Winston Wolf Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Klar eddik og vann er løsningen, ja. Jeg pleier å bruke en liten blanding av det sammen med en myk tannbørste, og det har fjernet vinflekker, mørkt smuss osv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Da var Herring Coltham (endelig) bestilt! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 JEg får gnagsår av Reading'ene mine også, men regner med at det er noe som går seg til når de blir brukt litt, jeg fikk tross alt gnagsår av monksene mine de første gangene også, og de er perfekte å gå i nå. Det er skinnsko, så litt ubehag i begynnelsen er noe man må regne med. Det går over. Personlig slet jeg ikke med det av en eller annen grunn. Da var Herring Coltham (endelig) bestilt! Herlig Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Jah, mens vi er inne på Reading'ene! Brukte dem i dag, og fikk ikke engang antydninger til gnagsår, så de bedrer seg tydeligvis ganske så raskt. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Tenkte å bestille ett par Colthams jeg også, men når jeg først bestiller derfra vurderer jeg også noen nye dressko -tross alt ikke lenge til julebordsesongen. Har noen av dere guruer noen tips til hva jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Svarte Churchill er veldig fine svarte pensko, eller de litt billgere Knightsbridge. Må ikke gå med svarte sko, har du en lysegrå/mørkegrå dress kan du også gå med chestnut farget skoe eller brouges alla Reading/Bath II. Endret 1. september 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
oholles Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Bestilte nettopp et par Herring Ilfords. Vad tycks? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Ikke kjempefan av finishen. Greier fint å skaffe flekker på skoene mine på egenhånd. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ville heller kjøpt Campden. Endret 2. september 2011 av Christian B Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Enig med lokeland hadde vært penere i en annen farge. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Vurderte både Campden og Canterbury, men ettersom jeg allerede har noen mørkere sko i lignende stil så falt valget på Ilford. Mulig det ikke er optimalt på høst/vinter, men får heller vaske de litt oftere Endret 2. september 2011 av oholles Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ville heller gått for Goodwood, men det er chukkas da... Endret 2. september 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
oholles Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Goodwood virker litt klumpete. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Har sett litt på goodwood jeg også, i brunt. Er det noen som har skoene, som kan si litt om de? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Har sett litt på goodwood jeg også, i brunt. Er det noen som har skoene, som kan si litt om de? Veldig myk innersåle så de er veldig deilige å ha på seg. Har ikke noe negativt å si om de, men som alle andre Herring sko, så er de litt store i størrelsene. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Håper dine er farge ginger? Veldig store? Har ikke hatt noen herring-sko før... Har du rundt 44 i størrelse? Kunne du i såfall målt lengden inni skoen? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Håper dine er farge ginger? Veldig store? Har ikke hatt noen herring-sko før... Har du rundt 44 i størrelse? Kunne du i såfall målt lengden inni skoen? Er ikke ginger nei, er fargen beige. Må nok skuffe deg å si at jeg har Herring Goodwood i størrelse 40. Endret 2. september 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Gah... har en dude i klassen med mørebrune semskede single-monks, ser virkelig ikke bra ut. Alt annet han har på seg er ganske stil faktisk, men med relativt trang bukse ved ankelen så ser ikkede skoa bra ut, litt klumpete liksom Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Gah... har en dude i klassen med mørebrune semskede single-monks, ser virkelig ikke bra ut. Alt annet han har på seg er ganske stil faktisk, men med relativt trang bukse ved ankelen så ser ikkede skoa bra ut, litt klumpete liksom Har semska single monks myself. 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Single monks ser fett ut. Bedre enn dobble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå