fkm Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Lol, jeg har fått de siste 3 pakkene jeg har bestilt fra Herring på under 24 timer Fra de ble shippet, eller fra du bestilte? Fikk mine også på under 24 timer fra de var shippet, og jeg bor et par timer nord for Oslo. altså, det er ikke nødvendig å flytte heeeelt til Oslo : ) Fra de ble bestilt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) under 24 timer fra england. That's wicked Endret 14. mai 2011 av Teac Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det eneste som har vært litt kjipt er at de to av de tre forrige parene med sko jeg har kjøpt derfra har vært i feil størrelse, så jeg har måttet bytte dem, og det tar jævlig lang tid. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 For å ikke nevne at det er dyrt. Posten tar seg godt betalt for å sende sko til England etter min erfaring. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er jo ekstremt billig å sende fra England. Skal jeg ha noe så sjekker jeg alltid ebay.co.uk. Fort gjort å spare noen kroner der. Uansett hva det måtte være. Når det er billigere å sende noe fra England --> stavanger, enn fra Stavanger --> Sandnes så er det noe som er galt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Herring Shoes tar jo heller ikke betalt for å sende tilbake nye sko. Tror jeg betalte rundt 280kr for å sende tilbake et par Torino til Herring. Ran kalles det. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Herring Shoes tar jo heller ikke betalt for å sende tilbake nye sko. Tror jeg betalte rundt 280kr for å sende tilbake et par Torino til Herring. Ran kalles det. Disse i "Conker Calf" eller disse i "Chestnut Burnished Calf"? Eventuelt noen andre forslag til semi-brogues i brun? Skal brukes til marineblå dress og beige/navy chinos med blazer. Endret 14. mai 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Herrings imo. Selv liker jeg egentlig burgunder aller best. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Likte de chestnut jeg. Fine sko. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tenkte at siden jeg ikke fikk tak i Shakespeare kunne jeg jo kjøpe meg noen Herring Torino, men de har ikke min størrelse inne i brunt. Har 44.5 i Sebagoene, så skulle ha 44, men de er utsolgt frem til juni. 43 blir for smått. Har 44 i jeans, petroleum og lilla, men ville aller helst ha brunt. Får kanskje gå for petroleum da, det ser ut til å være en fin farge. Noen som gidder å fortelle meg hvorfor ca alle på forumet kjøper Herring Torino blant loafers fra Herring? Selv synes jeg loafers med hæl er mye penere, som for eksempel Verona. Forstår det hvis dere faktisk skal bruke dem til å stort sett kjøre bil med, men tviler på at det er tilfellet for alle her inne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg liker bedre driving loafers osv enn loafers med hæl, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Kjøpe de pga bilen blir brukt en god del også om sommeren. Gidder ikke å gå en 6km for å komme meg til byen. Endret 15. mai 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Tenkte at siden jeg ikke fikk tak i Shakespeare kunne jeg jo kjøpe meg noen Herring Torino, men de har ikke min størrelse inne i brunt. Har 44.5 i Sebagoene, så skulle ha 44, men de er utsolgt frem til juni. 43 blir for smått. Har 44 i jeans, petroleum og lilla, men ville aller helst ha brunt. Får kanskje gå for petroleum da, det ser ut til å være en fin farge. Noen som gidder å fortelle meg hvorfor ca alle på forumet kjøper Herring Torino blant loafers fra Herring? Selv synes jeg loafers med hæl er mye penere, som for eksempel Verona. Forstår det hvis dere faktisk skal bruke dem til å stort sett kjøre bil med, men tviler på at det er tilfellet for alle her inne. Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men det er fordi: Veldig god pris på de Lett å få tak i, dårlig utvalg av loafers her i Stavanger Ser bra ut Vil ikke ha med hæl Veldig mange flere fargevalg enn du får på modellene med hæl Så kan man jo klage på at det er Herring og at man bare snakker om det, men det er et bra merke som lager gode sko til bedre priser. Lette å få tak i er de også. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvordan er skoene hos Herring størrelsesmessig? Vurderer å bestille disse. Bruker vanligvis 43, så tenker at 9 passer best, men om de er store er kanskje 8.5 bedre? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Selv er jeg en 42-, og UK8 er litt for stort for meg. Jeg ville gått for 8.5. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg tror det der varierer en del, for jeg er vanligvis en 44 når jeg kjøper sko i Norge og når jeg kjøpte Torinoene mine så valgte jeg 44 på ren ryggmargsrefleks til tross for at folk her inne sier du bør gå ned en størrelse. Det var dog bra at jeg gjorde, for Torino i 44 sitter strammere på foten min enn hva noen størrelse 44 sko jeg har kjøpt i Norge noen gang har gjort. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg kan tenke meg at den sitter stramt over foten, men hvordan er den i hælen? Jeg bruker, som sagt, 42, og 41 sitter bra stramt over foten, men er litt løs i hælen. Men loafers er noe for seg selv, de har jo tross alt ikke snøring (), Richmondene mine er litt store i UK8 for meg. Endret 18. mai 2011 av Christian B Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i dobblet spent monks til en fornuftig penge? Liker modellen de hadde hos Herring før, mye bedre enn de som er tilgjengelige nå, så tenkte jeg kunne ta sjansen på å finne noen fine her i byen. Agnar Hagen har noen fine, men de kan ikke akkurat kalles rimelige. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) http://dieworkwear.tumblr.com/post/4045613581/the-double-monks-series-part-iii-cheap-monks-priced Skal du ha billige sko i Norge er det ikke mye bra man får tak i. Endret 18. mai 2011 av Christian B Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg kan tenke meg at den sitter stramt over foten, men hvordan er den i hælen? Jeg bruker, som sagt, 42, og 41 sitter bra stramt over foten, men er litt løs i hælen. Men loafers er noe for seg selv, de har jo tross alt ikke snøring (), Richmondene mine er litt store i UK8 for meg. De sitter som sagt som malt på foten. Hælen er omtrent så perfekt som det går an å få den. Ikke antydning til kipping, allikevel sitter den ikke så stramt at den er vanskelig å få av og på. Docksidesene sitter et hår løsere, men heller ikke de kipper noe særlig. For alt jeg vet så kan det godt være at dette er den eneste gangen i livet jeg finner sko som sitter så bra som det disse gjør, så jeg nyter det mens jeg kan. The front apron looks a bit too small and emaciated, but then again, so does your budget. Ahh, må jo bare elske sånn rikmannsarroganse da! Endret 18. mai 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå