SML Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse. Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen. Liker de lilla som ble postet av Anewz. Har de lilla, er finere på ekte, så slipper man å gå med det samme som alle andre. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse. Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen. Liker de lilla som ble postet av Anewz. Har de lilla, er finere på ekte, så slipper man å gå med det samme som alle andre. Har dem jeg også, gitt. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Noen som vet hvor man får tak i noe lignende dette, i suede? Har lett litt på Herring, men fant bare modeller med litt for mye brogues iforhold til dem på bildet ovenfor. Endret 28. mars 2011 av kynne Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Charles Tyrwhitt har noen lignende, men med mer "brouges" Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvordan er kvaliteten på skoene fra CT egentlig? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vårsko anyone? Har relativt store føtter, 45/46, så formen må helst være litt spiss skal jeg unngå flytebrygger. Er desertboots noe særlig å hige etter som vårsko? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Desertboots eller chukkas er ikke et dumt valg, men kanskje ikke om du ønsker å unngå flytebrygger. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Som sagt, kom gjerne med spesifikke tips! Prisklasse: 1000-1500 kr. Brune, uformelle vår-/sommersko. Fint om de er å oppdrive på Grændsens Skotøimagazin eller andre butikker i sentrale Oslo. Anyone? Skal helst gå til anskaffelse av nye sko i løpet av uken. Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse. Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen. Må si meg enig her, altså. Men takk for tips! Endret 27. mars 2011 av Loomer Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Må ha meg skotrær til chelsea bootsene jeg kjøpte fra herringshoes og da trenger jeg litt assistanse. Cedarvillestore virker jo som en grei leverandør og har vel blitt nevnt her en del. Men det jeg lurer på er hvilken type jeg bør gå for. Men's Boot Tree, Mens classic shoe tree, Men's combination shoe tree eller noe helt annet? Høres jo ut som om den varianten for "boots" vil funke greit, men er det et must med skotrær som er spesielt laget for boots? Jeg har absolutt ikke peiling på området har bare lest litt rundt om kring dette her på forumet. Endret 27. mars 2011 av Xtra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg bruker noen som tilsvarer "Men's Classic Shoe Tree". Mine er kjøpt hos Agnar Hagen. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor skal jeg bruke sko-tre? Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 For å suge ut fuktigheten i skoene, og for å bevare formen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor skal jeg bruke sko-tre? Du skal ikke bruke skotre, du skal bruke skotrær. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hmm.. Tenk på mennesker som bare bruker én sko, da - bruker de skotrær? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Ja Endret 27. mars 2011 av Analogue Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Den var lame. Jada, jævlig mange som bare går med én sko. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Drama Nja, du har jo de som har vært ofre for miner og gud-vet-hva, men ikke så mange andre I s'ppose Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Den var lame. Jada, jævlig mange som bare går med én sko. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hvordan er kvaliteten på skoene fra CT egentlig? (Charles Tyrwhitt...) anyone? Endret 27. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har lyst til å bruke enkeltspente monks som vår/sommersko, ihverfall i kombinasjon med jeans. Blir vel ikke for stivt til dagligdags bruk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå