Armador Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Der kom skoene på døren, 2 par og en teakboks med pusseutstyr! Ordentlig flott! Veldig fornøyd med Herring og Loake Endret 18. juli 2011 av Håk Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Mine ble sendt fra Oslo for noen timer siden så jeg satser på at de er her på onsdag. Bestilte du Bath? Ser de bra ut i virkeligheten? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Nei, Loake Blacfriars og Herring Hatch, men de ser bra ut irl. Virkelig kvalitet Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Fikk også mine i dag. De passa heldigvis Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Hva tenker dere om disse skoene ( et av parene) som sommersko? http://www.herringsh...&colour_id=2581 http://www.herringsh...&colour_id=1916 Endret 19. juli 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg hadde gått for de øverste, de nederste var ikke helt pene Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 De øverste, kjøpte selv noen lignende i navy fra Tod's her om dagen. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Som sagt, gå for de øverste. Tror de er på salg i mørkebrunt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Flott, da blir det de øverste men hva er dette for noe? RRP £99.95 EX VAT £83.29 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Pris før og etter moms. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Skal ha meg ett par chelsea boots til vintersbruk, men sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal gå for semsket eller vanlig brunt skinn..Noen tanker? Heller nok kanskje mest mot semsket.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Personlig synes jeg semsket er penest. Vurderer det samme selv. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Er ikke det høyst upraktisk med semsket da? Mine semska sko blir skitne på sommerstid og det er noe drit å rengjøre i forhold til glatt skinn. Bare mine tanker Viser kanskje ikke så godt i mørkt semsket men driten setter seg uansett. Er chelsea boots med captoe normalt? Endret 19. juli 2011 av Einaar Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Det er helt klart ankepunktet med semsket skinn, ja... Jeg sa bare hva jeg sa synes var penest Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Noen her som har vært i Praha og kan si noe om prisnivået der i forhold til her i Norge? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 RRP £99.95 EX VAT £83.29 Siden vi momser de inn i Norge trenger du ikke å betale VAT i UK. Ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Da var skoene og paret med skotrær ankommet. Skoene er Herring Hampstead i "chestnut" og skotrærene er disse. Både sko- og trær ser veldig bra ut men jeg er litt usikker på størrelsen. Dersom jeg bruker de av og til, lar de hvile og lar de stå med skotrær når de ikke er i bruk, vil de da strekke seg/utvide seg noe særlig? Jeg lurer særlig i forhold til skotrær fordi jeg har lest her inne at skotrær både hjelper med å få vekk fuktighet og å holde formen. De er nesten helt bra nå men dersom de strekker seg for mye kan de bli litt for store. Noen som har noe input? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hvis jeg ikke tar helt feil her vil de strekke seg mer i bredden enn i lengden. Du kan risikere å strekke de litt i lengden, men det er såpass hardt bak på hælen og foran i tåen at det sitter veldig godt -- på sidene derimot, er det ganske løst. Uansett, jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig. Jeg har hatt skotrær i skoene mine over lang tid, og har ikke merket noe strekking der. Hvis du er veldig nervøs ville jeg bare løftet ut bakenden, og latt fronten stå i (altså slik at det ikke er noe press innover på skoen fra skotreet), så beholder de formen fint. http://putthison.com/post/7807163078/q-and-answer-how-much-can-my-clothes-be-altered Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Noen her som har vært i Praha og kan si noe om prisnivået der i forhold til her i Norge? Var der for 2 uker siden. Prisene er lavere enn her, men ikke så mye på merkevarer, (som det aldri er) betalte vel 600NOK for en gant genser blant annet, de koster jo 1000,- i Norge. Ellers var Tie rack på senteret veldig billig. Zara var for eksempel ikke så billig, bare litt under norske priser. Men, den som leter finner, så tror nok du kan finne rimelige og gode kjøp Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 La inn bestilling på ett par Herring Reading i semsket brunt skinn, ett par Loake Mitchum (også brunt semsket), ett par skotrær og en sånn liten pusseboks i går. Nå er det bare å håpe alt passer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå