DexterMorgan Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Nå ligger jo skoene innenfor kategorien damesko da... 37 er vel helt vanlig damestørrelse? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Der sier du noe, ja. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Er det noen som har erfaring med nettbutikksko.com? Så etter Vibram fivefingers som de selger der til 6-700 kroner, men stusser litt på google translation opplegget de har på siden. Det er generelt billige priser, men er litt skeptisk. Virker som det er en Amerikansk nettside som sender til Norge. Edit: Ser forøvrig at de seller Supra til 600 +/-. Det er en ganske pen pris! Endret 14. juni 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Du tror vel ikke at den siden er seriøs? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan det er mulig å ikke skjønne at den siden bare er lureri. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Nettbutikksko? Child, please. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Nei, det var selvsagt det jeg regnet med. Er jo derfor jeg tenkte å sjekke her inne om noen faktisk hadde erfaring med nettsiden. Selv om en nettside ser shabby ut, kan den være vel så ekte som db.no Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Du virker ikke akkurat glupere etter det utsagnet. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Tips til gode og fine brouges i prisklassen £100-180 i brunt (ikke suede)? Bør kunne brukes til dress, men også til litt mindre formelle anledninger. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Veldig stort utvalg i den prisklassen der. Man kan få en god del bra på eBay, Allen Edmonds eller, så klart, Herring. Personøig følger jeg mye med på eBay, er muligheter for veldig god kvalitet/pris. Endret 14. juni 2011 av Christian B Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Du virker ikke akkurat glupere etter det utsagnet. Jøss, neivel. Er vel lov å sjekke om flere har erfaring med en nettside, uten å få tilbake at man er "dum"? Selvsagt var det mye som skurret med den siden hvilket var grunnen til at jeg ville sjekke det opp. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Det er vel stor sjanse for at siden http://www.vibramfiv...gersnorge.info/ også er fake. Da den ikke oppererer med noe telefonnummer eller epost, og den eneste måten og kontakte dem er via et kontaktskjema. I tillegg er prisene mystiske lave. Men ja, er interessert i en nettside som selger Vibram fivefingers til en grei pris, hadde vært morsomt å fått prøvd de. Endret 15. juni 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, den er fake. Tror dette er de som er autoriserte: Nettbutikker som selger Vibram FiveFivefingers i Norge: www.brandos.no http://www.barefootrunning.no www.loplabbet.no www.barefootshoes.no www.beatboard.no www.ute.no Har et par KSO selv. Har løpt med de et par ganger, men siden det er så tungt for bena blir det ikke ofte nok. Må klare å gå på trening ellers også. Jeg løper i lysløype. Startet på 1km. Tror jeg er oppe i 1,5km nå. Du må være forsiktig så du ikke får betennelse i leggene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Tips til gode og fine brouges i prisklassen £100-180 i brunt (ikke suede)? Bør kunne brukes til dress, men også til litt mindre formelle anledninger. Sjekk hos http://www.pediwear.co.uk/ de har mye fint der. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Takk for tips Tenkte meg et par semi-brouges. Noe spesielt jeg bør tenke på når det kommer til mønster, wingtips etc? Planen er å kjøpe noen som både kan brukes til både dress og til andre, mindre formelle, pene antrekk og anledninger. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Bare kjøp de du syns er finest. Vanskeligere er det ikke... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Ja, den er fake. Tror dette er de som er autoriserte: Nettbutikker som selger Vibram FiveFivefingers i Norge: www.brandos.no http://www.barefootrunning.no www.loplabbet.no www.barefootshoes.no www.beatboard.no www.ute.no Har et par KSO selv. Har løpt med de et par ganger, men siden det er så tungt for bena blir det ikke ofte nok. Må klare å gå på trening ellers også. Jeg løper i lysløype. Startet på 1km. Tror jeg er oppe i 1,5km nå. Du må være forsiktig så du ikke får betennelse i leggene. Har forsøkt å løpe endel barbeint og foreløpig har det vært helt utrolig deilig. Legger riktignok merke til at mange synes barefootrunning og Vibram fivefingers er en hype, men min erfaring er at det belaster knærne vesentlig mindre (gammel fotballskade som ødelegger jogging for min del). Nå løper jeg for det meste i skogen hvis jeg løper barbeint, og det er en helt annen følelse enn med joggesko. Løper foreløpig ikke noe særlig mer enn 2-3 km, får se hva jeg klarer med KSO. Bestilte i går fra Barefootrunning.no. Ang. Nettbutikksko og vibramnorge så ser jeg at de sidene ligner mye på hverandre. Begge skriver om shipping fra utlandet til Norge etc, men tviler sterkt på at de er genuine. EDIT: Trenger forøvrig tips til hvor jeg kan få kjøpt skotre! Helst sedertre. Takker for tips. Endret 15. juni 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Flere som har problemer med at Herring Shoes ikke svarer på e - post? Har sendt dem to stykker nå, uten svar... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Flere som har problemer med at Herring Shoes ikke svarer på e - post? Har sendt dem to stykker nå, uten svar... Når jeg nylig sendte dem en e-post fikk jeg svar samme kveld. Dette er vel en ukes tid siden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Fikk svar på meget kort tid jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå