Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herring Shakespeare II ender på rundt 2000 med frakt og toll. Hvis Herring fortsetter i kjent stil er det 1600 for skoene med frakt (rundet opp noe), så blir det 200 i moms og til slutt 150 kroner til UPS, totalt 1950 kroner.

C&J Lowndes koster jo noe mer, 271 GBP pluss eventuell frakt (fra Pediwear, uten VAT), så med £10 i frakt ender de på 3300 med moms og gebyr til UPS. Dessverre har Pediwear de bare i 10.5UK, og ikke mindre, så da må man lete litt bedre etter noen som selger de til samme pris og som fjerner VAT. Fant ikke så mye etter et megaraskt Google-søk, så for min del heller jeg faktisk mer mot Shakespeare, fordi de er lettere å få tak i. Den drøye tusenlappen ekstra det koster for C&J ville jeg klart å svelge, men hvis jeg bestemmer meg for å bestille vil jeg jo ha de nokså raskt og slippe å lete.

Får dessuten ganske mye skopleie for en god tusenlapp, så skal nok klare å "fikse" fargen på Shakespeare også.. Får vente litt og se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

wcCFd.jpg

Haha wtf?!

Pene sko, men stiv pris.

Hehe, eg tog 'an! laugh.gif

Kunne også ønske herring hadde laget monks'a i mørkere farger. Tror dere de er villige til å produsere dem i andre farger hvis de får en del feedback på det?

Og fkm var jo inne på noe med å pusse dem med mørk skokrem. Hvor mørke vil man få dem da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...