DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hm, har du noen å anbefale i suede eller nuckbuck da? : p Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Her er en fra Sperry i suede som jeg likte godt. Dog var det ganske få størrelser. Du finner den sikkert på Ebay eller noe i flere størrelser. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 ^Har den samme der i grønn. De er imo finere i virkeligheten, bildet på den siden der var hvertfall ikke mye bra. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvor ligger Sperry i kvalitet i forhold til Sebago da? : p Og, nei, den var egentlig ikke så fin på bildet, men hvis det er som du sier AnewZ så.. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tror Sperry er på samme nivå som Sebago kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Chib Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kjøpte du de og så tok de på deg for å gå rundt? Ser for meg alle sko må gås litt inn før de blir skikkelig prima fottøy? Nei, det gjorde jeg ikke. Aldri opplevd det greiene der med andre sko, men hei, hva skal man forvente for 150,- ? Jeg er iallefall litt nøye på at skoene skal være gode å gå i Takk, Blax! Godt å høre. Da får jeg styre unna H&M. ^^ Noen som har tips til hvilke butikker som selger pent fottøy da? Var innom DNA og H&M i dag, men hadde veldig liten tid slik at jeg ikke fikk sett så mye. Men inntrykket var: DNA = Mye stygge sko. Altfor mye ungdommelige sko (høye, tykke sko). Mye logoer, masse detaljer. Men sikkert sko som ikke kverker foten. H&M = Var noen fine sko her, men de var så klart utsolgt for alle de pene fargene i min størrelse. Bare oransje og knallsvarte sko igjen i min størrelse. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Agnar og Grændsen Skotøymagazin. 1 Lenke til kommentar
Chib Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Forresten, kunne godt tenkt meg noen boots også til våren/sommeren, og ikke bare ha tøysko hele tiden. Noen brune og slitte, som passer til et par jeans og en plain t-skjorte ser jeg for meg at vil være kult. Viktig at man ikke ser ut som man "prøver for hardt" i dem, så klart, noe jeg tror fort kan skje om man ikke er flink til å velge (akkurat som med skinnjakker). Et godt eksempel vil jeg faktisk si at er skoene til skuespilleren i musikkvideoen til Katy Perry's . Du ser skoene godt på 0:52. VELDIG tøffe, og noe som ikke "alle" går med i tillegg. De ser mandige ut og er ikke så kjedelige at de kan brukes til ALT. Merk at disse skoene ikke er så forstyrrende høye, noe jeg iallfall synes mange boots er (de blir så høye at man ikke klarer å finne ut om det ser best ut å ha skoen over eller nedenfor pløsen - begge deler blir rart). Lenke til kommentar
Chib Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Agnar og Grændsen Skotøymagazin. Takk for tips, men det blir nok vanskelig for min del. Bor i Kr.sand. Ikke verdens beste skobutikk, kan du trygt si. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Den eBay-selgeren kan anbefales på det varmeste, gode priser og de skrev ned verdien på min pakke når jeg spurte om det. Hvilken selger er det snakk om her? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Siden det finnes 1000-vis av forskjellige brunfarger på Sebago Docksides skoene, lurer jeg på hva folket synes om den her, eller om de har sett en annen farge som var penere elns? Helst brun, liker det allsidig. Hvite såler er vel ikke akseptert her? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Agnar og Grændsen Skotøymagazin. Takk for tips, men det blir nok vanskelig for min del. Bor i Kr.sand. Ikke verdens beste skobutikk, kan du trygt si. Ah, tenkte ikke så langt. Vel, du har jo alltids Herring, Brandos og Heppo. Siden det finnes 1000-vis av forskjellige brunfarger på Sebago Docksides skoene, lurer jeg på hva folket synes om den her, eller om de har sett en annen farge som var penere elns? Helst brun, liker det allsidig. Hvite såler er vel ikke akseptert her? På seilersko er det det. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Min søster kjøpte til meg et par Nike sko til 1990 koruna (Tjekkiske koruna), dette tilsvarer ca. 640 norkse kroner. Disse skoene er BRS Nike. Jeg har aldri hørt om BRS Nike. Under ser du bilder tatt av skoen. Med 640 kroner kan jeg kjøpe kulere Nike sko (riktig eller galt?). Har noen av dere hørt om kvaliteten til BRS Nike? Er disse skoene verdt 640 norske kroner? http://i1121.photobucket.com/albums/l515/carlover999/4.jpg http://i1121.photobucket.com/albums/l515/carlover999/3.jpg http://i1121.photobucket.com/albums/l515/carlover999/55.jpg takk på forhånd Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Siden det finnes 1000-vis av forskjellige brunfarger på Sebago Docksides skoene, lurer jeg på hva folket synes om den her, eller om de har sett en annen farge som var penere elns? Helst brun, liker det allsidig. Hvite såler er vel ikke akseptert her? Jo, de jeg postet hadde jo også hvite såler... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hm, har du noen å anbefale i suede eller nuckbuck da? : p Sebago har jo akkurat samme modellen du linket til bare i suede og nubuck. Sperry har muligens også noe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har fått et litt ødelagt forhold til seilersko. Har ikke sett at fjortizzene har brukt noe annet enn seilersko i høst og vinter. Jeg har et par semskede, men tror jeg dropper planene om å kjøpe Sebago / Sperry, og går for noe annet i stedet for. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg hadde aldri kjøpt seilsko nå. Det er snart like fjortis som seiljakker. Når det er sagt eier jeg flere par seilsko og flere seiljakker, men de brukes i båt Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Å, uffda... : p Kanskje jeg bare skal droppe det da. Forslag på andre sommersko som tåler litt? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Husker ikke hva det heter, men driving shoes noe ala det som vises her kan kanskje være et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå