dag1234 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Det kalles bar-treing, og er ikke så vanskelig. Lissene blir asymetriske på baksiden. Det gjør at det kan virkel ulogisk. Linken som du fikk viser prinsippet. Dag Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Om det er denne du snakker om, så funker ikke den veldig bra på sko med to par lissehull. Begge endene av skolissen kommer da opp på samme side. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Om det er denne du snakker om, så funker ikke den veldig bra på sko med to par lissehull. Begge endene av skolissen kommer da opp på samme side. Nå har jeg satt meg ned med en av mine to-hulls. Det ser ut som om det ikke går. Enten får du en krysning, eller å får du tredd bare ene paret med hull. Det kan være den modellen du har blide av er kun til demo, og ikke er funksjonell. Er det andre som klarer å løse dette problemet? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Mulig bildet viser en ikke-funksjonell lisseknute ja, og mulig jeg også er uoppmerksom, men husker ærlig talt ikke om lissen var som på bildet eller med krysning når jeg pakket ut skoene (godt mulig jeg vil huske at det er uten krysning). Klarer i alle fall ikke å tenke meg en funksjonell metode uten krysning selv, så artig om noen andre hadde Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg klarer ikke helt å se at det skal kunne gå, uten at jeg har prøvd det selv..en annen ting er at det ser helt ufunksjonelt ut å tre dem slik det så ut som de var tredd på bildet du la ved, blade-bunny. Er de noen stor sak om du må tre dem i kryss? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 For meg ser det rimelig lett ut, ta hver ende i hver din hånd, tre dem hver for seg inn på nederste hull. Etter du har gjort det, ta dem opp langs kanten, skjult av hver sin "flipp" og ta dem ut igjen på hver sin side av øverste hull. Knyt. = Profitt. Jeg ser virkelig ingen annen måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Er det ikke bare å tre lissen gjennom de to nederste hullene, får så å tre den ene siden sikksakk oppover, mens du bare lar være å tre den andre siden gjennom noe hull? Slik var i alle fall mine sko fra Herring knytt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Ok. Holder 8"? Hvilke chelsea boots er det en god del her har? Loake? Anbefaler Herring Godwood, utrolig behagelige og ser bra ut. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Christian B: Blir det ikke bare én bar da? Og ertestuing: Er vel den enste måten jeg også kom frem til. Men det er bare to hull, slik at det blir ikke sikk-sakk, men én krysning. Eller er mine visio-spatsiale evner helt på tur nå? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Det er en krysning på mine, og de har jeg ikke tatt ut lissene på. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Glad mine er tre-hulls, gjør det så enkelt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Gjør som Christian B sier. Det blir penest. Det ser uansett best ut med synlig knute imo. Edit: Koden SF25NOVAT gir i overkant av 30 % avslag på Alfred Sargent Premier, Classic, Country og Veldtschoen Collection på A Fine Pair Of Shoes. Endret 28. august 2011 av fkm Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Christian B: Blir det ikke bare én bar da? Jo, dette vil etter mitt eget syn bli penest. Vil dere derimot skjule knuten er det jo bare å ta en ende av lissen, ta den ut av hullet nederst til venstre, inn hullet nederst til høyre, ut hullet øverst til høyre og inn hullet øverst til venstre. Endret 28. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Gjør som Christian B sier. Det blir penest. Det ser uansett best ut med synlig knute imo. Edit: Koden SF25NOVAT gir i overkant av 30 % avslag på Alfred Sargent Premier, Classic, Country og Veldtschoen Collection på A Fine Pair Of Shoes. Hvordan er disse i størrelsene? Har du peiling? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Nei, desverre ikke. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Ok. Holder 8"? Hvilke chelsea boots er det en god del her har? Loake? Anbefaler Herring Godwood, utrolig behagelige og ser bra ut. Det er da desert boots og ikke chelsea boots? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Ser du ikke at det er chelsea boots? Det er heller ikke desert boots, men chukkas. Selv har jeg disse, som jeg er meget fornøyd med. Kjøpte de dog på salg til £99. Endret 28. august 2011 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Pardon me.. Vurderer de der selv, lokeland. Eneste jeg er litt skeptisk til er overgangen mellom læret og gummien under, du har ikke opplevd noen problemer med det så langt? Endret 28. august 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Har brukt dem en vintersesong, og det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Ingen problemer, ser helt fint ut. Kan dog nevne at fargen fremstår en smule lysere i virkeligheten enn på bildene, men ved hjelp av litt mørk burgunder-ish skokrem ble de ganske så flotte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå