henrikwl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er vel i beste tilfelle kvasi-objektivt. "Objektivt" i den forstand at "mennesker generelt har en tendens til å ville foretrekke enkelte fargekombinasjoner over andre". Det finnes jo alltids unntak fra dette, så klart, derfor er det ikke objektivt i ordets rette forstand. 1 Lenke til kommentar
MoVLurker Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan like en annen fargekombinasjon bedre enn deg. Sånn er det bare:) Ron Burgundy: Discovered by the Germans in 1904, they named it San Diego, which of course in German means a whale's vagina.Veronica Corningstone: No, there's no way that's correct. Ron Burgundy: I'm sorry, I was trying to impress you. I don't know what it means. I'll be honest, I don't think anyone knows what it means anymore. Scholars maintain that the translation was lost hundreds of years ago. Veronica Corningstone: Doesn't it mean Saint Diego? Ron Burgundy: No. No. Veronica Corningstone: No, that's - that's what it means. Really. Ron Burgundy: Agree to disagree. 6 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan like en annen fargekombinasjon bedre enn deg. Sånn er det bare:) Vel, man kan diskutere personlige synspunkter rundt farger i en evighet, men det er nå en gang slik at sort og grå generelt sett regnes for å gå ganske godt sammen. Personlig er jeg ganske enig med deg, men jeg syns stort sett sort er kjipt til alle farger, så jeg ville ikke lagt så stor vekt på det... 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan like en annen fargekombinasjon bedre enn deg. Sånn er det bare:) Selvfølgelig kan du det, jeg liker selv bedre brune sko - men å si noe så bastant at svarte sko rett og slett ikke passer til grå dress blir feil. Svært til roing det skulle bli forresten, litt morsomt. Likte MovLurker sitt svar, +'ed! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kjøpte meg disse: http://hummel.dk/products/show/?no=63112 Hvorvidt det var et godt eller dårlig valg er nu en annen sak, men i skoforbindelsens navn har jeg et spørsmål rundt disse. Hvor skal skolissene være på slike sko? Standard knute eller ned i selve skoen (aka kutte litt på skolissen)? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Imo er det mykje betre med knuten nede i skoen. Eg føle i alle fall ein knute øydelegg litt på slike sko. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er på utkikk etter vår-/sommersko. Vil da disse være et greit valg? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Eg syns dei blei litt mørke for å var til vår/sommar. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 http://collection.filippa-k.com/man/shoes/formal/nubuck-slip-on Lurer på om jeg skal bruke disse som vår-/sommersko. Ok? Lenke til kommentar
Chib Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De var veldig fine, DandyVers! Har du en stil som passer så er det bare å kjøre på. Noen som har noen gode merketips forresten? Tenker på om dere vet om spesielle merker som man kan sjekke ut hjemmesiden til osv. Synes det er greit å se gjennom kolleksjoner for inspirasjon. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dandy: Helt greie, ikke noe spesielt fine. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Herring Cardiff? Den ligger jo på £85 uten VAT, men med frakt ender det jo på 900 kroner før toll. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei MoV. Jeg trenger tips til vår-/sommersko. Jeg har sett på en del diverse, og de mye omtalte Sebago Arlington er noe jeg synes ser pent ut. Noen andre tips, eller om Arlington er ditt svar - hvor er beste sted å kjøpe? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mange bestilte fra www.herringshoes.co.uk pga et godt tilbud, men de selger ikke Arlingtons lengre. Derimot har du andre alternativer som: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=1120&shoeID=3800&brandID=6&catID=84&oldcolID=2097&seconds=&colour_id=2096 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&style_id=1185&shoeID=4062&brandID=7&catID=24&oldcolID=2199&seconds=0&colour_id=2197 Selv har jeg Arlingtons og er svært fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei MoV. Jeg trenger tips til vår-/sommersko. Jeg har sett på en del diverse, og de mye omtalte Sebago Arlington er noe jeg synes ser pent ut. Noen andre tips, eller om Arlington er ditt svar - hvor er beste sted å kjøpe? Et sted der de har skoen... Den har vært mye utsolgt i utenlandske nettbutikker og finner den ikke i norske. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Arlingtons som sommersko? Eneste grunnen til at Arlingtons var så populære her inne var pga den gode prisen. Det finnes flust av alternativer til desert boots. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er noen her inne som har erfaringer med Filippa K sine Owen Suede Shoes, sant? Tenkte jeg skulle kjøpe de i svart/svært mørk blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå