lokeland Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hehe, mulig løsning det også! Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Noen kommentarer? Prisen virka litt stiv, men skyldes vel at det er Tommy Hilfiger. Link Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ikke noe jeg ville brukt penger på. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fant samme modell i hvitt til £59.95 hos Zalando, kanskje med fri frakt. Jeg får tenke litt på det. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Jeg synes virkelig ikke tøysko er verdt 800 kroner.. Du må huske på at det da kommer i tillegg moms og en avgift som på sitt værste kan være på 150 kroner. Derfor blir det ikke særlig mye billigere fra den utenlandske siden. 60£ ~ 530 NOK (530*1,25)+150 = 812,5 NOK Endret 25. april 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ville heller brukt penger på de enn de lokeland brukte penger på Kan ikke se for meg noen under 70 år med tassle. Mulig det er shitstorm tilsvarende den i hvilken stil liker du ikke å se i vente, men det får så være. Forøvrig ville jeg ikke kjøpt de fra Tommy. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ville heller ikke kjøpt de fra Tommy Hilfiger, ikke i hvitt heller. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Ville heller brukt penger på de enn de lokeland brukte penger på Kan ikke se for meg noen under 70 år med tassle. Mulig det er shitstorm tilsvarende den i hvilken stil liker du ikke å se i vente, men det får så være. Forøvrig ville jeg ikke kjøpt de fra Tommy. Som sagt tror jeg tassels er en ting man enten elsker eller hater, og jeg har selv vært mye på hat-siden selv. Det er først i senere tid at jeg har lært meg til å like tassels. Det er rett og slett litt som øl! Men ta f.eks. quiltede jakker. Det er jo noe folk flest forbinder med eldre mennesker, men om det gjøres riktig ser det kjempebra ut på yngre folk (som stadig bevist i bildetråden). Selv er jeg 20 og ser hvordan jeg lett kan ende i en fallgruve ved å bruke sko med tassels, men synes det er mye morsommere å gi meg selv en utfordring Synes for øvrig 800kr er mye å bruke på tøysko, men det er bare min mening. Endret 25. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ble et par nye sko på meg i dag, fra Alden: Ble jo nødt til å selge mine Herring Torino til Christian B fordi de var for brede, men håper jeg treffer blink med disse som er smalere i størrelsen (A/C i følge auksjonen). Sendte mail til Herring for en god stund tilbake og spurte hvordan mulighetene var for å ta inn flere smale sko, men i følge dem sto det mest på produsentene. Det er ikke min erfaring. Teite Herring. Bytte tilbake?! Neida, Torinoen passer så og si perfekt. Drit fete sko, er keen på noen tassels selv! eBay, og hvor mye om jeg får spørre? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Lucky bastard! Du får stå klar i tilfelle disse ikke passe da, hehe! De kostet 300kr blank (eBay så klart), men er jo som du ser godt brukt, men tør ikke gi mer når jeg sliter såpass mye med å finne sko som sitter ordentlig, spesielt slip-ons. Lurker ofte på eBay på utkikk etter potensielle kjøp, men det irriterer meg litt at den britiske versjonen av eBay ikke gir deg mulighet til å filtrere etter breddestørrelser når man søker på sko. =/ Eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Men tassels skal jo ikke se helt nye ut. Pluss, det er Aldens, nuff said. Lurker du mest på den britiske eller amerikanske eBayen? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg synes virkelig ikke tøysko er verdt 800 kroner.. Du må huske på at det da kommer i tillegg moms og en avgift som på sitt værste kan være på 150 kroner. Derfor blir det ikke særlig mye billigere fra den utenlandske siden. 60£ ~ 530 NOK (530*1,25)+150 = 812,5 NOK Ikke på sko? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Men tassels skal jo ikke se helt nye ut. Pluss, det er Aldens, nuff said. Lurker du mest på den britiske eller amerikanske eBayen? Er mest på britisk, føler det er litt nermere hjemme Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det er vel ikke toll nei, men moms slipper du ikke unna. Avgiften er fortollingsavgiften som speditøren tar for å fortolle for deg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg likte skoene lokeland, har en som ligner, men ja, kun en Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hadde sett mye finere ut om du reiv av duskene Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tipper at tassels en dag blir trendy blant massene, slik quiltedjakken ble over natten, og da har du plutselig gjort et røverkjøp, lokeland. Hvorfor ser tassels mer femi ut enn alt det Paradise Hotel-deltakerne har på seg? Han svensken har jo enda dypere hals enn det man tidligere kalte douche-neck. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Det er vel ikke toll nei, men moms slipper du ikke unna. Avgiften er fortollingsavgiften som speditøren tar for å fortolle for deg. Jeg trodde man slapp unna alt som heter mva, toll og fortollingsgebyr. Edit: fra tolltråden: Tollfri vare (under 200,-): Joggesko: 199,- + Frakt: 50,- + Toll: 0,- + MVA: 0,- Totalt: 249,- Endret 25. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Legg merke til under 200,-. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Edit: Jeg husket feil. Endret 25. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå