Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Definitivt de øverste. Likte forsåvidt også par nr 2, men de blekner i forhold til det første. Avhenger litt av bruken? Jeg kunne nesten sett for meg at jeg kunne gått med par #2 daglig, og så bare brukt #1 når jeg skulle pynte meg. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Definitivt de øverste. Likte forsåvidt også par nr 2, men de blekner i forhold til det første. Avhenger litt av bruken? Jeg kunne nesten sett for meg at jeg kunne gått med par #2 daglig, og så bare brukt #1 når jeg skulle pynte meg. Omvendt vel? Færre detaljer=mer formelt. Dermed vil de nederste skoene være beregnet for mer pyntede situasjoner mens de øverste for dagligdags bruk. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruk skinnbalsam. Bivoks fungerer fint det og, men det kan endre fargen på skoene litt. Har prøvd med en, men synes ikke det funka så bra. Vet du om en måte å få bort gammel voks på, kan være jeg prøver meg på det og litt bievoks. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Definitivt de øverste. Likte forsåvidt også par nr 2, men de blekner i forhold til det første. Avhenger litt av bruken? Jeg kunne nesten sett for meg at jeg kunne gått med par #2 daglig, og så bare brukt #1 når jeg skulle pynte meg. Omvendt vel? Færre detaljer=mer formelt. Dermed vil de nederste skoene være beregnet for mer pyntede situasjoner mens de øverste for dagligdags bruk. Brogues er mer casual ja Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruk skinnbalsam. Bivoks fungerer fint det og, men det kan endre fargen på skoene litt. Har prøvd med en, men synes ikke det funka så bra. Vet du om en måte å få bort gammel voks på, kan være jeg prøver meg på det og litt bievoks. Rensekrem. Og det heter bivoks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Brogues er mer casual ja What, så mer detaljer er mer casual? I mine øyne fremstår sko med mye "pynt" mer formelle da de fremstår mer påkostet, på et vis. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Brogues er mer casual ja What, så mer detaljer er mer casual? I mine øyne fremstår sko med mye "pynt" mer formelle da de fremstår mer påkostet, på et vis. Må jeg virkelig gjenta det? Du bruker for eksempel ikke wingtips til smoking Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 What, så mer detaljer er mer casual? Ja, selvfølgelig. Les den tråden om sko SML eller en eller annen lagde... Den er ganske rotete i tillegg til å være uklar et par steder, men du vil hvertfall lære litt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Må jeg virkelig gjenta det? Du bruker for eksempel ikke wingtips til smoking Nei, men nå har det seg jo slik at jeg baserer mine utsagn på egen fornuft og sammenhenger som for en ulært fremstår logisk. Men jeg har masse å lære, så. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Om du sammenligner med klær vil du jo se at mengden "utsmykning" og formalitet er omvendt proporsjonale, det samme gjelder jo da sko. Lenke til kommentar
Greed Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor får jeg kjøpt et par double monks i oslo? Helst av de bedre merkene... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg tror Follestad har slike. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Follestad har noen fra Magnanni(eller noe slikt), du kan jo se om du liker de på bloggen til Follestad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Om du sammenligner med klær vil du jo se at mengden "utsmykning" og formalitet er omvendt proporsjonale, det samme gjelder jo da sko. Logikk, ikke alltid like logisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 The Double Monks Series, Part I: Baller Monks (Priced above $600) Double Monk Series, Part II: Mid-Level Monks (Priced Between $400 and $600) Dette er vel interessant for noen, tenker jeg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Lurer på hva de tenkte på når de bestemte seg for å lage noe slikt. Forresten, nå som sommeren nærmer seg, hva med Sebago båtsko? (pun intended) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fikk du med deg hvilken hovedstad slippersen skulle representere? Jeg gjetter på Athen eller noe sånt? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Skodager kommer jo som bestilt, trenger nye sko for sommeren. Noen som har vært på outlettene i det siste og vet om det bare er vintersko igjen? Tenkte og besøke Høyer, Samsøe og follestad, det er vel der man finner sko som ligner mest på denne tråden? Edit: Tilbudet varer til 30. Endret 23. mars 2011 av JUL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå