Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i dobblet spent monks til en fornuftig penge? Liker modellen de hadde hos Herring før, mye bedre enn de som er tilgjengelige nå, så tenkte jeg kunne ta sjansen på å finne noen fine her i byen. Agnar Hagen har noen fine, men de kan ikke akkurat kalles rimelige.

 

Det er verdt å merke at de er langt penere enn produktbildet tilsier, jeg ble positivt overrasket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tips til loafers i Stavanger?

Tod's fra Cinnamon, eneste jeg har sett i Stavanger som ser bra ut. Nå koster de rundt 4000 da, så skal du ha noe billigere ville jeg kikket et annet sted.

 

Car shoe hos Cinnamon også :)

 

Hadde ikke tenkt meg 4k, nei. Hadde mer tenkt 1500 - 2000kr.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle skrive noe om sålen. Den vises svært godt på bildet i denne vinkelen, hehe.

Legger ikke merke til sålen i virkeligheten. Logoen er ikke av betydning. Men såklart, den er der.

 

Lurer på å ta en bestilling fra herring shoes, finnes det noe tabell over størrelsene? Fra EUR til UK eller hva det heter.

 

Hva kostet dobbeltspente monksene herring hadde ferdig fraktet?

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle skrive noe om sålen. Den vises svært godt på bildet i denne vinkelen, hehe. Legger ikke merke til sålen i virkeligheten. Logoen er ikke av betydning. Men såklart, den er der.Lurer på å ta en bestilling fra herring shoes, finnes det noe tabell over størrelsene? Fra EUR til UK eller hva det heter.Hva kostet dobbeltspente monksene herring hadde ferdig fraktet?

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html

Tok meg 2 sek å Google. Prisene står på siden, men så vidt jeg vet har de ikke funnet en ny produsent for de skoene.

 

Har veldig tynne bein. Noe jeg tror du også har, lokeland? Hvordan er torino på deg? Har sett på loafers før, men de blir for store på sidene ved "kulen" på foten.

Jupp. Bare knokler på foten min. Torino-prosjektet gikk med enveis-billett til helvete, så de solgte jeg til Christian B som hadde riktig fot for de. Jeg erfarer det samme som deg angående denne "kulen" (som sikkert har et navn?), og det eneste alternativet jeg har funnet er er todelte skostørrelser. Vet Alden har/hadde det, men finner ingenting nå, annet enn brukt. Kjøpte et par fra Alden som var delt (A/C), men gikk på en smell da jeg forsto at A sto for størrelsen foran og C bak, noe som var omvendt av hva jeg trengte. Hvis du derimot er tynn i hele foten (i motsetning til meg som har normalt bred fot foran) er det jo bare å finne noe i en annen breddestørrelse, men da er jo Herring utelukket pga. sitt dystre utvalg av sko i smalere utgaver. Har faktisk sendt mail til dem og etterspurt flere smale sko, men de skylder bare på produsentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...