Brap Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Hvilken størrelse bruker du normalt og hva bestilte du og hvorfor? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hehe, ja hvis han var i tvil om en størrelse og gikk oppover, var det for at skoen skal være små i størrelsen? Tog an? Endret 20. juli 2011 av Einaar Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Nå har jeg ett par monks fra Herring fra før av i 8.5 som passer(bruker vanligvis 43 eller 42 i sko) så Reading-skoene er i 8.5, mens Mitchumene er i 9 i og med at det er beregnet til litt kaldere årstider og dermed litt tykkere sokker Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Hvis jeg ikke tar helt feil her vil de strekke seg mer i bredden enn i lengden. Du kan risikere å strekke de litt i lengden, men det er såpass hardt bak på hælen og foran i tåen at det sitter veldig godt -- på sidene derimot, er det ganske løst. Uansett, jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig. Jeg har hatt skotrær i skoene mine over lang tid, og har ikke merket noe strekking der. Hvis du er veldig nervøs ville jeg bare løftet ut bakenden, og latt fronten stå i (altså slik at det ikke er noe press innover på skoen fra skotreet), så beholder de formen fint. http://putthison.com/post/7807163078/q-and-answer-how-much-can-my-clothes-be-altered Vel skoene passer bra mtp lengde og generell bredde men akkurat på den bakre delen av skoen (ved hælen) er det litt mellomrom mellom foten min og selve skoen. Hvis den utvider seg litt der så er jeg redd for at de ikke vil passe. Må tenke litt på om jeg skal returnere de men jeg tror jeg går for de sånn som de er nå. Er det evt en enkel løsning på problemet dersom de blir for mye mellomrom mellom selve skoen og hælen/ankelen min? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Fikk broguesene i semsket skinn fra Asos i går. Veldig sterk farge. Ble litt skremt da jeg åpnet pakken... Lenke til kommentar
FrostElite Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 Str. mellom 43-45.. Bruker nike, synes det er de som har de feteste skoene for tiden.. Hvit og turkis nå, hadde rød og svart før.. Vurderer og bestille meg et nytt par i hvit og lilla! Anbefaler nike, men er litt små i str. når de er ferske!! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som vet hvordan Alfred Sargent Ealing er i forhold til Herring Bath II ift. kvalitet osv.? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvilke norske nettbutikker for herresko anbefales? Gjerne fortell litt om erfaringer med butikken! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Kom over denne siden her i stad, sikkert noen (inkludert meg selv) som synes den er til god hjelp.. 1 Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg kjøpte meg for noen uker siden et par espadriller på HM til 99kr som jeg syntes var behaglige nok i massevis, men de ble VELDIG lett utslitt, men så brukte jeg dem også hver dag - hele dager- i den perioden, når jeg var så heldig å ha en sommerjobb ute i sommersolen Skoene ble etterhvert fryktelig slitt ut, og må nå byttes ut. Alt annet jeg har er converse og joggesko (til trening). Det holder ikke i sommersolen. Dessuten er det vel feil å gå i converse uten sokker? Jeg elsker å gå barbent i skoene, ergo passet espadrillene utmerket. Men seilersko er definitvt også et, kanskje enda større, alternativ. Slippers i tillegg, hvorfor ikke? Så mitt spørsmål er: Skal jeg kjøpe seilersko og slippers, og isåfall hvor? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Et par loafers er min anbefalning. Seilersko er jo også en sikker vinner. Angående loafers kan jeg anbefale disse. Det skal godt gjøres å finne bedre loafers til den prisen. Hva seilersko angår er det jo egentlig bare å gå rett på Sebago og Sperry. Endret 28. juli 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Hva er egentlig forskjellen mellom loafers og seilersko? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Seilersko: Loafers: Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Hehe. Seilersko litt mer casual altså? Synes nesten Loafers så litt "stivt" ut. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Loafers er også ganke casual. Selv bruker jeg det med chinos o.l.. Det er ikke noe man bruker med dress, for å si det sånn. (Kverrulanter - Ja, du kan bruke den med dress, men 9999 av 10000 ser virkelig ikke bra ut med det) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 DE loafer-ene står under mokkasiner på herringshoes. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Imens vi er inne på "Hva er hva"-spørsmål. Hva er forskjellen på "Chukkas" og "Desert Boots"? Finner litt ved Google-søking, og mange snakker om forskjellen på sålen, men er dette alt? Endret 28. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 ? Desert boots are supposedly looser at the ankle and have a crepe sole. However, as you can see from the suggestions, here in reality the terms are essentially interchangeable. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Desert boots har rågummisåle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå