Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også har du Sid Mashburn sine til en tusenlapp mer enn det igjen. Sånn kan man fortsette til man kommer til JL eller EG. Personlig går smertegrensen for et par sko på rundt 2k, og der passer Shakespearene ganske godt. Men jeg forventer en kraftig økning i den grensen etter studiet, har en drøm om et par Vass.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig med deg der... Går smertegrensen for et par med sko på rundt 2000 er ikke 3000 umulig å strekke seg til hvis det virkelig er et par man har lyst på. Det er 1000 kroner forskjell, noe jeg vil tro skulle gå greit for de fleste å spare på rimelig kort tid... At du da har et par som bare ligger 1000 kroner over der igjen er litt irrelevant, ettersom det er langt større forskjell på 2000 og 4000 enn det er på 2000 og 3000. Man må jo ta utgangspunkt i det opprinnelige prissjiktet man hadde tenkt på.

Lenke til kommentar

Jeg forstår hvor du vil, og etter hva jeg har lest er det merkbar kvalitetsforskjell mellom Shakespeare og Lowndes. Men personlig er jeg ingen fan av lesten Lowndes er bygd på, litt for smal og lang etter min mening, men en elsk/hat-ting i følge Die, Workwear. Så klart, har man kjøpekraft nok til å kjøpe C&J og det er de man ønsker seg, er det en selvfølge at de er et bedre valg - For andre som må innskrenke kapitalbruken har derimot Herring Shakespeare god kvalitet ifht. pris.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg tenkte å skaffe meg et par støvler til høsten. Slik jeg har skjønt det er de fra Le Chameau av god kvalitet. Har noen tips til modell og nettbutikk? Da jeg så gjennom kolleksjonen så var det så mange modeller at jeg totalt mistet oversikten. Det hadde vært greit å ha en strammingsmekanisme på siden i alle fall.

Lenke til kommentar

Synd nye Shakespeare er så lys i fargen. Gamle var mye penere, men som fkm sier, kan jo alltids prøve å pusse den mørkere igjen.

Ellers må de ha kommet i løpet av sist uke eller noe slikt, det var ikke lenge siden jeg var inne for å se om de hadde fått de inn igjen.

Skal vente et par uker for å få lest noen reviews av de, og skal se hvordan de sammenlignes med de originale Shakespeare, og så får jeg bestemme meg om det blir de eller noen andre, f.eks. C&J. C&J sine er jo fine, og den tusenlappen skal jeg alltids tåle, går jo fort det på bare småting hvis jeg ikke tenker meg om.

Lenke til kommentar

Pappa kjøper nesten utelukkende Lottusse sko og alle har holdt seg godt. Det ene paret bruker han fremdeles etter 20 år. Jeg har ingenting å utsette på kvaliteten, jeg er dog ikke så fan av lesten de bruker på mange av skoene. Men de double monksa deres på Agnar Hagen er virkelig fine :love:

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Synd nye Shakespeare er så lys i fargen. Gamle var mye penere, men som fkm sier, kan jo alltids prøve å pusse den mørkere igjen.

Ellers må de ha kommet i løpet av sist uke eller noe slikt, det var ikke lenge siden jeg var inne for å se om de hadde fått de inn igjen.

Skal vente et par uker for å få lest noen reviews av de, og skal se hvordan de sammenlignes med de originale Shakespeare, og så får jeg bestemme meg om det blir de eller noen andre, f.eks. C&J. C&J sine er jo fine, og den tusenlappen skal jeg alltids tåle, går jo fort det på bare småting hvis jeg ikke tenker meg om.

Link til C&J sine double monks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...