Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Det er vel i beste tilfelle kvasi-objektivt. "Objektivt" i den forstand at "mennesker generelt har en tendens til å ville foretrekke enkelte fargekombinasjoner over andre". Det finnes jo alltids unntak fra dette, så klart, derfor er det ikke objektivt i ordets rette forstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan like en annen fargekombinasjon bedre enn deg. Sånn er det bare:)

Ron Burgundy: Discovered by the Germans in 1904, they named it San Diego, which of course in German means a whale's vagina.

Veronica Corningstone: No, there's no way that's correct.

Ron Burgundy: I'm sorry, I was trying to impress you. I don't know what it means. I'll be honest, I don't think anyone knows what it means anymore. Scholars maintain that the translation was lost hundreds of years ago.

Veronica Corningstone: Doesn't it mean Saint Diego?

Ron Burgundy: No. No.

Veronica Corningstone: No, that's - that's what it means. Really.

Ron Burgundy: Agree to disagree.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Vel, man kan diskutere personlige synspunkter rundt farger i en evighet, men det er nå en gang slik at sort og grå generelt sett regnes for å gå ganske godt sammen. Personlig er jeg ganske enig med deg, men jeg syns stort sett sort er kjipt til alle farger, så jeg ville ikke lagt så stor vekt på det...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du det, jeg liker selv bedre brune sko - men å si noe så bastant at svarte sko rett og slett ikke passer til grå dress blir feil.

Svært til roing det skulle bli forresten, litt morsomt. Likte MovLurker sitt svar, +'ed!

Lenke til kommentar

De var veldig fine, DandyVers! Har du en stil som passer så er det bare å kjøre på. :)

Noen som har noen gode merketips forresten? Tenker på om dere vet om spesielle merker som man kan sjekke ut hjemmesiden til osv. Synes det er greit å se gjennom kolleksjoner for inspirasjon.

Lenke til kommentar

Mange bestilte fra www.herringshoes.co.uk pga et godt tilbud, men de selger ikke Arlingtons lengre. Derimot har du andre alternativer som:

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=1120&shoeID=3800&brandID=6&catID=84&oldcolID=2097&seconds=&colour_id=2096

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=1185&shoeID=4062&brandID=7&catID=24&oldcolID=2199&seconds=0&colour_id=2197

Selv har jeg Arlingtons og er svært fornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar

Hei MoV. Jeg trenger tips til vår-/sommersko. Jeg har sett på en del diverse, og de mye omtalte Sebago Arlington er noe jeg synes ser pent ut.

Noen andre tips, eller om Arlington er ditt svar - hvor er beste sted å kjøpe?

Et sted der de har skoen... Den har vært mye utsolgt i utenlandske nettbutikker og finner den ikke i norske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...