Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å kjøpe meg et par nye sko da pundet er så gunstig. Tittet litt på disse:

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=378&shoeID=3989&brandID=4&catID=38&oldcolID=2136&seconds=&colour_id=676

 

Bruker 42,5 til vanlig. Tror dere det er 8G eller 8,5F som er best da? Regner med at prisen er £212.50 pluss 25% MVA, og ikke £255 pluss 25%. Eller sagt på en annen måte, jeg regner med at man ikke må betale moms to ganger?

Lenke til kommentar

Hvis du har normal bredde på føttene vil 8,5F passe best.

 

Og ja, de trekker fra britisk VAT når du kjøper fra utlandet, så blir £212.50 + £20 i frakt, og så 25% på hele det beløpet samt 150 kroner til UPS for å gjøre jobben.

 

Nå har jeg bare en bestilling fullført hos Herring, men på den skrev de ned halve verdien, og det har de gjort med andre her også. Regner med at de gjør det samme på skoene jeg venter på nå, så i praksis blir jo beløpet noe mindre.

Lenke til kommentar

Bestilte mine på kvelden 9. mai, og det står at de skal komme innen 16. mai. For tiden er pakken i Danmark, har gjennomført departure scan der, så er vel på vei til Norge i løpet av natten eller i morgen tidlig. Kan jo håpe på å få den på lørdag, men vet ikke om UPS har utkjøring da.

 

Uansett, det tar ikke lange tiden. fkm fikk sine på 24 timer, men nå bor jo han i Asker, så tar jo kortere tid dit fra Oslo enn det tar til Stavanger.

Lenke til kommentar

Bestilte mine på kvelden 9. mai, og det står at de skal komme innen 16. mai. For tiden er pakken i Danmark, har gjennomført departure scan der, så er vel på vei til Norge i løpet av natten eller i morgen tidlig. Kan jo håpe på å få den på lørdag, men vet ikke om UPS har utkjøring da.

 

Uansett, det tar ikke lange tiden. fkm fikk sine på 24 timer, men nå bor jo han i Asker, så tar jo kortere tid dit fra Oslo enn det tar til Stavanger.

Da har du isåfall flaks. Mine fikk forflyttet dato til 18. mai.

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar

Bestilte mine på kvelden 9. mai, og det står at de skal komme innen 16. mai. For tiden er pakken i Danmark, har gjennomført departure scan der, så er vel på vei til Norge i løpet av natten eller i morgen tidlig. Kan jo håpe på å få den på lørdag, men vet ikke om UPS har utkjøring da.

 

Uansett, det tar ikke lange tiden. fkm fikk sine på 24 timer, men nå bor jo han i Asker, så tar jo kortere tid dit fra Oslo enn det tar til Stavanger.

Da har du isåfall flaks. Mine fikk forflyttet dato til 18. mai.

Fortsatt 16. her. Kom til Oslo i 4-tiden i natt, er nå til tollvurdering, så burde komme til Stavanger i løpet av dagen, eventuelt morgendagen, og bli levert på mandag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...