Kakebakelate Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Har vurdert de selv, men må bare finn ut hva jeg kan bruke de til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg syns single monks funker dårlig på de under 50... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Min far på 46 er såvidt gammel nok til å bruke single monks. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hva syns dere om Herring Cardiff i semsket? Prisen var jo ikke akkurat avskrekkende. Har de selv, absolutt verdt prisen! I semsket er de også mindre formelle, så har brukt de sammen med jeans osv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har dem i vanlig skinn, og synes vel egentlig selv at jeg puller dem ganske greit, men klart, doble monks er nok mer ungdommelig.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg har dem i vanlig skinn, og synes vel egentlig selv at jeg puller dem ganske greit, men klart, doble monks er nok mer ungdommelig.. De kommer ikke i vanlig skinn, det er enten polert eller semsket skinn. Har sjeldent sett fine monks i semsket som ikke spiser opp hele lommeboka. Ser like ungdommelig ut med single suede monks jeg. Endret 21. august 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Venter fortsatt på noen rimelige double monks selv, gjerne i semsket skinn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) De har et lekkert par på Agnar Hagen jeg har siklet på. Husker ikke pris. Edit: Cap-toe, semsket. Endret 21. august 2011 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har dem i vanlig skinn, og synes vel egentlig selv at jeg puller dem ganske greit, men klart, doble monks er nok mer ungdommelig.. De kommer ikke i vanlig skinn, det er enten polert eller semsket skinn. Har sjeldent sett fine monks i semsket som ikke spiser opp hele lommeboka. Ser like ungdommelig ut med single suede monks jeg. Stemmer, polert var ordet jeg egentlig lette etter.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg synes heller ikke det passer særlig godt på de under 50. Jeg hadde heller bare droppet dem og funnet noen andre sko. Men det er nå meg. Endret 21. august 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg venter fortsatt på Herring sine Shakespeare jeg. Passer perfekt til budsjettet mitt, så surt at de ikke produseres lengre. Skulle jo finne ny produsent, men vet ikke helt hvordan det går. Ellers kommer ROTM (Run Of The Mill) med noen nye sko til høsten. De hadde jo double monks som ble hypet veldig opp på Tumblr tidligere i år, og det går rykter om at den nye kolleksjonen får noen i semsket skinn. Cap-toe, naturligvis, og kvaliteten på den første skoen de hadde var visstnok veldig bra, spesielt mtp. at de kostet $405. Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 J.Crew har jo noen ganske rimelige double monks. Men pene er de jo ikke akkurat. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 De var rimelige fryktelige. Nei, venter heller på Shakespare. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg venter fortsatt på Herring sine Shakespeare jeg. Passer perfekt til budsjettet mitt, så surt at de ikke produseres lengre. Skulle jo finne ny produsent, men vet ikke helt hvordan det går. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=129&shoeID=5199&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Oh yeah! Er keen på D.M også, men har venta på meg til herring kom ut med noe nytt. Blir vel en bestilling i løpet av høsten, tenker jeg Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg venter fortsatt på Herring sine Shakespeare jeg. Passer perfekt til budsjettet mitt, så surt at de ikke produseres lengre. Skulle jo finne ny produsent, men vet ikke helt hvordan det går. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=129&shoeID=5199&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Whaaat. Hvor lenge har de vært der? Jeg skal uten tvil ha de semskede. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Tror ikke de skoene har vært der så lenge, men jeg ble straks veldig interessert i dem. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Synd de ikke hadde i mørkere farge. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg vil ha! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg venter fortsatt på Herring sine Shakespeare jeg. Passer perfekt til budsjettet mitt, så surt at de ikke produseres lengre. Skulle jo finne ny produsent, men vet ikke helt hvordan det går. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=129&shoeID=5199&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Skjønner ikke hvordan de har flydd under radaren min, er ganske ofte og ser igjennom Herrings repertoar. Jeg har et sterkt ønske om å ha dem alle, men de hadde passet bedre i en mørkere brun som de forrige. Endret 21. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå