fkm Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Ligger jo på omtrent samme pris som C&J Lowndes. Ikke akkurat avskrekkende. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Herring Shakespeare II ender på rundt 2000 med frakt og toll. Hvis Herring fortsetter i kjent stil er det 1600 for skoene med frakt (rundet opp noe), så blir det 200 i moms og til slutt 150 kroner til UPS, totalt 1950 kroner. C&J Lowndes koster jo noe mer, 271 GBP pluss eventuell frakt (fra Pediwear, uten VAT), så med £10 i frakt ender de på 3300 med moms og gebyr til UPS. Dessverre har Pediwear de bare i 10.5UK, og ikke mindre, så da må man lete litt bedre etter noen som selger de til samme pris og som fjerner VAT. Fant ikke så mye etter et megaraskt Google-søk, så for min del heller jeg faktisk mer mot Shakespeare, fordi de er lettere å få tak i. Den drøye tusenlappen ekstra det koster for C&J ville jeg klart å svelge, men hvis jeg bestemmer meg for å bestille vil jeg jo ha de nokså raskt og slippe å lete. Får dessuten ganske mye skopleie for en god tusenlapp, så skal nok klare å "fikse" fargen på Shakespeare også.. Får vente litt og se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 ^ Er det bare jeg som finner RLs nye påfunn utrolig teit? 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 De ser ut som dritt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Ikke de peneste skoene jeg har sett nei... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Lette etter flere doble monkestropper og kom over denne. Av de med lysere skinn ser den absolutt ikke stygg ut i mine øyne, men det er jo vanskelig å si noe om kvaliteten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 De fra Sid Mashburn går for å ha god kvalitet, lagd hos Alfred Sargent. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Er vel postet tidligere, men Die, Workwears blogginnlegg om double monks er å anbefale. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Kan jo nevne disse også når vi først er i gang... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Ai ai, jeg får bare mer og mer lyst på doble monkestropper... Synd jeg ikke har kommet over noen av mindre breddestørrelse. E og F blir for bredt for min del. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 doble monkestropper Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 doble monkestropper 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Er det rart å bruke skotrær når man er 16 ? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Nei, ingenting rart med å ville ta vare på skoene sine. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 det var bra å høre . Hva tenker dere om de billigste skotrærne fra herring? Har de en funksjon som gjør at skoene lukter godt inni? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Har vel heller den funksjonen at de trekker fuktigheten ut av skoene, samtidig som de holder formen på skoen. Mulig kanskje det også gir fra seg en liten aroma? Skal ikke si meg sikker. Endret 23. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Koster nesten ingenting ekstra å velge de som er i sedertre (cedar tree), og det er regnet for den beste tretypen til skotrær. Ville heller brukt en femtilapp ekstra og vært sikker på at de er gode nok. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Haha wtf?! Pene sko, men stiv pris. Hehe, eg tog 'an! Kunne også ønske herring hadde laget monks'a i mørkere farger. Tror dere de er villige til å produsere dem i andre farger hvis de får en del feedback på det? Og fkm var jo inne på noe med å pusse dem med mørk skokrem. Hvor mørke vil man få dem da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Det er litt begrenset hva man får gjort med bare skokrem, men det er ikke vanskelig å få skoene en del hakk mørkere. Kan legge ut bilde av et par jeg har gjort det med etterpå. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Det hadde vært fint Har du før-bilder av skoene også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå