Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til noen semska sko som passer til stilen min? (Slim jeans/chinos + RL sport shirt.)

Tenkte meg noe alla disse to:

Loake.

Clarks.

Er det ikke sånn at semska sko er det mest uformelle innen pene sko?

Hvis du ikke absolutt skal ha full brogue foreslår jeg disse istedenfor de øverste. Praktisk talt identiske, men billigere. De nederste bør du etter min mening holde deg unna, selv om jeg mistenker at de ser bedre ut i virkeligheten.

Ellers må du ikke ha semsket skinn til hverdagsbruk selv om det er "pensko" det er snakk om.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg har ikke sett at du har sagt det. Uten å vite begrunnelsen din for det (selv om du nok har sagt det før også :p) bør du velge noe sånt som de du linka til fra Loake istedenfor de fra Clarks. Det kan se bra ut med såler som er lysere enn resten av skoen, men generelt sett ser det bedre ut med svarte/mørke.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om chukka boots/dessert boots om sommern? Jeg syntes det ser kleint ut og hører til på vår/høst part.

Ser det kleint ut? :roll:

Jeg har ingen problemer å gå med dessert boots om sommeren. Ikke at jeg ville gått med det på de varmeste dagene, men er det overskyet og kaldt nok til å gå i genser, så ser jeg ikke helt problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...