Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei skofolka..

Jeg er litt usikkert på hvilke av dem jeg skal bestille, så tenkte jeg kunne høre med dere først om det er eventuelt noe jeg bør vite... Også synspunkt deres om disse.. :)

CYCLO RACE ST fra adidas

071_9237178_1.JPG

eller

081_9650571_1.JPG

---

PORSCHE DESIGN fra adidas

081_8158959.JPG

---

MACTELO fra adidas

071_9237356_1.JPG

---

BUDOKA fra puma

081_8157588_1.JPG

---

ROUBAIX fra nike

071_9251790_1.JPG

---

Levitation Leather fra puma

5eb3_1.JPG

---

MSPU-929-BK-05.jpgneida..

Endret av kimman
Lenke til kommentar

kjøp snakeskinboots! :D Var så <-> langt i fra å kjøpe et par slike i Praha, men gikk for noen svarte skinnboots i steden. PIMP anyone?

svar til haute couture: da driter jeg pent i Lacost skoene :) Hvis jeg først smeller bort litt kroner på sko skal det være gode sko.. delvis hvertfall :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne tråden da jeg er på utkikk etter noen litt spesielle vans-sko. Kunne ikke finne di på vans.com(bestilte di fra ei danske side forrige gang, husker ikke helt navnet, men det var i fjor høst).

Skoene var helt hvite, men med mange små hasj-plante-motiv spredd utover hele skoen(noe ala http://www.forskning.no/Bilder/1037020844.....38_content.gif , men litt lysere i fargen).. Har aldri sett noen andre ha samme sko, så håper på at det kanskje er noen her inne som kan veilede meg da disse skoene er di feteste sommerskoene jeg noensinne har hatt..

MvH Joachim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...