DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tassel loafer i skinn er jeg virkelig ikke i alderen til og har ikke stilen helt enda til å "pulle off". Har egentlig lyst på et par med suede loafers, men usikker på hvor mye de tåler... Jeg må blant annet sykle(hurra for å være 17) til og fra skolen (3km hver vei) i dem... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Loafers i suede er ikke spesielt robust nei, det var derfor jeg foreslo de jeg gjorde. Hvis du går for seilsko ville jeg hvertfall kjøpt Sperry, så du ikke har det samme som alle andre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg ville kanskje vurdert å sykle med joggesko/sykkelsko med sånn låsemekanisme og så slenge de i bunnen av sekken og gå med vanlige sko resten av skoledagen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det hørtes utrolig tungvindt ut! Kjøp heller plastpedaler hvis du er i tvil om de tåler vanlige eller ikke. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Egentlig er det ganske behagelig, da det gjør at jeg kan stikke fra skolen når det passer meg og ikke når det passer busselskapet.(hvis jeg ikke misforstod da, og at du mente løsningen til Henrik C var tungvindt) Problemet er jo at skoene blir hardt utsatt på sykkelturen. Mulig jeg tar på meg joggesko, og sykler med det bare, hvis jeg ikke finner noe mer finurlig. Endret 25. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Mente heller at det er tungvindt med to par sko. Men jeg skjønner ikke helt hvordan skoene blir hardt utsatt? Du trenger vel ikke sykle downhill for å komem deg til skolen? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Andre sko jeg har hatt har tatt litt(noen mer) skade av metallpedalen med slike pigger som stikker ut langs kanten. EDIT: jeg får gruble litt på det, se hva som er mest praktisk for meg. Endret 25. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kjøp heller plastpedaler hvis du er i tvil om de tåler vanlige eller ikke. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Disse er vel ikke noe bedre forslag med tanke på hvor robuste de er, men jeg liker de godt. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 I hvilken butikk får jeg tak i herresko i størrelser mindre enn 40? jeg begynner å bli litt lei av å aldri finne noen som passer mine småføtter. Ja jeg vet det finnes damemodeller av de fleste sko, men de er jo som oftest lilla/rosa. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Skal kjøpe meg noen nye sko til våren/sommeren. Hva synes dere om disse fra Sperry? Kom gjerne med andre tips innenfor samme prisklasse (1000-1500 kr). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Synes ikke brune seilersko er så fine, hvis de ikke er suede. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Brune mokkasiner av skinn er pene, imo, men brune seilersko av skinn er ikke helt på toppen i mine øyne. Suede er klart penest, imo. Endret 27. mars 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Som sagt, kom gjerne med spesifikke tips! Prisklasse: 1000-1500 kr. Brune, casual. Fint om de er å oppdrive på Grændsens Skotøimagazin eller andre butikker i sentrale Oslo. Endret 27. mars 2011 av Loomer Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Som jeg har nevnt tidligere, sjekk ut disse. Mulig det bare er meg, men de skoene der synes jeg ikke er noe fine i det hele tatt. Litt vanskelig å peke på hva det er, men godt mulig det er sømmene i hvit tråd og de stygge hvite lissene. De passet rett og slett dårlig med resten av skoen. Liker de lilla som ble postet av Anewz. Endret 27. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det var faktisk de hvite lissene som gjorde at jeg likte de. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vel, kanskje de ser bedre ut på ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå