cbfn Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Uspente spenner kan se pent ut til litt mer uformelle antrekk. Med dress synes jeg det er pent med begge spent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Enig med Christian B. Lapo: Vet du egentlig hva en hipster er? Google it... Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ja, det vet jeg, fkm. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har aldri sett en hipster med double monks... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Tviler på at såkalte hipstere går med monks. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har aldri sett en hipster med double monks... Nettopp... Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Skal kjøpe meg høstsko, og da er Herring Goodwood et av alternativene jeg ser på. Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Bruker vanligvis 42, men måtte ned i 41 da jeg kjøpte Herring Torino. Hva er det tryggest å gå for? Endret 29. august 2011 av Loomer Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kommer an på om du vil bruke tykke sokker og/eller en ekstra såle. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Tykke sokker vil det fort gå i når det blir kaldere ute, men ekstra såle kan jeg ikke se for meg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var. Jeg prøvde imidlertid ut mine nye Herring Reading i dag, og sitter nå med noen skikkelige gnagsår. I tillegg til at skoene ser ut til å være litt trange, er de utrolig stive, og har derfor gnagd en del på hælen. Noen andre som også sliter med komforten på Herring-sko? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 JEg får gnagsår av Reading'ene mine også, men regner med at det er noe som går seg til når de blir brukt litt, jeg fikk tross alt gnagsår av monksene mine de første gangene også, og de er perfekte å gå i nå. Det er skinnsko, så litt ubehag i begynnelsen er noe man må regne med. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var. Hvordan er førsteinntrykket mht størrelsen? Endret 29. august 2011 av Shakey Jake Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Innser at jeg burde gått med de litt hjemme før jeg brukte de skikkelig. Et par timer hjemme hver dag gjør sikkert susen etter en stund... Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var. Hvordan er førsteinntrykket mht størrelsen? Kanskje litt trange. Må prøve de litt mer før jeg eventuelt bytter de, men tror ikke du trenger å gå ned noe mer enn en halv størrelse. Endret 29. august 2011 av IceFox Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var. Jeg prøvde imidlertid ut mine nye Herring Reading i dag, og sitter nå med noen skikkelige gnagsår. I tillegg til at skoene ser ut til å være litt trange, er de utrolig stive, og har derfor gnagd en del på hælen. Noen andre som også sliter med komforten på Herring-sko? Mine Reading er også litt trange og noe stive, men siden der er skinn regner jeg med at de vil bli bedre og bedre med tiden. Lenke til kommentar
Markusv Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Noen som har Church Sahara og vet hvordan de er i størrelsen? Bruker vanligvis ~42 og usikker på om jeg skal gå opp eller ned. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg kjøpte Herring Goodwood for et par uker siden og gikk ned én størrelse. Kjøpte 44, mens jeg vanligvis bruker 45. Har ikke brukt skoende ordentlig enda, så vet ikke helt hvor smart det var. Hvordan er førsteinntrykket mht størrelsen? Samme størrelse som Torino. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tips til hvordan og rense eller vaske lys suede? Har fått litt skitt på mine Clarks Desert Boots.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Eddik og vann ca 50/50 blanding skal visstnok fungere bra i følge flere her inne. Har ikke testet det så mye selv enda. Hvis dette ikke hjelper kan du teste suede shampoo evt noe sånt? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fikk tak i noen "nye" lakksko fra Ferner Jacobsen. Veldig pent behandlet, men trengte et bytte av sålen. Pris på skoene? 65 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå