Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan man få tak i Clark's Desert Boots i Bergen om det i det hele tatt er mulig? Av butikkene som står oppført på clarks.no er én nedlagt og de to andre har ikke Desert Boots.

Hvorfor ikke kjøpe Herring chukka istedenfor? Synes den er finere, prøvde Clark's Desert Boots i Las Vegas og var ikke imponert. Prisen er ca det samme, de koster rundt 560kr uten frakt. Frakt fra England tar bare rundt 2 dager btw.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Vel, det viktigste er ikke merket -- alt kan jo bestilles over nettet. Men jeg har dårlige erfaringer med at sko ikke er "true to size", dvs. at de er for små eller for store, og derfor vil jeg helst prøve før jeg bestiller. Vil svært lite gjerne drive å returnere sko til England hvis det viser seg at de ikke passer og betale masse i frakt.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe Herring chukka istedenfor? Synes den er finere, prøvde Clark's Desert Boots i Las Vegas og var ikke imponert. Prisen er ca det samme, de koster rundt 560kr uten frakt. Frakt fra England tar bare rundt 2 dager btw.

Hvordan er de i størrelsen?

De er ganske store i størrelsen, bruker vanlivis noe i mellom 40 og 41. Måtte gå for 40 her og de passer perfekt hvis jeg bruker tennissokker. laugh.gif De kan varmt anbefales, de er veldig behaglige å gå med, innersålen er av supermykt lær.

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flytter min evige skodiskusjon fra cafeen og hit.

Yay og nay for disse ift prisen? Herring Bath II og Herring Coltham.

Litt skeptisk til kombinert gummi/skinn, men har ikke noen erfaring med det og veit ikke om det bør være avgjørdende i for denne prisklassen.

Kunne vært foruten gummien på Bath, men det kan kanskje være fordelaktig på chelsea boots'a mtp vinteren? Rankiz hadde et godt poeng her i cafeen.

Endret av Sir-Andy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er de. Men kjøp de på salg.

På salg? CT har salg året rundt, det er alltid 50% salg på alle varene... Bare billig markedsføring.

Hvilke av disse skoene synes dere jeg burde gå for?

Herring-Herring%20Knightsbridge%20%28oxford%29-Chestnut%20Burnished%20Calf-4922-766-1.jpg

eller

Herring-Herring%20Bath%20II-Brown%20Calf-5019-2566-1.jpg

Skal brukes i kombinasjon med grå/navy dress, men også til mer alminnelige antrekk.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...