PIN-kode Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Hva seilersko angår er det jo egentlig bare å gå rett på Sebago og Sperry. Shit, ble fort litt dyrere enn på Hennes & Mauritz gitt! Hva er fordelene med å gå ca 500kr opp i pris for et par Sebago-sko hos brandos.no (649kr) kontra et par sko til 149kr på H&M? Jeg vurderer det sterkt, men vil gjerne kunne argumentere dette godt ovenfor mine nærmeste x) Endret 28. juli 2011 av PIN-kode Lenke til kommentar
depeche Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Rundt 1300kr koster de. Lønner seg nok å bestille fra det store utland. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg fant som sagt noen Sebago, mer eksakt Sebago: Sandslide, til 649kr på brandos.no. Det store utland virker risky med tanke på bytte, jeg er ikke hundre prosent sikker på om størrelse 44 eller 45 vil passe meg best, det hender det varierer. Og jeg har aldri bestilt sko/klær fra nettet tidligere Brandos frister dessuten med gratis frakt og retur. Disse: http://images2.brandos.no/no/3/38739/38739-b.jpg eller disse: http://images3.brandos.no/no/3/38740/38740-b.jpg Ser bra ut sant? Endret 28. juli 2011 av PIN-kode 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Not a fan..Men for all del, det finnes adskillig styggere sko der ute. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvis du får feil størreslse fra utlandet koster det ca 200-300 åå sende det tilbake. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Ditto, beklager. PIN-kode: Tips: Prøv skoene i butikken først - ingen kjøpetvang sist jeg sjekket Jeg har gått på flere bomkjøp ved kjøp av sko over nett (det kan Christian B skrive under på ), så dersom du ikke har en "enkel" fot som passer nedi alle sko vil jeg anbefale å kjøpe i butikk så langt det lar seg gjøre, eventuelt prøve i butikk før du kjøper på nett. Fordelene ved å gå opp i pris er f.eks. at utførelsen gjerne er bedre. De ser mer ordentlige ut og de føles mer ordentlige ut. I tillegg vil de selvfølgelig vare mye lengre (ikke i alle tilfeller *host* Rizzo *kremt* selvfølgelig). Modern har fortsatt et par seilersko fra Sebago som hun kjøpte da hun var ung, og de ser helt fine og brukbare ut i dag. Et par marineblå seilersko fra Sebago er i mine øyne et smart kjøp ettersom det er en klassisk sko som kommer til å se bra ut år etter år. Økonomisk sett lønner det seg også å legge litt ekstra i slike klassiske klesplagg/sko istedenfor å kjøpe nytt hvert år. Og på toppen av det hele kan du påberope deg at du tar et slag for miljøet. Og en liten ting: Hva mener du med "det store utland" når du linker til en Norsk nettbutikk..? Edit: Enkelt og greit. Endret 28. juli 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko ELLER! Henri Lloyd: Arkansa - Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49% Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd? Endret 29. juli 2011 av PIN-kode Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Da valgte jeg å beholde mine Herring Hampstead og brukte de for første gang i dag. Har litt vondt i føttene etter dette for å si det slik men men de blir nok bedre med litt bruk. Vurderer også Loake Hickstead til vinteren men da jeg var for treg med å hoppe på salget på Herringshoes fant jeg de på ebay. Loake Hickstead Er litt usikker angående anskaffelse men dersom han trekker fra VAT er jo prisen kurant. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå må du ta med i beregningen at det er skinnsko som gjerne må gås inn før de blir noe særlig å gå med..Ellers var det pene boots det der! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko ELLER! Henri Lloyd: Arkansa - Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49% Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd? En kamerat av meg har de fra H&M, og kan si så mye som at de ikke finnes pene i det hele tatt. For ikke å snakke om at de er i stoff. De fra Henri Lloyd så jo kurante ut, men kjenner ikke til kvaliteten. Du kan jo også vurdere Sperry. De er billigere enn Sebago. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nei folkens, jeg har en fadderuke å se frem til hvor jeg skal kaste bort maaaasse penger på fyll og faenskap H&M har salg, det har ikke brandos.no. Nøyer meg enkelt og greit med disse til 99kr for nå jeg altså: Billige sko ELLER! Henri Lloyd: Arkansa - Pris: 679 kr (Tidligere: 1 349 kr) 49% Den prisen kan jeg tåle. Det dobbelte, som lokeland foreslår, blir for mye for meg altså. Hva synes dere, skal jeg gå for H&M eller Henri Lloyd? Kjøp disse. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Noen innspill på disse, brun eller hvit? Kjøper nok en av dem uansett, men ikke bestemt meg for farge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forferdelige. Det finnes minst 1000 sneakers som ser 1000 ganger bedre ut. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Var ment til ut på høsten en gang, så jeg vet ikke om sneakers er noe alternativ. Endret 31. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
DBM Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Haha, ja vel. Jeg aner åpenbart ikke hva sneakers er :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Wiki sier: "Sneaker (footwear), in American English, is a casual athletic shoe." Sneakers er opprinnelig joggesko/sportssko, men jeg ser på sneakers som hverdagssko som også kan brukes til aktiviteter. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noe av det minst pene jeg har sett på sneakers fronten. Vær vennlig å styr unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå