Shakey Jake Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg fikk mine Herring Cardiffs i posten i dag. De sitter godt, men de slår meg som litt for formelle for vår- og sommerbruk. Tar jeg feil her? Vurderer å supplere utvalget sommersko med et par uformelle, komfortable og forholdsvis billige loafers. Har blant annet sett på disse. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fine de. Jeg like disse også: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=1912&brandID=6&catID=124&shoeID=3552&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Selv har jeg tenkt litt på Torino, men har ingenting å utsette på modellene over. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Synes kanskje det ser litt dust ut med sålen som fortsetter opp bak hælen, med mindre du faktisk skal bruke dem til å kjøre bil med. Men det blir mer flisespikking, for det er veldig fine sko. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan er torino å gå med i forhold til andre loafers med hel såle? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Helt kurante, men Christian B har de jeg kjøpte nå nylig (alt for brede for meg), så regner med han har et bedre svar. Endret 6. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Jeg liker heller ikke helt det med sålen som fortsetter opp bak hælen, men.. Men over til det første spørsmålet jeg stilte. Synes dere Herring Cardiff (eller suede monks generelt) blir litt for formelt? Hvor stort bruksområde har en slik sko? Endret 6. april 2011 av Loomer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Så lenge du er 20+ (moden/voksen ihvertfall) og har klesstilen til det ser jeg ingen problemer med å bruke de til daglig. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Liker blåfargen på firenze modellen fra herring, men den reima over :S Kunne tenkt meg verona med fargen tilsvarende firenze. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ta også en titt på Loake Lincoln hvis du liker loafers med tassel. Bli forhåpentligvis et par på meg til sommeren. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg fikk mine Herring Cardiffs i posten i dag. De sitter godt, men de slår meg som litt for formelle for vår- og sommerbruk. Tar jeg feil her? Vurderer å supplere utvalget sommersko med et par uformelle, komfortable og forholdsvis billige loafers. Har blant annet sett på disse. Hva synes dere? Loafers med gummisåle? Synes det ikke var noe fint. Kjøpte selv Chelsea boots med gummisåle pga det norske været, men ser ikke behovet for gummisåle så lenge du ikke skal bruke de på vinteren. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tenker på å begynne å bruke chukkas'ene mine i suede nå, og må da ta og impregnere de. Har jeg forstått det rett hvis det er det eneste man skal gjøre med dem? Jeg har en boks med Kiwi All Protector. Vil det fungere greit og bare spraye de 2-3 ganger med dette før jeg begynner å bruke de? Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ja. Hold sprayflasken ett lite stykke unna skoene når du sprayer, og spray et mellomtykt lag på alt av skinn. La det synke litt inn(ca 30 min-1 time) mellom hver gang du sprayer(2-3 ganger) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan er torino å gå med i forhold til andre loafers med hel såle? Personlig synes jeg de er veldig gode å gå i, dog litt store i hælen. Vil anbefale deg å gå ned en størrelse ved kjøp. De ser også helt konge ut, gleder meg allerede til det blir litt flere plussgrader. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er det noe som har erfaring med å utvide/strekke ut sko? Hvilken metode brukte dere i såfall? Fikk et par sko fra Herring som var bittelitt for små, spesielt på høyrefoten. De får ikke inn flere av de før om 8 uker, så alternativet er evt. å vente/bytte i annen modell, men om det går an å strekke de litt, så kan det kanskje være et alternativ. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.asos.com/Fred-Perry/Fred-Perry-Reprise-Cuff-Plimsolls/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1498381&cid=4209&Rf-400=12791,2943&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Grey Sommer sko. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) http://www.asos.com/Fred-Perry/Fred-Perry-Reprise-Cuff-Plimsolls/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1498381&cid=4209&Rf-400=12791,2943&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Grey Sommer sko. Hva ville du fram til her..? Er for øvrig ikke vanskelig å finne grå, enkle sneakers til samme pris eller billigere uten en stygg logo på siden, så sliter med å se hvorfor noen vil kjøpe de. Endret 8. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Jeg har ikke særlig god erfaring med sko til under 500kr.. Men om du har noen forslag, så lytter jeg. Endret 8. april 2011 av InToRv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå