Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen med erfaring fra Timberland docksides? Spesielt i semsket skinn? Planlegger å bestille fra eBay, da prisene ligger under 400NOK...

Jeg har et par Timberland seilere, hvis det var det du tenkte på. De er dog i nubuck, ikke semsket. Er uansett veldig fornøyd med dem og kvaliteten er god. Liker dem bedre en Sebago sine Docksides.

Lenke til kommentar

Det er Sebago som lager Docksides, ikke Timberland.

Som fkm nevner så er Docksides navnet på båtskoene/boat shoes til Sebago, det er ikke en fellesbetegnelse på båtsko!

Min feil! Blander de litt, men tenker egentlig både på Sebago sine og Timberland, men som Jottnegen, syns også jeg Timberland sine er finere

Endret av Håk
Lenke til kommentar

Bestile Herring Torino i størrelse 40 (UK 7) for noen måneder siden, siden jeg hørte de var litt store i størrelsen og siden de var uten snøring... De passet perfekt! Er det slik at de fleste andre modellene til Herring også er litt store i størrelsen og jeg kan derfor sikkert kjøpe andre sko fra Herring i UK7? Eller burde jeg gå opp til det vanlighvis bruker, 7.5? Vet at mange har kjøpt mer enn ett par fra Herring, så fint om noen kunne bekrefte påstanden min anngående skostørrelser.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Det er 60 år siden de først begynte å produsere desert boots, og det regnes som en ikonisk Clarks-modell. Uten at jeg faktisk har et par desert boots fra Clarks vil jeg gå ut i fra at de er gode i forhold til prisen. Selvfølgelig kan du få tak i bedre, men det kan man jo nesten alltid.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Helt ærlig, hvor vanskelig er det å regne ut selv?

Man betaler ikke VAT når man bestiller fra Herring, så skoene ligger på £58,29 og frakt er £15. I norske kroner blir det knappe 645 kroner, og så skal man ha tollgebyr og moms.

645*1,25+150≈957 kroner ferdig fortollet.

Lenke til kommentar

Man betaler ikke VAT når man bestiller fra Herring, så skoene ligger på £58,29 og frakt er £15. I norske kroner blir det knappe 645 kroner, og så skal man ha tollgebyr og moms.

Man betaler vel bare mva for sko og ikke toll?

Lenke til kommentar

Man betaler vel bare mva for sko og ikke toll?

Hvis det er "150" du sikter til, så er det et gebyr UPS skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...