master air Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som vet om butikker som har de hvite mano plimmsene inne på lager? Kjøpte et par av de i fjor, og de fungerte ypperlig Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Noen bilder av disse/hva ligger de på? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Minkolje eller bivoks fungerer å smøre på sålen. Ikke legg gummisåle utenpå, for det ødelegger såla. Du må også impregnere semsket skinn, det finner du i nesten alle skobutikker, bare spør etter impregnering til semsket skinn. Når det kommer til skotrærne tror jeg bare at kvaliteten og passformen er bedre etterhvert som man går opp i pris, men ikke så mye at du burde bruke flere hundre kroner på et par Takk. Det virker som om du har erfaring med sko fra Herring. Har du brukt goodyear welted-sålen på vått underlag? Hvordan tåler den det hvis minkolje/det du bruker er smurt på? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Sko med goodyear welt fungerer fint i vått vær, og er vanntette så lenge du ikke står midt i en søledam i 10 minutter. Det har NULL effekt for sålen å smøre den. Det er fullstendig unødvendig. Selvfølgelig, det skader ikke å gjøre det, men som sagt er det komplett bortkastet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Mener å huske at de hadde det hos Lacrosse i Vika. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 @fkm: Det er tydeligvis forskjellige meninger om det der. Hvis det ikke skader uansett gjør jeg det ihvertfall til å begynne med (faren min har diverse skoprodukter fra før), så ser jeg om det blir noen forskjell etterhvert som smøringen går av. Takk for svar. Liker avataren din, forresten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Blant de som kan noe om sko er det ikke forskjellige meninger om det nei, og hvis du tenker deg om er det helt logisk at det ikke vil ha effekt. Når du smører sålen med f.eks. bivoks vil det kanskje trekke en halv millimeter eller noe inn i skinnet. Det vil bli slitt vekk før du får gått 200 meter. Det som derimot kan være lurt er å sette inn sålene med f.eks. bivoks hvis man vet at skoene skal stå lagret lenge, for da tørker ikke sålen inn. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Noen bilder av disse/hva ligger de på? Ligner litt på Herring Torino med duskene fra Herring Sienna. De kostet et sted mellom 1000 og 1500, husker ikke helt nøyaktig. Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Mener å huske at de hadde det hos Lacrosse i Vika. Takker, får sjekke det ut neste gang jeg har tid til et bybesøk. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Vad tycks? Synes de var utrolig fete til hverdagsbruk og tror de går utrolig godt til jeans. Dog synes jeg karen på bildet kunne spandert på seg noen litt mindre lisser eller endret på de monsterløkkene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kan ikke si at jeg er noe tilhenger av sålen. Alt for stor og tykk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har dem, og jeg digger dem. Men jeg tviler på at du får tak i dem nå, i og med at de kom i juli/august 2009. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg digger dem! og personlig skal jeg skaffe dem i lilla farge så snart jeg finner dem. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg likte dem ikke. Men så er jeg litt sånn at sko ikke skal være store kumper, det orker jeg ikke. Har bare sett et par parr med skatesko (i mangel av bedre ord) som jeg faktisk likte. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Likte de ikke. For høy såle og ikke min stil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Noen bilder av disse/hva ligger de på? Ligner litt på Herring Torino med duskene fra Herring Sienna. De kostet et sted mellom 1000 og 1500, husker ikke helt nøyaktig. Jeg har de, og så vidt jeg husker kostet de 2000. Mulig jeg tar feil. Vet at Jonas. har dem også, så det er mulig han husker bedre. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i lilla mokasiner? Vet at Agnar Hagen har noen, men de var med dusk, som jeg helst ikke vil ha. Kan alltids bestille fra herringshoes, men jeg foretrekker å prøve sko før jeg kjøper. Noen bilder av disse/hva ligger de på? Ligner litt på Herring Torino med duskene fra Herring Sienna. De kostet et sted mellom 1000 og 1500, husker ikke helt nøyaktig. Jeg har de, og så vidt jeg husker kostet de 2000. Mulig jeg tar feil. Vet at Jonas. har dem også, så det er mulig han husker bedre. Ganske sikker på at de ikke koster så mye nå. Vet ikke om de har satt ned prisen, eller om det er en annen modell/merke. Mulig jeg ender opp med å kjøpe de, liker de skoene jo mer jeg tenker på de, selv om jeg helst skulle ingått duskene. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hadde ikke trodd at dere var skap-skatere hele gjengen Endret 12. april 2011 av fiskebollebiff 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hadde ikke trodd at dere var skap-skatere hele gjengen Streetwear kan være rimelig fett om man bare bruker det riktig og ikke overdriver det. Se på merker som Altamont, KR3W osv. Jobber tidligere hos en session forhandler og mye av klærne der var mainstream logo hood, men vi hadde også mye kule klær man ikke finner så mange andre plasser. Jeg har en skjorte fra kr3w som jeg kjøpte for 2 år siden og nå er filipa K ute med nøyaktig lik skjorte. Sier ikke at filipa tar fra kr3w, men det gir en pekepinne på at "skatemerkene" faktisk har en viss oversikt over motebilde og lager mye kule klær. Jeg er veldig fan av Nike SB og synes de har mange kule sko i utvalget. Nike SB Stefan Janoski pro model Endret 12. april 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har de, og så vidt jeg husker kostet de 2000. Mulig jeg tar feil. Vet at Jonas. har dem også, så det er mulig han husker bedre. De kostet 1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå