Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle digger utseendet på clarks, det kan vel være noe av grunnen.

img-883.jpg

Hva er det å ikke like..? Neida, i starten virket det som eneste forskjellen på de to skoene var antall lissehull, men nå ser jeg at de er litt ulike så det kan selvfølgelig være grunnen. Er uansett et tips iallefall, min morfar sier at de han har er "the shit" noe han også sier om Yarisen hans så han er kanskje inhabil i denne saken... :)

Lenke til kommentar

Herring-Herring%20Cardiff-Brown%20Suede-4084-2208-1.jpg 750kr <3

Vurderer å skaffe meg disse (Herring Cardiff) selv. De må da fungere veldig greit som vår-/sommersko? Størrelse 8 blir riktig når man bruker størrelse 42 etter europeiske mål?

Synd de ser ut til å være utsolgt fram til August.

Lenke til kommentar

Herring-Herring%20Cardiff-Brown%20Suede-4084-2208-1.jpg 750kr <3

Vurderer å skaffe meg disse (Herring Cardiff) selv. De må da fungere veldig greit som vår-/sommersko? Størrelse 8 blir riktig når man bruker størrelse 42 etter europeiske mål?

Synd de ser ut til å være utsolgt fram til August.

Ser ut som jeg bestilte det siste paret i størrelse 8, ja!

Endret av Loomer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

The Wrap fra Supra

Faller nok ikke i smak hos flesteparten her, men jeg synes de var litt freshe :)

Sikkert fint å ha som enkel sommersko man kan variere med, med mindre de koster en del. Hadde jo vært litt morsomt å ha noen par i ulik farge.

Lenke til kommentar

Ebay

Kjøp hos denne selgeren på ebay! Veldig billige, og leveringstiden til Tromsø var på to uker :)

Ahh, herlig! Takker :) Er det noen forskjell på størrelsen fra USA vs Europa? Regner med at dette er ekte vare?

Ebay. hvis du går noen sider tilbake i tråden så vil du finne en diskusjon angående det.

Takker :) Vet jo aldri hvor mange sider jeg må bla tilbake, regnet med at det sikkert har blitt diskutert før ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...