Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dem i vanlig skinn, og synes vel egentlig selv at jeg puller dem ganske greit, men klart, doble monks er nok mer ungdommelig..

De kommer ikke i vanlig skinn, det er enten polert eller semsket skinn. Har sjeldent sett fine monks i semsket som ikke spiser opp hele lommeboka. Ser like ungdommelig ut med single suede monks jeg. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Jeg har dem i vanlig skinn, og synes vel egentlig selv at jeg puller dem ganske greit, men klart, doble monks er nok mer ungdommelig..

De kommer ikke i vanlig skinn, det er enten polert eller semsket skinn. Har sjeldent sett fine monks i semsket som ikke spiser opp hele lommeboka. Ser like ungdommelig ut med single suede monks jeg. :)

Stemmer, polert var ordet jeg egentlig lette etter..

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på Herring sine Shakespeare jeg. Passer perfekt til budsjettet mitt, så surt at de ikke produseres lengre. Skulle jo finne ny produsent, men vet ikke helt hvordan det går.

Ellers kommer ROTM (Run Of The Mill) med noen nye sko til høsten. De hadde jo double monks som ble hypet veldig opp på Tumblr tidligere i år, og det går rykter om at den nye kolleksjonen får noen i semsket skinn. Cap-toe, naturligvis, og kvaliteten på den første skoen de hadde var visstnok veldig bra, spesielt mtp. at de kostet $405.

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på Herring sine Shakespeare jeg. Passer perfekt til budsjettet mitt, så surt at de ikke produseres lengre. Skulle jo finne ny produsent, men vet ikke helt hvordan det går.

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=129&shoeID=5199&selectedSizeID=0&selectedFitID=0

Whaaat. Hvor lenge har de vært der?

Jeg skal uten tvil ha de semskede.

Lenke til kommentar

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=129&shoeID=5199&selectedSizeID=0&selectedFitID=0

I_jizz_in_my_pants_by_HOLIMOUNT.jpg

Skjønner ikke hvordan de har flydd under radaren min, er ganske ofte og ser igjennom Herrings repertoar. Jeg har et sterkt ønske om å ha dem alle, men de hadde passet bedre i en mørkere brun som de forrige.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...