Alkaw Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har nok av sneakers og planlegger innkjøp av et par Docksides når shorts-sesongen starter. Tingen er at jeg ønsker meg et par lærsko som jeg kan bruke med rådenim buksene mine nå som det går mot varmere tider. Allikevel ønsker jeg at de skal være mest mulig hverdagslig og ikke bli oppfattet som dressko. Kikket på skotråden her på forumet og der ser det ut til at det er brogues som er mest casual før man er nede på loafer/seiler nivå. Er dette veien å gå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Wingtips, gjerne derbys, er noe du kan vurdere. Eventuelt doble monks. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har selv kikket litt på et par semska semi-brogues som jeg kan kombinere med jeans, uten at det blir for formelt. Ellers kan du vurdere et par wingtips eller doublemonks som lokeland skriver. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Glemte å nevne bucks: Synes for øvrig de SML linket til er vel verdt å vurdere. Sikler på et par selv. Kanskje i blått, om jeg er gal nok. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har selv kikket litt på et par semska semi-brogues som jeg kan kombinere med jeans, uten at det blir for formelt. Ellers kan du vurdere et par wingtips eller doublemonks som lokeland skriver. Jeg har også tenkt på noe lignende og jeg begynner på universitetet til høsten. Vil det gå greit å bruke de til hverdags da? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Undrer på det samme selv. Har ekstremt lyst på et par doble monks, men usikker på om det blir for stivt på et universitet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Om de er greit å bruke til hverdags bestemmer du selv. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Takker for innspill, nå har jeg litt mer å gruble over. Double monks er en soleklar favoritt i min bok, men blir nok for stivt å bruke slike på VGS. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Ja, er enig i den. Selv får jeg et par navy semskede double monks i posten snart(forhåpentligvis) Et par bucks funker også. De fineste jeg har sett er disse, hvor man da bytter lisser. Får dem i beige også såvidt jeg husker. edit: bilde av monksa Endret 18. mars 2011 av SML Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Må bare slenge meg på her, rålekre sko! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) @SML hvor har du kjøpt de egentlig? På SF? Husker du har postet de før i tråden. Endret 18. mars 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Haha, fant tråden selv i stad når jeg så på noen monks på SF, så kan bekrefte at han kjøpte dem der ja. Nøyaktig samme bildet + at en som het SML skrev at han hadde sendt PM angående skoene. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Stemmer, for den nette sum av 125$. Postet i Den Massive Skotråden, for å høre hva folket syntes. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Synd at Herring Shakespeare har gått ut av produksjon, sendte en email til Herring og spurte. Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tilsvarende modell tilbake i løpet av en mnds tid. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tilsvarende modell tilbake i løpet av en mnds tid. Å? Får håpe det ihvertfall, herhar vi noen som likner ihvertfall. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Doble moks blir mye penere hvis strapsene(spennene?) er litt mer spredt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nå som Herring Shakespeare er ut av produksjon for tiden, er det noen som kan anbefale et annet par monks? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) @Rankiz, her ble det foreslått noen: Fra Ovadia & Sons. Ganske stiv pris, men syntes de var finere enn ROTM-monksene. Om det er verdt prishoppet derimot... Jeg liker disse bedre som "budsjettvalg". Skal du bruke 600 $ ville jeg MYE heller kjøpt disse. Endret 18. mars 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå