ertestuing Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Trenger tips til et par brune, semskede sko i Oslo. Noe ala Herring Reading, evt litt kraftige wingtips med gummisåle. Så noen av sistnevnte på Rizzo? i Bogstadveien. Hvordan er kvaliteten på sko derfra? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Det er da to par loafers i den annonsen, men regner med at du mener de første. 120 $ for loafers i shell cordovan er BILLIG. Er du ute etter den typen sko kommer du aldri til å finne et særlig bedre kjøp. Haha, er det mulig. Mente de i shell cordovan, ja. Frister veeeldig. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Hvilke butikker får man tak i disse lave converse skoene? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Tror de fleste kjedebutikker har de. Eurosko, DNA Shoes osv. Lenke til kommentar
Greed Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Hvilke butikker er det egentlig som fører sko av den litt mere ekslusive sorten i Oslo? Syns utvalget der jeg har vært er labert! Vet ihvertfall at Agnar Hagen og Ferner Jacobsen fører Church's, men utvalget er dårlig og i Ferner Jacobsen sitt tilfelle føler jeg at de er svært overpriset. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Il pantheon er vel den eneste. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Il pantheon er vel den eneste. Der har de noe, men ikke veldig mye. De hadde faktisk en egen skobutikk før, men den er lagt ned Dessverre er man svært lite opptatt av kvalitetssko i Norge. Så å drive en butikk som har stort utvalg med kvalitet ser ikke ut til å være lønnsomt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Tenkte jeg skulle slenge inn en bestilling på et par Herring Torino til de siste månedene av sommerferien. Har allerede et par sebago docksides i navy og diesel lofers i en lysere blåfarge, så tenker jeg holder meg unna blåfargen denne ganen. Er da sorte, eller brune torrino veien å gå? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg ville sagt brune. Finere i seg selv etter min mening og passer bedre til mer enn det de svarte gjør. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg hadde gått for brunt Noen her som har erfaring med Aurland sko? Leste en artikkel om Aurland skofabrikk i Dagens Næringsliv isted og klikket meg inn på siden deres. Prisen var jo ikke dum og kult med et helnorsk produkt med historie. Men vet ikke helt hva jeg syntes om utseendet på dem, spesielt formen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Hvilke butikker er det egentlig som fører sko av den litt mere ekslusive sorten i Oslo? Syns utvalget der jeg har vært er labert! Vet ihvertfall at Agnar Hagen og Ferner Jacobsen fører Church's, men utvalget er dårlig og i Ferner Jacobsen sitt tilfelle føler jeg at de er svært overpriset. Agnar Hagen, Grændsens Skotøimagazin/Studio G12, Lacrosse, Ferner Jacobsen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Lacrosse har faktisk noe ja. De har blant annet Loake og Allen Edmonds. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Il pantheon er vel den eneste. Der har de noe, men ikke veldig mye. De hadde faktisk en egen skobutikk før, men den er lagt ned Dessverre er man svært lite opptatt av kvalitetssko i Norge. Så å drive en butikk som har stort utvalg med kvalitet ser ikke ut til å være lønnsomt. Du har rett i at det ikke er veldig mange sko utstilt der (15-20 par), men man kan bestille sko der (selv om ventetiden er relativ lang). Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Har tenkt til å bestille et par Loake Blackfriars, men har ingen loake fra før og er redd de ikke skal passe. Noen med samme sko, eller lignenede Loake sko som kan si noe om størrelsen, er en 41, så står vel mellom 7 og 7,5, med mindre de er små og jeg må går for 8. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Har tenkt til å bestille et par Loake Blackfriars, men har ingen loake fra før og er redd de ikke skal passe. Noen med samme sko, eller lignenede Loake sko som kan si noe om størrelsen, er en 41, så står vel mellom 7 og 7,5, med mindre de er små og jeg må går for 8. Hva tror dere? Du kan evt sende de en mail så kan de oppgi lengde på skoen i mm så kan du måle føttene dine. Ellers... nå er det salg på Herringshoes og da blir det muligens to par da jeg kan få to par for ca. 2000 kr da med frakt og ferdig fortollet. Tenkte på Loake Hickstead og Herring Hampstead. Noen innvendinger/kommentarer? Tenker brogues til bruk mesteparten av året samt brune chelseas til høst/vinter. Loafers tror jeg ikke at jeg gidder å kjøpe i denne omgang da jeg ikke har troen på sommeren her i Bergen samt at den sikkert er "over" innen en måneds tid. Endret 6. juli 2011 av Xtra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Har tenkt til å bestille et par Loake Blackfriars, men har ingen loake fra før og er redd de ikke skal passe. Noen med samme sko, eller lignenede Loake sko som kan si noe om størrelsen, er en 41, så står vel mellom 7 og 7,5, med mindre de er små og jeg må går for 8. Hva tror dere? Jeg har de skoene. Er også en 41 og gikk for 7,5. Mine passer bra, så tror nok 7,5 er riktig for deg. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Takk Pat! da blir det 7,5 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ser litt på skoene til salgs, men alle er jo out of stock? Dumt at de kommer opp over produkter for salg når det ikke er flere igjen. Og, når man har valgt handlevognen kommer det opp hva det vil koste i NOK, regner med at det er uten toll? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, det er uten norske avgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå