Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Tassel loafer i skinn er jeg virkelig ikke i alderen til og har ikke stilen helt enda til å "pulle off". Har egentlig lyst på et par med suede loafers, men usikker på hvor mye de tåler... Jeg må blant annet sykle(hurra for å være 17) til og fra skolen (3km hver vei) i dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig er det ganske behagelig, da det gjør at jeg kan stikke fra skolen når det passer meg og ikke når det passer busselskapet.(hvis jeg ikke misforstod da, og at du mente løsningen til Henrik C var tungvindt) Problemet er jo at skoene blir hardt utsatt på sykkelturen. Mulig jeg tar på meg joggesko, og sykler med det bare, hvis jeg ikke finner noe mer finurlig.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

I hvilken butikk får jeg tak i herresko i størrelser mindre enn 40? jeg begynner å bli litt lei av å aldri finne noen som passer mine småføtter. Ja jeg vet det finnes damemodeller av de fleste sko, men de er jo som oftest lilla/rosa.

Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse.

Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen.

Liker de lilla som ble postet av Anewz.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...