DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Selv gjorde jeg det, og de passer godt. 44 i begge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bullshit. Edit: MØRKEgrå, ja, sorry. Det kan vel forsåvidt gå det og, men kan bli litt for sterk kontrast. Kommer helt an på hvor mørk. Hva? Meg? Jeg synes det er penere hvis skoene er mørkere enn dressen. Skjønner ikke hva som er "bullshit" med det. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Japp, forskjellig på å skrive "det er" og "jeg synes". Selv synes jeg tan shoes kan se veldig bra ut til grå og mørkeblå dresser. Men, med mørkegrå ville mørkebrune, burgunder eller svarte sko stå best til. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Japp, forskjellig på å skrive "det er" og "jeg synes". Selv synes jeg tan shoes kan se veldig bra ut til grå og mørkeblå dresser. Smak er åpenbart subjektivt. Jeg gidder ikke presisere innlegene for idioter som må ha ting inn med teskje. Lov å tenke litt selv. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har prøvd å søke litt, men søke-karmaen min er tydeligvis ikke på topp i dag, så jeg håper dere kan tilgi meg at jeg spør om noe som er spurt om et par ganger før. Jeg er på utkikk etter skopleieprodukter (børste osv.). Er det noen plass dere vil anbefale å bruke for anskaffelse av dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Personlig bruker jeg Lexol, som er en silikonfri, fuktighetsgivende krem for læret. Påfører den med hendene for å få den inn i skinnet. Jeg bruker en børste fra Herring, men hvis jeg skulle kjøpt en nå ville det vært en fra Kent, selv om den er ment for klær vil den passe perfekt på skoene. Endret 1. mai 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) nvm Endret 1. mai 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vurderer å slenge disse i handlekurven på Herring Shoes, men er litt usikker på om jeg skal velge dem i semsket eller vanlig skinn..any thoughts? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vil si at det kommer litt an på hva du har tenkt å bruke de til. Tror at vanlig skinn kanskje blir litt overdrevet i hverdagen, men det kommer nok litt an på hvordan du kler deg. Har vurdert de i semsket, men må vente til jeg får råd til det. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Syns monks i semsket skinn ser utrolig bra ut! Men som Runarbs sa kommer det an på bruksområdet ditt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 I min størrelse, til en overkant av 600 kroner på SF Noen kjøp dem før jeg bruker penger jeg ikke har på dem Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 HVa er din størrelse? *Håpe på 10, slik som meg...* Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Håh, det var like før, jeg er en 8 1/2 - heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå