multisync Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Single monks ser fett ut. Bedre enn dobble. NO U! Jeg liker det ihvertfall ikke, hadde vært mye mer gjennomført med noen fine doble monks i mørkt lær. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Single monks ser fett ut. Bedre enn dobble. Blasfemi!! Jeg har single monks, men jeg synes doble ser uendelig mye bedre ut enn single.. 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Sliter mellom valget av Herring goodwood, campden og ilford selv. Valget skal ikke være enkelt... Kan noen igjen poste selgeren på ebay som selger de tilnærmet, om ikke ekte, converse skoene som har blitt omdiskutert i denne tråden før? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Liker både single og doble munks jeg. :O 4 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sliter mellom valget av Herring goodwood, campden og ilford selv. Valget skal ikke være enkelt... Kan noen igjen poste selgeren på ebay som selger de tilnærmet, om ikke ekte, converse skoene som har blitt omdiskutert i denne tråden før? kings-2006. Vet ikke om fyren selger mer though. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Stygt redd for at han kanskje kunne lurket her Han hadde jo bilde av doble semskede monks på facebook jo (blå, lilla, mørkebrunt og caramel) Endret 3. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Stygt redd for at han kanskje kunne lurket her Han hadde jo bilde av doble semskede monks på facebook jo (blå, lilla, mørkebrunt og caramel) Høh? e: oja, han med trang bukse og monks? Endret 3. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Single monks på de under 50 ser rett og slett merkelig ut. 4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har sett ett par jeg liker, og der var stroppen mye lenger og strakk seg bakover. Husker ikke helt hvem som hadde dem, skal se om jeg kan finne det ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du tenker kanskje på Lobb Jermyn III? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Tror det var dem, ja. Hvis ikke så var de ganske like. Jeg kan tenke meg at de passer bedre på noen som er unge. Eller under 50. Endret 4. september 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Y7uTTNGJQs0 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så den her om dagen og greide ikke la være å irritere meg over måten han prater på... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei, noen som vet hvor jeg kan få sko som på dette bildet? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg likte dem faktisk. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Og hvis jeg ikke ser helt feil er det shell, noe jeg er svært keen på å skaffe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå