Haawy Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Syntes det er sånn i nesten alle den type butikker i Oslo jeg... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Nja. Oslo/Norge er ikke verdensmester i kundeservice i forhold til andre steder jeg har vært, men det er ikke så ille. Merkelig at de som jobber i klesbutikker ikke vil være der. Skal sies at svensker som oftest er veldig greie å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ferner stikker seg ut uansett. De har helt forferdelig kundeservice i 1 etg. Føles ut som om de ikke vil ha meg der i det hele tatt og nærmest dytter meg ut så fort jeg har betalt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det er enkelte butikker som har en tendens til å forvirre «eksklusiv» med «kun for personalet». Ferner Jacobsen er en oppvisning i arroganse, ignoranse og misforstått markedsføring, innpakket i magre hyller og vimsende ansatte. There's also a negative side. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Nja. Oslo/Norge er ikke verdensmester i kundeservice i forhold til andre steder jeg har vært, men det er ikke så ille. Merkelig at de som jobber i klesbutikker ikke vil være der. Skal sies at svensker som oftest er veldig greie å ha med å gjøre. Svensker er mestre på kundeservice i forhold til nordmenn, ihvertfall etter mine erfaringer. Husker jeg gikk inn på en klesbutikk på Nordbysenteret hvor jeg blir møtt av en blid svenske som ønsker meg velkommen og lurer på om jeg er ute etter noe spesielt. Jeg svarer da at jeg er ute etter shorts, og nevner noen farger og størrelsen min. 1 minutt etter har han funnet fram diverse shorts. Til og med ved prøving hjelper han meg med synspunkter om passform osv. Skulle tro han var en personlig shopper. Men har jo naturligvis gode erfaringer med nordmenn også, f.eks. hos Agnar Hagen. Dyktig, kunnskapsrik og hjelpsom betjening, ihvertfall de jeg har hatt med å gjøre. Deilig å kunne bruke begreper som "lest", "tåboks" og "skotrær" uten å bli sett rart på, noe jeg skremmende ofte opplever i billigbutikker. 2 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Trenger noen et ny par høstsko, noen tips? Har sett litt på brougs, så tips til det hadde vært fint, og et annet par som er mulig å bruke når været ikke er på sitt beste er jo heller ikke dumt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg liker desert boots til høsten, og med vedlikehold har jeg ikke hatt problemer med å semsket skinn i regn heller. Endret 21. august 2011 av thrice Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ah shiet. Dro ut i går på hagefest med de nye ørkenskoene. Om de ble møkkette... Jeg regner med at det finnes noen metoder for å få de fine igjen? De er i sandaktig suede stoff. Tar i mot tips med glede! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 skomaker Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ah shiet. Dro ut i går på hagefest med de nye ørkenskoene. Om de ble møkkette... Jeg regner med at det finnes noen metoder for å få de fine igjen? De er i sandaktig suede stoff. Tar i mot tips med glede! Bruk eddik på ei fille og vask skoene med det. Etterpå bruker du en børste for semsket skinn. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 skomaker Tilbyr skomakere å rense sko? Hva koster noe slikt? Bruk eddik på ei fille og vask skoene med det. Etterpå bruker du en børste for semsket skinn. Noe du har prøvd før og kan garantere? Et par fine og dyre sko som jeg aldri burde ha tatt med på hagefest.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg forbinder hagefest med plen og terrasser, ikke jord og møkk? Men uansett. Har selv renset ørkenskoene mine et par ganger med eddik, fungerte ganske så bra. Bare husk å børste etterpå, som Thrice sier. Skomakere kan nok også gjøre det, men det er ikke noe problem å fikse det selv, så det er litt unødvendig. Endret 21. august 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg liker desert boots til høsten, og med vedlikehold har jeg ikke hatt problemer med å semsket skinn i regn heller. Tja, hvordan blir desert boots i forholdsvis store størrelser? I 45-46 er det vel en sjanse for at det ender opp som flytebrygger? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Du har rett, men når du står der, på en uklippt plen som er ganske fuktig en sen August kveld setter fort litt møkk og flekker på skoene. Så dere anbefaler å gjøre det selv? Eventuelt, hva vil det koste å ta dem med til en skomaker? Stoler ikke helt på meg selv for å være erlig. Endret 21. august 2011 av Hugol Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Har nylig renset mine desert boots med sjampo for semsket og nubuck, og det fjernet det som var av møkk, inkludert grønske. Så lenge du ikke har gjort noe virkelig merkelig med skoene dine skal man lett greie å gjøre de pene igjen selv. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Og du kjøpte dette produktet hos skomakeren? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Noe du har prøvd før og kan garantere? Et par fine og dyre sko som jeg aldri burde ha tatt med på hagefest.. Ja. fkm tipset meg om det. Han gikk igjennom flere dyre sko-produkter før han fikk høre om det. Tja, hvordan blir desert boots i forholdsvis store størrelser? I 45-46 er det vel en sjanse for at det ender opp som flytebrygger? Det kommer vel an på resten av kroppen din det. Prøv et par. Endret 21. august 2011 av thrice Lenke til kommentar
Brap Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg har også brukt 50/50 eddik/varm vann på noen desert boots i samme farge som du, men fra bianco foot wear (jeg liker de). Bruker en tøybit fra et håndkle og bløter godt, og gnir på skinnet til det blir bløtt, skrubber ekstra på streker og møkk, børster og lar de tørke. Kan jo se etter noen ganger at spesielt tærne er mørkere enn resten av skoen men synes ikke dette gjør så veldig mye. Endret 21. august 2011 av Einaar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hva syns dere om Herring Cardiff i semsket? Prisen var jo ikke akkurat avskrekkende. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Einaar, Kan ikke se noe på mine, men skrubbet ikke noe hardt. Pat, Kan ikke si jeg likte de :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå