lokeland Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 De ^ er ikke så grusomme, jeg er bare ikke vant til å se dem ... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det der ser litt ut som Cthulhu og litt ut som sko 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nå trenger ikke alle skrive hva de personlig synes er best. Vi kan si oss enig i at både det ene og det andre er veldig pent, hvor mange spenner enhver foretrekker forblir en smakssak. Har du lagt merke til at forumet heter diskusjon.no? 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nå trenger ikke alle skrive hva de personlig synes er best. Vi kan si oss enig i at både det ene og det andre er veldig pent, hvor mange spenner enhver foretrekker forblir en smakssak. Har du lagt merke til at forumet heter diskusjon.no? Jeg legger meg flat og sier at kommentaren min var veldig lite gjennomtenkt. :!: Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tviler sterkt på om det er snakk om det paret fkm faktisk har. Han har derimot postet et par fra Howard Yount her et par ganger den siste tiden, det ville overraske meg om Sir-Andy skulle sikte til et annet par. Stemmer, det. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg tviler sterkt på om det er snakk om det paret fkm faktisk har. Han har derimot postet et par fra Howard Yount her et par ganger den siste tiden, det ville overraske meg om Sir-Andy skulle sikte til et annet par. Stemmer, det. Han har også postet disse fra ROTM et par ganger og, hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 20. mars 2011 av OlavF Lenke til kommentar
operg Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det noen som vet hvor/om man kan få tak i disse skoene i Norge? Jeg har tenkt å kjøpe dem fra Amazon, men jeg er usikker på om jeg trenger størrelse 10 eller 11, så jeg ville gjerne prøvd dem i en butikk først. Lenke til kommentar
operg Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Desert Boots går under "originals", noe ingen av butikkene på den listen har. Men jeg fikk vel besvart spørsmålet mitt med at det ikke er mulig å få prøvd dem i Norge, så takk likevel. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nilsson Shoes (eller hva det heter) nederst i Karl Johan hadde dem senest i går, men sure - det er nok ikke noen i Norge som har dem nei. Lenke til kommentar
operg Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Da kan du vel si det uten å være sarkastisk. Den butikken står ikke på listen lokeland lenket, og jeg gikk ut ifra at alle butikkene som fører Clarks-produkter stod på den listen. Men takk for tipset, jeg får gå innom neste gang jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det ville vært veldig, veldig rart om én eneste butikk som tar inn merket, ikke tar inn deres mest ikoniske sko Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det samme jeg tenkte. Er ingen grunn for at de ikke skal være å få tak i i Norge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 De har Desert Boots på salg på Valkyrien Sko. Fant ikke noe bildet av de på nett, jeg kjøpte ett par. Kostet 299,- eller noe. Beige semskede. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Supert, flott at du skrev det. Hadde tenkt å bestille Clarks Desert Boots på Amazon, men nå stikker jeg heller til Valkyrien Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Når en sko størrelse er oppgitt som 8 AA, betyr AA at de er smalere? Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) LMGTFY er så last year, ass. Nå tar folk seg til og med tid til å komprimere linken? Ser ikke helt problemet med å stille et enkelt spørsmål, skjønner det hvis det skjer gjentatte ganger. Endret 21. mars 2011 av Haawy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Drev å googlet, men virker som google skillsene mine er litt rustene. Edit: Det er noe galt med routingen på jobben, så får ikke opp riktige sider når jeg trykke på resultatet på søket, men fant det på wikipedia. Helt sykt spess egentlig. Skriver jeg feks inn facebook.com kommer jeg inn på vg.no! Endret 21. mars 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg gjorde det egentlig fordi jeg satt å kjedet meg i verdipapirrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå