TanTheMan Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Yay! Tåen så en smule stor ut på ett av bildene, men jeg tror det har mer med bildet å gjøre enn skoen. Designet i seg selv er klassisk, og jeg liker det godt. Endret 26. juni 2011 av TanTheMan Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Yay! Hadde det ikke vært for at jeg ikke ser meg bruke de, så hadde jeg kjøpt dem på flekken. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 Noen som har hørt om merket tøffelmerket Ghibi? Kom over merket på Heppo. Ble litt overrasket da jeg leste teksten under "Om Ghibi". De har faktisk to modeller av noen sko som ble etterlyst av noen her på forumet for en stund siden. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i disse skoene? Som du ser så hadde de etterlyste skoene tassels, noe som visstnok ga prikken over i'en. Selv likte jeg de bedre uten. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 Yay or nay for de øverste? Hvite sko? Likte de ikke. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hvit er jo en klassisk farge på bucks, da. Bestemte meg uansett for å legge pengene i et par loafers når jeg drar til Oslo. Endret 28. juni 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Mottok disse i dag. Dessverre alt for store. Det er 2. gang jeg ikke treffer på størrelsen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Skal ha meg nye sko til høsten og da det blir nok et par brogues fra Herringshoes eller fra en skobutikk her i byen. Enten: Barker Wallace i "conker calf", Herring Richmond i "tan..." eller Hampstead i "chestnut...". Wallace får jeg i butikk de andre må evt bestilles fra herring. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tenker Hampstead i chestnut, uten mye tvil egentlig. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Både Hampstead og Wallace var veldig pene, men heller mot Wallace på grunn av den utrolig fine fargen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tenke også å bestille enten Barker Wallace eller Hampstead. Heller mest mot wallace, men er i tvil om fargen kanskje blir litt i lyseste laget. Er det mulig å tone ned brunfargen litt med skokrem etc, og få et godt resultat? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Har i all tid brukt joggesko siden jeg har hatt noe problemer med plattfot, men nå er det nok, skal ha noen litt finere sko. Er gutt på 17. Har først blitt interessert i klær og mote det siste halve året så jeg er ikke enda klar for å gå for det helt mest crazy kule og moteaktige greiene som de kun går med i Paris enda. Noen relativt moderate sko med andre ord. Med det sagt, hvordan type sko burde jeg skaffe meg (tenkte to forskjellige par) for å klare meg greit i de fleste situasjoner? Disse supplerer da joggesko og pensko Endret 3. juli 2011 av Error Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Selv ville jeg da kjøptet par med seilersko eller loafers og et par med sneakers du liker godt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Seilere og sneakers, eventuelt ett par plims Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hvis de har dem i str. din så er mørkeblå Docksides rimelig anvennelige Endret 3. juli 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Er det mørkeblå som er greia? Trodde det var brun de fleste valgte, men hva vet jeg Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Det er litt en smakssak, men brune seilere gir meg bilde av en gammel mann i allværsjakke, stygge jeans og de brune seilerne på seg; ikke et koselig bilde. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Brun og navy (blå) er vel de fargene som går for å være mest anvendelige. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 http://www.styleforum.net/showthread.php?t=251227 Har endelig fått lønning, vurderer loafersene. Ja/nei? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Det er da to par loafers i den annonsen, men regner med at du mener de første. 120 $ for loafers i shell cordovan er BILLIG. Er du ute etter den typen sko kommer du aldri til å finne et særlig bedre kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå