Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk visst også Jack Purcellene mine i dag også jeg, bestilt fra denne typen som selger converse med opp-ned logo... Men jeg har et spørsmål om de også. De kom med rekommendert sending, så bare jeg får hentet den ut. Har dere andre fått den rekommendert? Kommer jeg nå til å få en voldsom stor regning på frakt for de skoene inne i Norge, siden de er rekommendert?

Lenke til kommentar

Jeg fikk visst også Jack Purcellene mine i dag også jeg, bestilt fra denne typen som selger converse med opp-ned logo... Men jeg har et spørsmål om de også. De kom med rekommendert sending, så bare jeg får hentet den ut. Har dere andre fått den rekommendert? Kommer jeg nå til å få en voldsom stor regning på frakt for de skoene inne i Norge, siden de er rekommendert?

Hvorfor skulle du få regning siden de er rekommendert? Halvparten av det jeg bestiller på nettet blir sendt rekommandert, uten å ha fått en eneste regning. Dette gjelder selvfølgelig for de pakkene som blir nedskrevet med verdi på under 200,-. Over dette blir jo vanlig fortolling, som alle andre pakker.

Lenke til kommentar

Er litt usikkert på størrelse. Eneste jeg har bestilt i andre størrelser enn standard EU, er Sebago dockside og Arlington. De har jeg begge i 8,5 UK, men er disse store i størrelsen?

Litt rart at inni Sebago skoene står det 43 EU, mens på andre sider på nettet tilsvarer det 42,5.

Bruker 43 i de fleste andre sko, er det 8,5 eller 9 jeg burde prøve meg på da?

Endret av depeche
Lenke til kommentar

Litt dumt å bomme på størrelsen, når 17. Mai straks er her, men får bare krysse fingrene på at 8 er riktig.

Tror kanskje jeg skal gå for disse eller disse istedet. Ser ut som noe jeg kunne finne på å bruke oftere :p

Enkel eller dobbel?

Edit: de har ikke loake noen steder i Oslo, som jeg kunne prøvd?

Endret av depeche
Lenke til kommentar

Jeg har nå et par Sebago Docksides og et par Herring Torino liggende i handlekurven på HerringShoes. Bør jeg slenge med skotrær også? Eller er skotrær kun nødvendig i sko med heldekkende overlær?

Det er hvertfall ikke nødvendig til Sebagoene, og det er ikke spesielt viktig til loafers heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...