Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens vi er (eller hvertfall var) inne på lærsåler, hvor lenge varer egentlig en såle med tanke på slitasje? Tenker da ved normalt bruk og godt vedlikehold.

Kommer jo an på hva du mener med "normalt bruk og godt vedlikehold".

Mine første sko med lærsåler kjøpte jeg for ti år siden, og jeg har etter hvert fylt opp med flere. Jeg passer godt på dem, spesielt er jeg redd får å bruke dem i regn. Lar skoene hvile minst dobbelt så lenge som jeg har brukt dem.

Ser ingen tegn til å at såler må skiftes. Jeg har sko med gummisåler som har ikke har tålt årene like godt.

Passer på å pusse skoene (ca) regelmessig med skokrem, og gir også lærsålene en omgang med krem.

Lenke til kommentar

Da var nye sko bestilt gitt.

Herring-Herring%20Knightsbridge%20(oxford)-Black%20Calf-448-418-1.jpg

Herring Knightsbridge i sort. Må ha til momo og bestefar sitt gullbryllup i september, og et par sorte oxfords er jo uansett ikke dumt å ha stående i skapet.

Brukte naturligvis Ask Andy-kupongen også, så får med et par skotrær. Til å ende på 1800 ferdig fortollet og med frakt er ikke det et dårlig kjøp i mine øyne.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Litt spent på å se på det, bestilte de jo sent på søndag, så regner med at de pakkes i morgen tidlig og sendes ut på formiddagen, så hvis jeg er heldig er de i Oslo på mandag ettermiddag. Tar jo noe tid til Stavanger, så regner med at de kommer hit på onsdagen. Hvis alt klaffer veldig godt kan det hende at jeg er så heldig at de kommer på tirsdag, men vil ikke være for optimistisk -- har tatt litt tid tidligere med UPS til Stavanger, for de må jo fly alt inn til Oslo.

Men det tar som oftest et par dager, er veldig raskt. Fikk et par med Herring Torino på bare et par dager, og brukte samme tid i fjor da jeg bestilte mitt første par fra Herring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...