Henrik C Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Drev å googlet, men virker som google skillsene mine er litt rustene. Edit: Det er noe galt med routingen på jobben, så får ikke opp riktige sider når jeg trykke på resultatet på søket, men fant det på wikipedia. Helt sykt spess egentlig. Skriver jeg feks inn facebook.com kommer jeg inn på vg.no! Det er jo en fabelaktig måte å unngå at de ansatte surrer bort tid på Facebook da. Hvem har lyst til å lese VG liksom? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Drev å googlet, men virker som google skillsene mine er litt rustene. Edit: Det er noe galt med routingen på jobben, så får ikke opp riktige sider når jeg trykke på resultatet på søket, men fant det på wikipedia. Helt sykt spess egentlig. Skriver jeg feks inn facebook.com kommer jeg inn på vg.no! Det er jo en fabelaktig måte å unngå at de ansatte surrer bort tid på Facebook da. Hvem har lyst til å lese VG liksom? Hadde det bare vært facebook som var lok hadde det vært fint, men det meste var lok For å være litt ontopic. Hva syns dere? Eller Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 De øverste. Mye pga at jeg ikke er spesielt glad i grain. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg likte de første best, men for all del, pene begge to. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 De øverste. Mye pga at jeg ikke er spesielt glad i grain. Eventuelt Eller Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Likte de i semsket skinn. Har en liten greie for slike sko i suede. Må bare tørre å kjøpe det. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 De øverste. Mye pga at jeg ikke er spesielt glad i grain. Eventuelt Har du en link til disse skoene? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Likte de i semsket skinn. Har en liten greie for slike sko i suede. Må bare tørre å kjøpe det. Tørre? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Mine nye sko. Meget pent. Endret 21. mars 2011 av OlavF Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Likte de i semsket skinn. Har en liten greie for slike sko i suede. Må bare tørre å kjøpe det. Tørre? Ja, får liksom ikke meg selv til å bruke så pene sko til hverdags, og så vidt jeg vet er de for uformelle til å brukes til formelle anledninger(?). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) De øverste. Mye pga at jeg ikke er spesielt glad i grain. Eventuelt http://imgboot.com/images/allaboutshoes/strandwalnut.png Har du en link til disse skoene? De skoene jeg har postet er alle fra denne annonsen Syns det var hyggelige priser. Edit: Gratulerer med fine sko T.F.T kunne godt tenkt meg begge parene Endret 21. mars 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 De øverste. Mye pga at jeg ikke er spesielt glad i grain. Eventuelt http://imgboot.com/images/allaboutshoes/strandwalnut.png Har du en link til disse skoene? De skoene jeg har postet er alle fra denne annonsen Syns det var hyggelige priser. Edit: Gratulerer med fine sko T.F.T kunne godt tenkt meg begge parene Ah, mange takk! Er det $230 eller $400 for de siste der? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kommer an på skinnet. Strand: Dark Brown Burnished Calf, Brown Shell Cordovan, Walnut Calf. Price – Calf $230; Shell $400 Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De øverste. Mye pga at jeg ikke er spesielt glad i grain. Eventuelt Eller Definitivt de øverste. Likte forsåvidt også par nr 2, men de blekner i forhold til det første. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mener å ha lest at det er bra for å smøre rent bievoks på skinnet. Er det noen som vet om det er bra? Syns chealseane mine begynner å bli litt tørre i skinnet. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tror kanskje det er det jeg har smurt på seilerskoene mine nå i vinter. De er i hvert fall ikke tørre lengre, men om det er bra for skinnet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruk skinnbalsam. Bivoks fungerer fint det og, men det kan endre fargen på skoene litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå