Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kor kan eg få tak i pleieprodukt til suede-sko i stavanger? Bare stikke innom ein skobutikk? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Pleier å ha sånt på skobutikker ja. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg fikk visst også Jack Purcellene mine i dag også jeg, bestilt fra denne typen som selger converse med opp-ned logo... Men jeg har et spørsmål om de også. De kom med rekommendert sending, så bare jeg får hentet den ut. Har dere andre fått den rekommendert? Kommer jeg nå til å få en voldsom stor regning på frakt for de skoene inne i Norge, siden de er rekommendert? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Når jeg fikk mine Loakes i dag var de sendt rekommendert og jeg fikk ikke noen ekstra regning. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg fikk visst også Jack Purcellene mine i dag også jeg, bestilt fra denne typen som selger converse med opp-ned logo... Men jeg har et spørsmål om de også. De kom med rekommendert sending, så bare jeg får hentet den ut. Har dere andre fått den rekommendert? Kommer jeg nå til å få en voldsom stor regning på frakt for de skoene inne i Norge, siden de er rekommendert? Hvorfor skulle du få regning siden de er rekommendert? Halvparten av det jeg bestiller på nettet blir sendt rekommandert, uten å ha fått en eneste regning. Dette gjelder selvfølgelig for de pakkene som blir nedskrevet med verdi på under 200,-. Over dette blir jo vanlig fortolling, som alle andre pakker. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Trodde bare at rekommandert sending var dyrere enn de fleste andre måter å frakte "ting", og derfor ville jeg få en regning på masse penger iom at jeg betalte null i frakt for skoene... Men, greit, da vet jeg det : p Lenke til kommentar
depeche Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ute etter noen rimlige sko til 17. Mai, er disseet godt valg? Noen som har de, og vet hvordan de er i størrelsen? Endret 28. april 2011 av depeche Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Syns de er pene. Loake er ganske standard i størrelsen etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Er litt usikkert på størrelse. Eneste jeg har bestilt i andre størrelser enn standard EU, er Sebago dockside og Arlington. De har jeg begge i 8,5 UK, men er disse store i størrelsen? Litt rart at inni Sebago skoene står det 43 EU, mens på andre sider på nettet tilsvarer det 42,5. Bruker 43 i de fleste andre sko, er det 8,5 eller 9 jeg burde prøve meg på da? Endret 28. april 2011 av depeche Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg bruker 8.5 i Arlingtons, og jeg gikk ned til 8 da jeg kjøpte Loake. Det passet perfekt. Mitt inntrykk er at Loake er store i størrelsen, jeg vet at flere har opplevd det samme. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Litt dumt å bomme på størrelsen, når 17. Mai straks er her, men får bare krysse fingrene på at 8 er riktig. Tror kanskje jeg skal gå for disse eller disse istedet. Ser ut som noe jeg kunne finne på å bruke oftere Enkel eller dobbel? Edit: de har ikke loake noen steder i Oslo, som jeg kunne prøvd? Endret 28. april 2011 av depeche Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har Loake Blackfriars. Fornøyd med de. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har nå et par Sebago Docksides og et par Herring Torino liggende i handlekurven på HerringShoes. Bør jeg slenge med skotrær også? Eller er skotrær kun nødvendig i sko med heldekkende overlær? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som vet om en butikk eller nettbutikk som selger billige sko (type de du får på H&M til 200-,) i størrelse 47 og gjerne 48? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ute etter noen rimlige sko til 17. Mai, er disseet godt valg? Noen som har de, og vet hvordan de er i størrelsen? Ikke så veldig fan av de. Mulig det bare er bildene, men synes skinnet så litt billig ut. +1 for double monks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sjekk eBay. Tipper de har billige og store tøysko der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har nå et par Sebago Docksides og et par Herring Torino liggende i handlekurven på HerringShoes. Bør jeg slenge med skotrær også? Eller er skotrær kun nødvendig i sko med heldekkende overlær? Det er hvertfall ikke nødvendig til Sebagoene, og det er ikke spesielt viktig til loafers heller. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Flott, takker og bukker, fkm. Jeg tar det dog for gitt at «regelen» om et par dagers hvile etter hver dags bruk gjelder for alle sko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå