DexterMorgan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 15 £... Mulig det var fordi jeg bare bestilte ett par + skotrær, bestilte du to? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tenkte at siden jeg ikke fikk tak i Shakespeare kunne jeg jo kjøpe meg noen Herring Torino, men de har ikke min størrelse inne i brunt. Har 44.5 i Sebagoene, så skulle ha 44, men de er utsolgt frem til juni. 43 blir for smått. Har 44 i jeans, petroleum og lilla, men ville aller helst ha brunt. Får kanskje gå for petroleum da, det ser ut til å være en fin farge. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 15 £... Mulig det var fordi jeg bare bestilte ett par + skotrær, bestilte du to? Bestilte to par sko, ja. I følge UPS så veier pakka 4kg. Vet ikke hvor mye ett par sko + skotrær veier, men synes det er rart at du betalte mindre penger for en raskere levering. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Min forsending veide 3 kg, så det er jo ikke så mye forskjell Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nei, men så hadde du Express levering, mens jeg har standard. I butikker der man har valget, er ofte Express levering mange ganger dyrere enn standard. Mystiske greier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Alle bestiller seg sko! Jeg vil også, men tror jeg må vente til feriepengene kommer, ellers blir det kanskje ett par Herring Torino før den tid. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bare å slå til. Pundet er lavt nå; jeg betalte som sagt ~1400 for ett par Torino og ett par Docksides. Moms kan tilkomme. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bare å slå til. Pundet er lavt nå; jeg betalte som sagt ~1400 for ett par Torino og ett par Docksides. Moms kan tilkomme. Det er ikke dårlig, keen på docksides også, men hadde ikke de jeg var keen på hos Herring. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fikk nettopp parret mitt med Herring torino. Passet ypperlig i størrelse 44, bruker 44,5/45 til vanlig. Jeg har sikkert litt feit ankel eller noe Jeg har ett spørsmål. Med fulgte det en suede og nuckbuck protector. Skal jeg bruke den til å impregnere med, eller skal jeg ta i bruk en impregneringsspray jeg har hjemme her fra Boston? eller er det egentlig hipp som happ? Trekker denne frem jeg. Ligger på US 10.5 i Sebago Docksides og Arlingtons, 44 i Mano og 9.5 UK i Herring-skoene mine. (Så 43.5-44 i størrelse). Da må vel 43 passe greit? Da har jeg plutselig masse utvalg også, og nå som jeg straks får lønn, fant 1600 kroner fra julen 2005 i en konvolutt og stipendet mitt straks kommer, vil jeg slå til før fornuften tar meg og de går til andre ting. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bruker normalt 41, men Herring Torino passer for meg i 40. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Da ble det et par i cognac på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 ^Har de i samme farge. Til tross for at jeg kjøpte de ifjor sommer så har jeg ikke brukt de før nå. De virker veldig gode til prisen, men mine er egentlig litt for store. Har noen tips til å legge noe i skoen for at de skal sitte litt bedre? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Var å hentet mine Liverpool loafers hos Valkyrien sko i dag (har vært på rep), så de hadde en tilsvarende i mørke brukt med beige sømmer på salg til 490,- eller noe i den duren. Hadde vel 41 og 42 igjen tror jeg. Kanskje noen her som har lyst på ett par? Det er tassel loafers btw. Endret 9. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ahh, ikke si at det var flere igjen? Must. Save. Money. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da var skoa her! De sitter som om de var malt på foten. Begge par. Hvordan var det, måtte jeg behandle dem først? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ville kjørt impregnering før du bruker de ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kan jo være kjekt å spraye impregneringsspray på Torinoene, men er ikke noe poeng i å pusse skinnskoene enda. Bruk de et par ganger først, og da har du også tid til å stikke innom nærmeste Clas Ohlson og kjøpe deg et sett med 3 børster til en hundrelapp eller så. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Kjøpte Torinoene i rød (1 mnd siden), har så mye brunt at jeg måtte ha noe i litt knæsj farge nå. ^^ Endret 10. mai 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Noble Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvilke sommersko anbefales det? Noe som er luftig. Ikke sandaler, de brukes på stranda.. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Tja, Herring Torino som det her snakkes om er særdeles lette og luftige – jeg sitter med dem på føttene mens jeg skriver dette og merker nesten ikke at jeg har dem på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå