xD^^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 freshe sko. digger formen, og fargene passer jo skikkelig bra sammen, men du kan ha rett i at de kan bli litt varme i våre hete sommerdager her i noreg ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Heisann, folkens. Funderer på noen nye sko, trenger ikke å være sommersko. Bruker vanligvis klassiske Converse og Vans, men harlyst på noe nytt. Ser mye Nike og Adidas som jeg liker, men er usikker når det kommer til kvalitet etc. De kan gjerne være høye, og prisrammen er under 900 spenn. Forslag? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ehs5: Synes skoene var råe. Har virkelig fått sansen for slike sko selv nå i det siste. Har kjøpt meg et par selv, dog det er et par Supra sko. Men virkelig lekker sko det der, fargene matcher jo også flott. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 leter etter et par fine lyse sommersko, prisen har ikke noe å si. noen anbefalinger? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Plimsolls? kanskje, har du noen linker? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Plimsolls? kanskje, har du noen linker? Asos har flere farger Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Plimsolls? kanskje, har du noen linker? Asos har flere farger linken din funker ikke Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Asos.com -> men -> footwear Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Asos.com -> men -> footwear nice nice, likte mye der. Hvordan er kvaliteten på de plimsolls skoa? har du noen erfaringer med den siden? sender de til noreg? Endret 26. april 2008 av PortioN Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 freshe sko. digger formen, og fargene passer jo skikkelig bra sammen, men du kan ha rett i at de kan bli litt varme i våre hete sommerdager her i noreg ja. ehs5: Synes skoene var råe. Har virkelig fått sansen for slike sko selv nå i det siste. Har kjøpt meg et par selv, dog det er et par Supra sko. Men virkelig lekker sko det der, fargene matcher jo også flott. Sendte mail til en nettbutikk som selger de, fargene på bildet lyver visst litt. De er i realiteten mer grå, ble ikke helt det samme? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Asos.com -> men -> footwear nice nice, likte mye der. Hvordan er kvaliteten på de plimsolls skoa? har du noen erfaringer med den siden? sender de til noreg? De sender til norge. Asos er kjempeside. Og god service er det også Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skate HI par bestilt Bare å finne slip-on's et sted nå. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Asos.com -> men -> footwear nice nice, likte mye der. Hvordan er kvaliteten på de plimsolls skoa? har du noen erfaringer med den siden? sender de til noreg? De sender til norge. Asos er kjempeside. Og god service er det også Så bra, da blir det nok et par plimsolls på meg da Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sendte mail til en nettbutikk som selger de, fargene på bildet lyver visst litt. De er i realiteten mer grå, ble ikke helt det samme?oi, shait. de var jo så utrolig fine med den brunfargen. klart, de var kule nå også, men de ble så tamme, om du skjønner? kanskje du finner de/en lignende sko i mer brunt?Skate HI par bestilt Bare å finne slip-on's et sted nå.wow, de skoa var mindre pene ass Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Skate HI par bestilt Bare å finne slip-on's et sted nå. Fete, men det er vel ikke nødvendig med begge? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sendte mail til en nettbutikk som selger de, fargene på bildet lyver visst litt. De er i realiteten mer grå, ble ikke helt det samme? Enig med funkyboJ, de var mye bedre med den mørke fargen, virka så mye mer tam når de ble så grå. Men for all del, flotte sko, men likte de bedre med fargen på det første bilde! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Disse her kjøpte jeg meg for ikke altfor lenge siden Er storfornøyd med dem. Digg å gå i samt at de er litt flashy Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hjelp ... Klarte å søle pizzasaus på de hvite conversene mine, tips til hva jeg kan bruke for å fjerne det? Ikke så veldig mye, men midt på venstre-skoen. Irriterende. Får ikke fjerna det med bare vann. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tannkrem + en børste pleier å ta det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå