thrice Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har forsøkt å løpe endel barbeint og foreløpig har det vært helt utrolig deilig. Legger riktignok merke til at mange synes barefootrunning og Vibram fivefingers er en hype, men min erfaring er at det belaster knærne vesentlig mindre (gammel fotballskade som ødelegger jogging for min del). Nå løper jeg for det meste i skogen hvis jeg løper barbeint, og det er en helt annen følelse enn med joggesko. Løper foreløpig ikke noe særlig mer enn 2-3 km, får se hva jeg klarer med KSO. Bestilte i går fra Barefootrunning.no. Hype og hype. Jeg sliter med rygg, ankler og tidvis knær. Etter joggingen nå, selv om det ikke er så langt, merker jeg ikke noe utover at jeg er forferdelig støl i leggene. Noe som er forventet. Skal iallefall gi det en sjanse over sommeren, og se om jeg kommer meg opp i 3km. Slår du nedi med hælen i det hele tatt, eller løper du kun på tåballene? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Skal ha nye sko til jobb og festlige anledninger. Har etter litt frem og tilbake havnet på monks, helst dobbel, men pene enkle er også bra. De må være brune og helst semsket skinn. Noe jeg bør se på? Har funnet et par på herring, men ikke helt 100%. Vil helst holde meg under 2500,- og 7000,- som de perfekte John Lobb ligger på... Lobb Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvis du fortsatt får tak i de, Ovadia & Sons. http://www.ovadiaandsons.com/shop/products/Snuff-Suede-Milford-Double-Monk-Strap.html Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Skal ha nye sko til jobb og festlige anledninger. Har etter litt frem og tilbake havnet på monks, helst dobbel, men pene enkle er også bra. De må være brune og helst semsket skinn. Noe jeg bør se på? Har funnet et par på herring, men ikke helt 100%. Vil helst holde meg under 2500,- og 7000,- som de perfekte John Lobb ligger på... Lobb Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 snip* Hype og hype. Jeg sliter med rygg, ankler og tidvis knær. Etter joggingen nå, selv om det ikke er så langt, merker jeg ikke noe utover at jeg er forferdelig støl i leggene. Noe som er forventet. Skal iallefall gi det en sjanse over sommeren, og se om jeg kommer meg opp i 3km. Slår du nedi med hælen i det hele tatt, eller løper du kun på tåballene? hehe, ja. Merker det litt i leggene, men mer spesielt i føttene og i sener og muskulatur. Når jeg jogger er jeg nede med hælen, men ikke først. Lander vel med "siden" først som forplanter seg forover og bakover på foten. Avhengig av terreng etc. riktignok. Jeg klarer ikke kun å løpe på ytterste puten i jogge-tempo, det blir rett og slett litt tripping-aktig. Nå er jeg langt fra rutinert, men foreløpig har det gått ganske greit. Har sett litt på denne videoen for å sjekke om jeg løper "riktigere". http://www.youtube.com/watch?v=7jrnj-7YKZE Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det noen som vet om skostørrelsene fra Asos pleier å være på trynet? Tenker å kjøpe de semskede semi-broguesene (?) som ble linket til for noen uker siden. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Flere som har problemer med at Herring Shoes ikke svarer på e - post? Har sendt dem to stykker nå, uten svar... Jeg har fortsatt ikke fått svar på de to epostene jeg sendte for en drøy måned siden. Nå bryr jeg meg ikke lenger, da jeg har fått skoa jeg bestilte, men det er jo litt rart da… Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Skal ha nye sko til jobb og festlige anledninger. Har etter litt frem og tilbake havnet på monks, helst dobbel, men pene enkle er også bra. De må være brune og helst semsket skinn. Noe jeg bør se på? Har funnet et par på herring, men ikke helt 100%. Vil helst holde meg under 2500,- og 7000,- som de perfekte John Lobb ligger på... Lobb C&J Lowndes. Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ^ Støtter den. C&J Lowndes i semsket er veldig pene. Har selv et par i normalt skinn, og er absolutt fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Nå er jo de 1000 kroner over det han helst vil betale, men men. Skal kjøpe meg noen double monks i den prisklassen selv, men tviler på at jeg kan forsvare et kjøp til tre og en halv banan() . Håper dog på å finne noe fint i Roma, det burde det være gode muligheter for. I tillegg bestilles nok disse: Edit: La enormt bilde i spoiler. Endret 15. juni 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Flere som har problemer med at Herring Shoes ikke svarer på e - post? Har sendt dem to stykker nå, uten svar... Når jeg nylig sendte dem en e-post fikk jeg svar samme kveld. Dette er vel en ukes tid siden. Merkelig. Hvilken adresse brukte du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i disse skoene? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 De var litt for feminine for min del, spesielt de rosa. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 De rosa er damemodellen etter hva jeg har forstått. Det er de blå jeg er ute etter. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg kunne likt dem, hvis det ikke var for tasslesene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er jo prikken over i'en da! Sitter med tassel loafers på meg akkurat nå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg kunne likt dem, hvis det ikke var for tasslesene. Tassels er sweet! Har et par tassel loafers, men de passer dessverre ikke. Håper jeg greier å tak i et par som passer en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er jo duskene som gjør de skoene kule 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Flere som har problemer med at Herring Shoes ikke svarer på e - post? Har sendt dem to stykker nå, uten svar... Når jeg nylig sendte dem en e-post fikk jeg svar samme kveld. Dette er vel en ukes tid siden. Merkelig. Hvilken adresse brukte du? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå