Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det høyst upraktisk med semsket da?

Mine semska sko blir skitne på sommerstid og det er noe drit å rengjøre i forhold til glatt skinn. Bare mine tanker :p

Viser kanskje ikke så godt i mørkt semsket men driten setter seg uansett.

Er chelsea boots med captoe normalt?

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Da var skoene og paret med skotrær ankommet.

Skoene er Herring Hampstead i "chestnut" og skotrærene er disse.

Både sko- og trær ser veldig bra ut men jeg er litt usikker på størrelsen. Dersom jeg bruker de av og til, lar de hvile og lar de stå med skotrær når de ikke er i bruk, vil de da strekke seg/utvide seg noe særlig?

Jeg lurer særlig i forhold til skotrær fordi jeg har lest her inne at skotrær både hjelper med å få vekk fuktighet og å holde formen.

De er nesten helt bra nå men dersom de strekker seg for mye kan de bli litt for store.

Noen som har noe input?

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil her vil de strekke seg mer i bredden enn i lengden.

Du kan risikere å strekke de litt i lengden, men det er såpass hardt bak på hælen og foran i tåen at det sitter veldig godt -- på sidene derimot, er det ganske løst. Uansett, jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig. Jeg har hatt skotrær i skoene mine over lang tid, og har ikke merket noe strekking der. Hvis du er veldig nervøs ville jeg bare løftet ut bakenden, og latt fronten stå i (altså slik at det ikke er noe press innover på skoen fra skotreet), så beholder de formen fint.

http://putthison.com/post/7807163078/q-and-answer-how-much-can-my-clothes-be-altered

Lenke til kommentar

Noen her som har vært i Praha og kan si noe om prisnivået der i forhold til her i Norge?

Var der for 2 uker siden. Prisene er lavere enn her, men ikke så mye på merkevarer, (som det aldri er) betalte vel 600NOK for en gant genser blant annet, de koster jo 1000,- i Norge. Ellers var Tie rack på senteret veldig billig.

Zara var for eksempel ikke så billig, bare litt under norske priser. Men, den som leter finner, så tror nok du kan finne rimelige og gode kjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...