Nostalgisk Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ikke etter mitt syn. Jeg anvender mine monks med enkeltspenn til dagligdags, så sant værforholdene tillater det. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har lyst til å bruke enkeltspente monks som vår/sommersko, ihverfall i kombinasjon med jeans. Blir vel ikke for stivt til dagligdags bruk? Går fint det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen som har erfaring med å erstatte skotrær med avispapir? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Funker fjell til å fjerne fuktighet, men er ikke i nærheten like gode til å bevare skoens form. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Disse er vel ikke noe bedre forslag med tanke på hvor robuste de er, men jeg liker de godt. Disse skoene vokser på meg, har et stort behov for å kjøpe de til sommerbruk nå merker jeg. Er det noen som har en slags formening om hvilket merke dette er, eventuelt nettbutikker som selger lignende? Det nærmeste jeg har kommet er disse fra Herring, men har ikke helt sansen for de, skulle gjerne hatt nøyaktig de samme som på bildet, eller noen svært like. For øvrig er vel du 16 eller 17 år rankiz? Husker at vi hadde en diskusjon rundt bruk av double monks for noen uker siden, og vi kom vel for så vidt frem til at det ville vært litt for formelt for daglig bruk til VGS, bare tenkte det kunne være verdt å nevne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Det er da et helt vanlig par penny loafers. Du får det overalt. Endret 28. mars 2011 av fkm Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvilken farge på skoene passer best til denne dressen? Lurer litt på herring churchill i brunt, vil det passe bra? Åpen for innspill Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Med en dress i den gråfargen kan du bruke hvilke sko du vil, de brune passer utmerket. Endret 28. mars 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg ville egentlig styrt unna brune oxford captoes, og heller kjøpt en quarter brogue/semi brogue hvis jeg var deg, og du skal ha brune sko. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Brunt passer bedre enn svart. Svart ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg ville egentlig styrt unna brune oxford captoes, og heller kjøpt en quarter brogue/semi brogue hvis jeg var deg, og du skal ha brune sko. Det er et godt tips. Brune sko er som regel ikke like formelt som svarte, og da er det greit å kjøpe noen brogues når du først skal ha brune. Så kan du heller kjøpe plaine cap toe oxfords i sort til de mest formelle anledningene. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Svart ser ikke bra ut. Bullshit. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Til en grå dress? Versegod, men de fargene passer ikke sammen i min hjerne. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Til en grå dress? Versegod, men de fargene passer ikke sammen i min hjerne. Lol, what? Grått er jo det svart går omtrent best til. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det spørs hva anledningen er … Selv bruker jeg nesten bare brune dressko til grå dress, da jeg synes det blir litt mer spennende -- men sort ser på ingen måte dårlig eller feil ut. 2 Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det spørs hva anledningen er … Selv bruker jeg nesten bare brune dressko til grå dress, da jeg synes det blir litt mer spennende -- men sort ser på ingen måte dårlig eller feil ut. Jeg liker selv brune sko best, men å si at svart og grått ikke går bra sammen blir rett og slett feil. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Til en grå dress? Versegod, men de fargene passer ikke sammen i min hjerne. Det er faktisk der svart passer best da.... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 For deg, ja. For meg, nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 For meg? Det er jo ganske objektivt at en farge matcher med en annen? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan like en annen fargekombinasjon bedre enn deg. Sånn er det bare:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå