Shakey Jake Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) 750kr <3 Vurderer å skaffe meg disse (Herring Cardiff) selv. De må da fungere veldig greit som vår-/sommersko? Størrelse 8 blir riktig når man bruker størrelse 42 etter europeiske mål? Endret 31. mars 2011 av Loomer Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ikke alle digger utseendet på clarks, det kan vel være noe av grunnen. Hva er det å ikke like..? Neida, i starten virket det som eneste forskjellen på de to skoene var antall lissehull, men nå ser jeg at de er litt ulike så det kan selvfølgelig være grunnen. Er uansett et tips iallefall, min morfar sier at de han har er "the shit" noe han også sier om Yarisen hans så han er kanskje inhabil i denne saken... Lenke til kommentar
kynne Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 750kr <3 Vurderer å skaffe meg disse (Herring Cardiff) selv. De må da fungere veldig greit som vår-/sommersko? Størrelse 8 blir riktig når man bruker størrelse 42 etter europeiske mål? ifølge tabellen til Herring er det riktig (http://www.herringshoes.co.uk/faq.php#2) Vurderer å kjøpe de skoene selv faktisk. Har lyst på noen sko som er semsket, og ikke er alt for formelle. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nye Hummel sneakers fra Utro. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 750kr <3 Vurderer å skaffe meg disse (Herring Cardiff) selv. De må da fungere veldig greit som vår-/sommersko? Størrelse 8 blir riktig når man bruker størrelse 42 etter europeiske mål? Synd de ser ut til å være utsolgt fram til August. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 The Wrap fra Supra Faller nok ikke i smak hos flesteparten her, men jeg synes de var litt freshe Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) 750kr <3 Vurderer å skaffe meg disse (Herring Cardiff) selv. De må da fungere veldig greit som vår-/sommersko? Størrelse 8 blir riktig når man bruker størrelse 42 etter europeiske mål? Synd de ser ut til å være utsolgt fram til August. Ser ut som jeg bestilte det siste paret i størrelse 8, ja! Endret 31. mars 2011 av Loomer Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Faller nok ikke i smak hos flesteparten her, men jeg synes de var litt freshe Selvfølgelig faller ikke det i smak. Altfor mainstream! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 The Wrap fra Supra Faller nok ikke i smak hos flesteparten her, men jeg synes de var litt freshe Sikkert fint å ha som enkel sommersko man kan variere med, med mindre de koster en del. Hadde jo vært litt morsomt å ha noen par i ulik farge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Flere som er "utvalgt cdon-kunde" som har fått 200,- rabatt hos heppo.no i dag? Litt mystisk at den kommer akkurat i dag, men hadde vært rart om det var aprilsnar. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har fått den mailen jeg og... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg også, så satte igang å lete etter sko. Men vet ikke om det er aprilsnarr eller ikke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dårlig aprilsnarr isåfall. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det kan da ikke være lovlig heller . Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dårlig aprilsnarr isåfall. Ville vært både smakløs, og sannsynligvis ulovlig på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei! Trenger tips til evnt. nettbutikk som selger Converse, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Folk anbefaler visstnok ebay til Cons. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ebay Kjøp hos denne selgeren på ebay! Veldig billige, og leveringstiden til Tromsø var på to uker Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ebay. hvis du går noen sider tilbake i tråden så vil du finne en diskusjon angående det. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ebay Kjøp hos denne selgeren på ebay! Veldig billige, og leveringstiden til Tromsø var på to uker Ahh, herlig! Takker Er det noen forskjell på størrelsen fra USA vs Europa? Regner med at dette er ekte vare? Ebay. hvis du går noen sider tilbake i tråden så vil du finne en diskusjon angående det. Takker Vet jo aldri hvor mange sider jeg må bla tilbake, regnet med at det sikkert har blitt diskutert før ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå