Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, når jeg googlet det fant jeg bare sko som dette her(obs: stort bilde). Synes Flynn så enda litt flatere ut enn som så, men mulig jeg tar feil, eller har funnet feil illustrasjon.

edit: Hahaha, okei, det er i hvert fall ikke square toe. Det var voldsomt flatt og breidt i forhold. Da er det sikkert chiseled. Men da får jeg omformulere litt og si at jeg liker bedre cap toe på brogues, og derfor ville styrt unna Flynn.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Wallace var de beste av de du postet.

Hvis Herring skriver på full verdi ender det på 1400*1,25+150=1900 totalt (hvis frakt er inkludert i de 1400, vel og merke), men hvis de velger å skrive på halv verdi, noe de ofte gjør, så ender du på 1400+700*0,25+150=1725. Da er det jo en litt større besparelse, så du får jo veie det opp mot hverandre - spare litt penger men måtte vente på skoene, eller få de med en gang for litt under 300 kroner ekstra.

Nå burde man jo aldri regne med at verdien skrives ned på pakker, så da ser du i praksis på en besparelse på 100 kroner hvis du orker å vente litt.

Lenke til kommentar

hva er det med seilersko som alle digger sånn?? alle bruker det, kjedelig, og jeg synes det ser litt for feminint ut, hvis ikke de er slitte og gamle. kan muligens funke hvis du har seilebåt, da skulle jeg brukt seilersko, ellers lite kledelig på gutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...