reid91 Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Å si at de første der passer til dress er blasfemi! Hehe ja ser det litt selv nå, men synes de er litt for pene til en 19-åring, chinos, og en tur på byen, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er 19, og jeg syns ikke de er pene i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er 19, og jeg syns ikke de er pene i det hele tatt. OK. Hva med de andre da? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er 19, og jeg syns ikke de er pene i det hele tatt. OK. Hva med de andre da? Jeg er 17 og de skoa kan du kaste rett på dynga. Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er 19, og jeg syns ikke de er pene i det hele tatt. OK. Hva med de andre da? Jeg er 17 og de skoa kan du kaste rett på dynga. lol. Er som sakt åpen til andre forslag! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) http://nelly.com/no/sko-mann/sko/casual/tiger-of-sweden-jeans-550/dave-01-550296-14/ Er redd de første blir kanskje littegranne for pene(passer bedre til dress?). Vil ikke ha de hvis de har slike såler under som gjør at det høres ut som du går med dressko. Synspunkter? Btw: er 19 år. Baren jeg som får opp slike sko i hode? Minner meg om sykkelskoene fra lacoste som "alle" gikk rundt med under keeghetens storhetstid. J.Lindeberg hood og et par lacoste sykkelsko gjorde susen - kombinert med lyse slitte jeans, tennissokker over jeansene og kronen på verket - bannebånd Min erfaring med det andre paret du linker til fra ToS, er at slike sko ofte ikke er verdt så mye penger. I overkant av tusenlappen for et par sko av den type, vil jeg personlig si er for mye penger. Har erfaring med at slike sko går opp i sålen og generelt er av dårlig kvalitet - uansett pris og merke. Skoene som er linket fra Zara er etter min smak førti ganger penere enn de to eksemplene fra nelly.com. Endret 3. juni 2011 av Mantoius 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Minner meg om sykkelskoene fra lacoste som "alle" gikk rundt med under keeghetens storhetstid. J.Lindeberg hood og et par lacoste sykkelsko gjorde susen - kombinert med lyse slitte jeans, tennissokker over jeansene og kronen på verket - bannebånd Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Minner meg om sykkelskoene fra lacoste som "alle" gikk rundt med under keeghetens storhetstid. J.Lindeberg hood og et par lacoste sykkelsko gjorde susen - kombinert med lyse slitte jeans, tennissokker over jeansene og kronen på verket - bannebånd (Sorry for OT... men) Glemte beltet! alternativt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 reid91: Oppsummert; Æsj, nei. Hvis jeg hadde vært i din posisjon ville jeg vurdert noen Sebago Docksides. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Skoene Hvorre postet er finest så langt. Men nå er jeg ikke glad i seilsko heller. Er noe som skurrer hvis man ikke bruker de på båt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 ^ http://www.youtube.com/watch?v=R7yfISlGLNU Ellers er jeg enig i at de Hvorre postet var finest. Men ikke brukt sånne sko til dress... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Vurderer å kjøpe de Hvorre postet. Hvoran er skoene fra Zara i størrelsen? Noen som veit om noen andre fine alternativer til disse, forresten? Trenger noen sommersko, men er ikke interessert i seilsko. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som vet om lignende sko for menn ? http://caliroots.se/sfd/product.asp?id=27159 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Ville spurt i Streetweartråden. Men vil det være så stor forskjell fra dame- og herremodell? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Noen som vet om lignende sko for menn ? http://caliroots.se/sfd/product.asp?id=27159 Det så ut som herresko spør du meg. Dessuten har de store størrelser også, så hvorfor ikke bare kjøpe dem? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvilke produkter/midler brukes for å rengjøre mine suede lysebrune chukkas? Fremgangsmåte? Tålte ikke en tur på byen gitt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Renseskum eller 50/50 eddik og vann. 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvordan er All Star for tiden? Har vurdert å kjøpe det, men vil ikke være for in eller ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Nå er vel All Star/Chuck Taylors rimelig tidløse, så det med å være for in eller for ut er vel ikke noe å tenke på med dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvordan er All Star for tiden? Har vurdert å kjøpe det, men vil ikke være for in eller ut. Det er bare å kjøpe. Å bry seg om hva som er in eller ut er uanset _så_ 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå