AT1S Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Syre! Vet ikke hva du tenker på, men nå vet jeg hvordan det er å få syre i øynene. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Navnebror henrikwl; http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=11188564 Mmmm… Nå er det en del basissko jeg helst bør få på plass først, men damn så sexy de skoa der var! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg liker den, men enda penere om det hadde vert double Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har dobble monk, så er keen på en enkel. Har lyst på disse når feriepengene kommer! Men så er jo de der på listen med ganske mange andre par med sko jeg kunne tenke meg også. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva syns dere om chukka boots/dessert boots om sommern? Jeg syntes det ser kleint ut og hører til på vår/høst part. Er det noen formelle "regler" på bruk av disse skoene? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Sier seg vel egentlig selv når det heter "boots". Ikke bruk støvler om sommeren. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen som har tips til noen semska sko som passer til stilen min? (Slim jeans/chinos + RL sport shirt.) Tenkte meg noe alla disse to: Loake. Clarks. Er det ikke sånn at semska sko er det mest uformelle innen pene sko? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Desert boots er vel laget til bruk i ørkenen i Afrika, er de ikke? Burde da ikke være noe problem å bruke de. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvis det er kaldt, er alt lov. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen som har tips til noen semska sko som passer til stilen min? (Slim jeans/chinos + RL sport shirt.) Tenkte meg noe alla disse to: Loake. Clarks. Er det ikke sånn at semska sko er det mest uformelle innen pene sko? De fra Clarks var ikke pene.... 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen som har tips til noen semska sko som passer til stilen min? (Slim jeans/chinos + RL sport shirt.) Tenkte meg noe alla disse to: Loake. Clarks. Er det ikke sånn at semska sko er det mest uformelle innen pene sko? Hvis du ikke absolutt skal ha full brogue foreslår jeg disse istedenfor de øverste. Praktisk talt identiske, men billigere. De nederste bør du etter min mening holde deg unna, selv om jeg mistenker at de ser bedre ut i virkeligheten. Ellers må du ikke ha semsket skinn til hverdagsbruk selv om det er "pensko" det er snakk om. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Som jeg har sagt før..... Herring er ikke aktuelt. Må være fysisk i butikk eller norsk netthandel. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ok. Jeg har ikke sett at du har sagt det. Uten å vite begrunnelsen din for det (selv om du nok har sagt det før også ) bør du velge noe sånt som de du linka til fra Loake istedenfor de fra Clarks. Det kan se bra ut med såler som er lysere enn resten av skoen, men generelt sett ser det bedre ut med svarte/mørke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Forventer du at folk skal huske det? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Nei, Henrik. Det var heller ikke surt ment. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva syns dere om chukka boots/dessert boots om sommern? Jeg syntes det ser kleint ut og hører til på vår/høst part. Ser det kleint ut? Jeg har ingen problemer å gå med dessert boots om sommeren. Ikke at jeg ville gått med det på de varmeste dagene, men er det overskyet og kaldt nok til å gå i genser, så ser jeg ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå