multisync Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Jeg har sett etter en hel pakke med pussesaker uten å finne noe. Eneste jeg har funnet var bare pakke med børster og sort eller brun voks. Det jeg vil ha er en pakke med de ulike fagene som er greie å ha i voks + leather cleaner og conditioner. I tillegg til noen ok børster. Endret 22. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.askandyaboutclothes.com/Clothes%20Articles/perfect_shoeshine.htm http://www.valmour.com/advices/shoe-carepolishing,12 http://www.valmour.com/advices/finishing-your-shoesglazingsheen,13 http://www.styleforum.net/showthread.php?t=10830&highlight=shoe+care Her er det litt lesestoff. Selv brukte jeg Effekt før, men sluttet med det. Bruker nå heller: Lexol Bivoks kan også brukes på veldig tørre sko. Husk at sko ikke skal pusses alt for ofte, bedre å bruke en fuktighetsgiver hver 5.-10. gang. Vil man ha ekstra shine på skoen burde man la voksen ligge på skoen i et døgn før den pusses. Selv bruker jeg bare voks på tuppen og bakenden av skoen, resten behandles med lærkrem, har en fra mr. minit som fungerer greit. 3 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) På det ene skoparet mitt er det brunt istedenfor burgunder der "rynkene" er. Jeg tror dette er gammel skopuss, men er ikke sikker (kjøpte de på loppemarked). Hvis det er det, hva gjør jeg for å få det vekk? Hvis det ikke er det, er det noen som vet om det kan være noe annet enn at læret er slitt i disse områdene, og er det i så fall noen måte å få det vekk på? Endret 22. mai 2011 av TanTheMan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Loake Temple eller Loake Lincon? Eventuelt noen andre forslag til et par tassel loafers? Har temple selv, og er fornøyd med dem. Når det kommer til Loake anbefales det å holde seg til 1880-serien, og Lincoln er vel fra en annen serie. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Så, nå har det endelig begynt å bli in med platformsko igjen? Er vel wedges som står øverst på listene, men det sniker seg nok inn noen platformsandaler osv i sommer. Noen fler som er forelska i platforms her? Endret 22. mai 2011 av lillepy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hva er de stygge bastardene der? Endret 22. mai 2011 av multisync 4 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bare jeg som synes de lignet på en båt for transport av nye biler? 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Haha, jeg tenkte også på en stor båt! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Syns ikke de var så verst jeg... Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva er de stygge bastardene der? snart kommer de i butikkene, og om et halvt år syns du nok de er helt vanlige! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Til plattformsko å være var de overraskende spiselige da. Langt bedre enn styltene de gikk med på 70-tallet og Buffalo-skoa som var in på 90-tallet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er som å si at en blå Volvo 240 er penere enn en hvit Volvo 240. De er fortsatt stygge. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva er de stygge bastardene der? snart kommer de i butikkene, og om et halvt år syns du nok de er helt vanlige! Det er mye som er i butikken som jeg syntes er stygt. De der er på grensen til like stygt som crocs for min del. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som har erfaring med Pediware.co.uk? Lurer på om det tar lang tid fra man bestiller til man får skoene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Trodde jeg trengte lakksko, men fant heldigvis paret som passet meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Skopar #5 er i hus. Før motepolitiet tar meg hardt: jeg vet de er "litt" smågrusome i utseende. Men siden de kun skal brukes i nærområdet på tur med bikkjene så bryr jeg meg ikke om det. Konseptet virker kurant, og de er helt herlige å gå i. Noen forslag til mer normal sko med minimal såle btw? Tipper jeg vil få behov for det snart. Endret 26. mai 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå