Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse.

Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen.

Liker de lilla som ble postet av Anewz.

Har de lilla, er finere på ekte, så slipper man å gå med det samme som alle andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen.

Liker de lilla som ble postet av Anewz.

Har de lilla, er finere på ekte, så slipper man å gå med det samme som alle andre.

Har dem jeg også, gitt.

Lenke til kommentar

IMG_7359.JPG

Noen som vet hvor man får tak i noe lignende dette, i suede? Har lett litt på Herring, men fant bare modeller med litt for mye brogues iforhold til dem på bildet ovenfor.

Endret av kynne
Lenke til kommentar

Som sagt, kom gjerne med spesifikke tips!

Prisklasse: 1000-1500 kr. Brune, uformelle vår-/sommersko. Fint om de er å oppdrive på Grændsens Skotøimagazin eller andre butikker i sentrale Oslo.

Anyone? Skal helst gå til anskaffelse av nye sko i løpet av uken.

Må si meg enig her, altså. Men takk for tips!

Endret av Loomer
Lenke til kommentar

Må ha meg skotrær til chelsea bootsene jeg kjøpte fra herringshoes og da trenger jeg litt assistanse.

Cedarvillestore virker jo som en grei leverandør og har vel blitt nevnt her en del.

Men det jeg lurer på er hvilken type jeg bør gå for. Men's Boot Tree, Mens classic shoe tree, Men's combination shoe tree eller noe helt annet?

Høres jo ut som om den varianten for "boots" vil funke greit, men er det et must med skotrær som er spesielt laget for boots?

Jeg har absolutt ikke peiling på området har bare lest litt rundt om kring dette her på forumet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...