare bestemme meg for grønne eller brune. Endret 11. september 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Pene, hva måtte du ut med? 2000 kr Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Nye sko Ikke noe bombe at disse var pene og! Deets? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Skikkelig høstsko med sterke kontraster i lissene. I like! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Nye sko Ikke noe bombe at disse var pene og! Deets? Diemme Roccia Vet. 2200,- på Tatler, av alle steder... De hadde ganske godt utvalg av modeller og farger faktisk. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Disse, med sånn militergrå/grønn bomberjacket med oransj foring... Skikkelig luv altså! 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hah, jeg så på samme her om dagen. Litt redd for at jeg ikke skal helt klare å "pulle dem". Fitpic? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Nye sko Ikke noe bombe at disse var pene og! Deets? Diemme Roccia Vet. 2200,- på Tatler, av alle steder... De hadde ganske godt utvalg av modeller og farger faktisk. Må være greit deilige når minusgradene kommer krypende. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg likte skoene, ertestuing. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Fitpic? Får se om jeg får gjort det i morgen. De er hvertfall dritfete med jeans. Må være greit deilige når minusgradene kommer krypende. Får da håpe det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpt fete sko? Første bud er å skrive merke, pris og kjøpssted i samme post, så slipper vi så mange spørsmål. 3 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpt fete sko? Første bud er å skrive merke, pris og kjøpssted i samme post, så slipper vi så mange spørsmål. Altså! Alle vet at den egentlig meningen med diskusjon er å skaffe seg flest mulig poster. Da er det liten vits i å skrive alt inn i en post. 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Fikk mine Herring Ilford i dag, men dessverre var de noe for store i størrelsen. Hvordan går man frem for å bytte de? Er det bare å sende i retur og gi beskjed til Herring? Noe stress med toll osv? Endret 12. september 2011 av oholles Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Du må fylle ut en proformafaktura. Pass på å få det klart fram at skoene skal byttes. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Du må fylle ut en proformafaktura. Pass på å få det klart fram at skoene skal byttes. Så det eneste jeg trenger gjøre er å gi beskjed til Herring, fylle ut skjema, levere pakken på posten og alt er flott? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det er en del av kvitteringen som fulgte med skoene som skal rives av og legges ved skoene. Les dette. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpt fete sko? Første bud er å skrive merke, pris og kjøpssted i samme post, så slipper vi så mange spørsmål. Altså! Alle vet at den egentlig meningen med diskusjon er å skaffe seg flest mulig poster. Da er det liten vits i å skrive alt inn i en post. Hvem bryr seg om hvor mange poster man har? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen her som eier et par med Filippa K Owen Suede Boots? Tenkte å kjøpe et par i brunt, men lurer litt på størrelsen. Ligger vanligvis mellom 44 og 45, men er litt usikker på hva jeg skal velge... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen som har ebaylinken som ble lagt ut her for lenge siden? Det var et søk som inkluderte skomerker av god kvalitet som man kunne gjøre en god deal ved å handle til lav pris. Long shot, men likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå