henrikwl Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko ELLER! Henri Lloyd: Arkansa - Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49% Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd? Skal jeg bedømme kun ut i fra bildene, ville jeg gått for de Henri Lloyd skoene. Du får det du betaler for, sko til 99,- er nesten garantert søppel. Det blir forferdelig dyrt i lengden å drive og kjøpe på sånt. Legg litt ekstra penger i et skikkelig par sko som holder i flere sesonger. Du sparer penger, du ser bedre ut og føttene dine vil takke deg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Har et spørsmål når det kommer til "vanlige" sko (Converse, Vans, sommersko osv). Jeg har alltid ligget på størrelse 39.5, altså 39 og en halv. Jeg vet det varier litt fra sko til sko, men ender ofte opp på halv størrelse. Men det begynner å bli utrolig vanskelig å få seg sko siden få butikker har halve størrelser, så jeg lurer på om jeg må begynne å kjøpe 40 i stede. Lønner det seg å kjøpe sko som er litt for store, eller sko som er litt for små også bare håpe på at du går de ut? Endret 4. august 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hvis føttene dine vokser, så kan det vel være lurt å kjøpe sko som er litt store. Har skoene lisser, så er det bare å stramme ekstra hardt til, så de sitter ordentlig. Pleier å gjøre det selv, ettersom jeg merker at føttene mine fortsatt vokser. Endret 4. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg så et par ganske fine sko på Individ Prestige, men jeg klarer ikke å finne ut av hvilket merke det er. Jeg tror det var laget for seiling, men det var ikke typiske seilersko ala Sebago osv. De hadde en gummitupp, type Converse, som dekket ganske store deler av tuppen av skoen. Sålen var lys og ruglete, i et gummiaktig materiale. De hadde lisser. Dette er jo et skudd i mørket, men er det noen som har peiling på hvilket merke det kan være? Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Henri Lloyd ville jeg sjekket, var på individ prestige med noen kompiser for litt siden, da kjøpte en av dem et par sko som ligner beskrivelsen. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Det var forøvrig en liten merkelapp med et flagg på dem, tilsvarende som på Vans. EDIT: Mange takk SML! Jeg tror det var disse jeg så på. Endret 7. august 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 De skoene lagd for seiling? Håper du tuller nå. Her er et par eksempler på ordentlige seilsko. Såklart, kan gå barbent eller gå med vanlige sko også, men hvis man seiler mindre båter der man ofte er i kontakt med vannet eller seiler i krevende forhold er dette mye bedre fottøy. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ja, det er nok garantert mye bedre fottøy. Nå sa jeg vel at jeg trodde de var laget for seiling, men jeg tok bare en kjapp kikk på dem. De sto sammen med klærne i det som jeg regner med var "seilavdelingen", der det for det meste gikk i Musto og lignende, masse jakker og slikt. Jeg kan lite eller ingenting om seiling, så hva som egner seg eller ikke egner seg aner jeg ikke, men jeg ser for meg at sålen er relativt sklisikker, noe jeg kan se for meg kan være ok på en større seilbåt, ikke type enmannsbåt aka Zoom 8. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er et par med plims. De er ikke egnet til annet enn å gå med butikken til. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er et par med plims. De er ikke egnet til annet enn å gå med butikken til. De brenner helt greit i peisen også... 3 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=7&catID=20&shoeID=204&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Eller http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=1016&shoeID=3418&brandID=7&catID=20&oldcolID=1853&seconds=&colour_id=2366 ? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sier meg enig der, synes de første var de peneste Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Personlig holder jeg en knapp på nummer 2. Hvorfor liker dere nummer 1 bedre? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=7&catID=20&shoeID=204&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Eller http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=1016&shoeID=3418&brandID=7&catID=20&oldcolID=1853&seconds=&colour_id=2366 ? De første, absolutt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 De andre. Regner med at de er til høst/vinterbruk, og de første er imo for lyse til det. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Takk, da har jeg ikke misforstått helt! Jeg hadde nok bestemt meg før jeg spurte her. Endret 8. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg regner med du skriver på en maskin med auto-korreksjon? Selv ville jeg også gått for nummer to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå