fkm Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Lol. Samboeren min liker at jeg ikke ser ut som om jeg er 8 år gammel. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har en viss følelse av at samboeren din har en god del bedre motekunnskap enn min, da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Lol. Samboeren min liker at jeg ikke ser ut som om jeg er 8 år gammel. Man er ikke 8 år bare fordi man ikke ser ut som Hercule Poirot. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det madamen sa om mine tassel loafers =/ Om chelsea bootsene sier hun at de bare ser helt feil ut. Tassle loafers er gammelmannssko. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Mens vi er (eller hvertfall var) inne på lærsåler, hvor lenge varer egentlig en såle med tanke på slitasje? Tenker da ved normalt bruk og godt vedlikehold. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kommer jo ann på sålens tykkelse. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Mens vi er (eller hvertfall var) inne på lærsåler, hvor lenge varer egentlig en såle med tanke på slitasje? Tenker da ved normalt bruk og godt vedlikehold. Kommer jo an på hva du mener med "normalt bruk og godt vedlikehold". Mine første sko med lærsåler kjøpte jeg for ti år siden, og jeg har etter hvert fylt opp med flere. Jeg passer godt på dem, spesielt er jeg redd får å bruke dem i regn. Lar skoene hvile minst dobbelt så lenge som jeg har brukt dem. Ser ingen tegn til å at såler må skiftes. Jeg har sko med gummisåler som har ikke har tålt årene like godt. Passer på å pusse skoene (ca) regelmessig med skokrem, og gir også lærsålene en omgang med krem. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvordan er Vans sine sko i størrelsen? Små? Store? Må ha et par Vans Canvas Authentic, bruker normalt 44 (US 10.5 i Sebago Docksides ihvertfall), så tror dere at US 10.5 vil passe her også? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Da var nye sko bestilt gitt. Herring Knightsbridge i sort. Må ha til momo og bestefar sitt gullbryllup i september, og et par sorte oxfords er jo uansett ikke dumt å ha stående i skapet. Brukte naturligvis Ask Andy-kupongen også, så får med et par skotrær. Til å ende på 1800 ferdig fortollet og med frakt er ikke det et dårlig kjøp i mine øyne. Endret 14. august 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Godt kjøp det! Hvor lang er leveringstiden til Herrings? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Litt spent på å se på det, bestilte de jo sent på søndag, så regner med at de pakkes i morgen tidlig og sendes ut på formiddagen, så hvis jeg er heldig er de i Oslo på mandag ettermiddag. Tar jo noe tid til Stavanger, så regner med at de kommer hit på onsdagen. Hvis alt klaffer veldig godt kan det hende at jeg er så heldig at de kommer på tirsdag, men vil ikke være for optimistisk -- har tatt litt tid tidligere med UPS til Stavanger, for de må jo fly alt inn til Oslo. Men det tar som oftest et par dager, er veldig raskt. Fikk et par med Herring Torino på bare et par dager, og brukte samme tid i fjor da jeg bestilte mitt første par fra Herring. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 De som har fått skoa sine på 1-2 dager må ha hatt flaks (eller så har jeg uflaks). Det har i hvert fall tatt tre dager før de er framme Oslo. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror du har uflaks, begge gangene jeg har kjøpt tidligere har de sendt samme dagen som de ble plukket og pakket, og da ankommer de Oslo på ettermiddagen en gang. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Snakk om kjapp levering. Kanskje jeg skal snappe opp et par jeg også! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Jeg bestilte fra Herring på kvelden 11 juli, de ble sendt 13 juli, og jeg fikk dem 18 juli. Dvs at det tok en uke. Ikke akkuratt noe å hoppe i taket over. Endret 14. august 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
kynne Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nesten alltid tatt en uke for meg. Har aldri fått de innen 24 timer. Har bare bestillt fra dem 3 ganger. Kan ikke klage uansett. Er ikke Herring som avgjør hvor lang tid fly/UPS ovs bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå