Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men tassels skal jo ikke se helt nye ut. ;) Pluss, det er Aldens, nuff said.

Lurker du mest på den britiske eller amerikanske eBayen?

Den amerikanske ettersom jeg ikke kan filtrere etter breddestørrelse på den britiske (kan ikke skjønne hvorfor ikke hver landsversjon av eBay bare kan være like =S). Men på den amerikanske blir det jo mer i frakt, så skulle gjerne hatt filtreringsmuligheten på den britiske versjonen også slik at jeg slipper unna med mindre i frakt.

 

Skal bestille meg et par Herring Torinos selv, men er litt usikker på fargen. Skal jeg gå for brune eller cognacfarget?

Brune, uten tvil. De er, som Christian B sier, nydelige!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det noen som har både Vans authentic og Converse hi tops? Elle bare begge merkene?

 

Bruker du lik størrelse i begge? Fordi jeg har hørt at mange "går ned" en størrelse når de bruker Vans.

 

Nå surrer jeg litt mye her, hehe. Bare svar det sånn:

 

Størrelse du bruker I converse:

 

Størrelse du bruker I vans:

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Fikk nettopp parret mitt med Herring torino. Passet ypperlig i størrelse 44, bruker 44,5/45 til vanlig. Jeg har sikkert litt feit ankel eller noe :blush:

Jeg har ett spørsmål. Med fulgte det en suede og nuckbuck protector. Skal jeg bruke den til å impregnere med, eller skal jeg ta i bruk en impregneringsspray jeg har hjemme her fra Boston? eller er det egentlig hipp som happ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...