August. Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Tassels er sweet! Har et par tassel loafers, men de passer dessverre ikke. Håper jeg greier å tak i et par som passer en gang i fremtiden. Hvilken størrelse er det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Alden, US 8, A/C. Tror A er foran og C er bak. Skulle hatt det omvendt Er bilde av dem i bildetråden. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hvilke av disse passert til litt finere anledninger kombinert med jeans? Enten Herring Asquith eller en Church Westbury "slight second". Står tilogmed på beskrivelsen av Chruch Westbury at: This shoes looks as good with a suit as jeans. Endret 17. juni 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Det ser ut som læret på Churchene er litt 'distressed'. Personlig liker jeg doble foran enkle. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror kanskje de mørkeste er lettest å kombinere med resten av antrekket. Når det er sagt, så blir de øverste også stilige hvis du får det til å klaffe. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Det ser ut som læret på Churchene er litt 'distressed'. Personlig liker jeg doble foran enkle. Personlig har jeg aldri hatt enkle eller doble monks. Ut i fra bilder av de skoene jeg har sett på, liker jeg definitivt enkel monkstrap bedre. Synes det ser mer elegant og stilrentut . Finner utrolig mange fine enkelt monks, har vel ikke sett noen fine double monks overhode til under 2k, i riktig farge (tan, chestnut, tabacco) Det ser ut som læret på Churchene er litt 'distressed'. "Googled it" Dvs at de er "slitt" med vilje, vil du si det er positivt eller negativt? Smak og behag? Eller er det noe som sier at det er negativt, på samme måte som blanke skinnsko er... Endret 18. juni 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg hadde valgt de fra Church. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Slenger meg på trenden og sier Church. Forøvrig sitter jeg og lurer på om jeg skal kjøpe disse fra ebay: Noen kommentarer? Endret 18. juni 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg synes de så ut som noe billigskrap fra Bianco, men for all del. Jeg er ingen ekspert. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Motbydelig vil jeg nesten driste meg til å kalle de. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 De var fæle, ja. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Det burde vært en MoV-Synonymordbok, så man får litt variasjon. Dere over her har vært veldig flinke til å variere ordvalgene. Andre ordforslag: avskyelig, fordervelig, forferdelig, fryktelig, grusom, horribel, infam, nederdrektig, nedrig, sjofel, vemmelig, ekkel, frastøtende, ful, grim, heslig, ikke pen, motbydelig, stygg, uestetisk, ulekker, uskjønn, vansiret, vemmelig 5 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Må si jeg likte sjofel, ful og grim. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Må si jeg likte sjofel, ful og grim. Er ikke du på byfesten, thrice? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Nah. Dro hjem istedenfor. Gadd ikke å ta meg råd til det. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det burde vært en MoV-Synonymordbok, så man får litt variasjon. Dere over her har vært veldig flinke til å variere ordvalgene. Andre ordforslag: avskyelig, fordervelig, forferdelig, fryktelig, grusom, horribel, infam, nederdrektig, nedrig, sjofel, vemmelig, ekkel, frastøtende, ful, grim, heslig, ikke pen, motbydelig, stygg, uestetisk, ulekker, uskjønn, vansiret, vemmelig Du glemte en: «en vederstyggelighet». Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hvor får jeg tak i sko som dette, bare litt lavere (slik som dress-sko). Se bort ifra farger osv.... Har sett et par på Capricci (eller hva det heter i Stavanger), men de kostet 3k. Helst fysisk butikk. Pris: max 2k. EDIT: Her er et bedre bilde på hva slags sko jeg er ute etter. Endret 20. juni 2011 av Calico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå