cbfn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vi kan være enige om at du er en drittsekk hvis du ikke gir full score. Han har faktisk gitt deg penger tilbake når ansvaret var overført på deg, noe bedre selger enn det kan man ikke vente seg. 6 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så å forvente å få varen du betalte for er urimelig? Jeg stiller meg positivt til at han fikk god service etter at varen ikke ble mottatt, men full score når kjøper ikke i det hele tatt fikk noen vare høres helt tullete ut. 10/10 for service. 0/10 for levering. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Herregud, kan vi legge den tragiske diskusjonen bak oss? 0/10 for levering? Det er trolig ikke selgerens feil ang levering engang. Og selgeren løste det hele på en profesjonell måte ved å stole på kunden. Tenk om han faktisk får skoene? Hvordan mener folket her selgeren skulle løst det, de av dere som hadde valgt å gi negativ feedback? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er poenget med å be folk "legge den tragiske diskusjonen bak oss" for deretter å komme med enda fler spørsmål angående temaet? 3 Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg fikk Jack Purcell skoene fra den mye diskuterte ebay selgeren i dag. Skoene er lett brunt/gult misfargede på siden og hælen. En ser jo dette ganske lett på hvite sko, men orker ikke utsette noe på det for selger da jeg uansett hadde tenkt å bruke disse som "beaters" når jeg ikke tør ta på cp'ene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er poenget med å be folk "legge den tragiske diskusjonen bak oss" for deretter å komme med enda fler spørsmål angående temaet? Fordi Bebethegreat stiller de ultimate spørselene som vil legge denne idiotiske diskusjonen død. Virker som folk ikke har peiling på hvordan eBay fungerer. Herregud, han fikk faen meg full tilbakebetaling på kundens ord alene - det er service det. Da fortjener man skryt, og en anbefaling. 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 I og med at det er en del her som har fått billig-Cons, har dere også sjekket om de er ekte eller ikke? De jeg bestilte for broren min ser jo rimelig ekte ut, men jeg er fortsatt litt usikker. Blant annet står det mål i millimeter inni dem, mens det i samtlige andre Converse jeg har sett i står det i centimeter. Mulig det er fordi skoene sannsynligvis er laget for det kinesiske/Hong Kong -ske markedet, men jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er poenget med å be folk "legge den tragiske diskusjonen bak oss" for deretter å komme med enda fler spørsmål angående temaet? Retorisk spørsmål som kan sies å være dårlig formulert. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) ^^ De ser ekte ut, var med tags på mine, men prisen og misfargingen tatt i betraktning er det mye mulig mine er b-vare. På tags står forøvrig kinesisk retail som 395 yuan ($60) Endret 17. mars 2011 av mreggen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hmm ... Ja, der sier du noe, B-vare, det kan være grunnen til den lave prisen. Men jeg må fortsatt forsikre meg 98% om at de er ekte før jeg kjøper til meg selv. Foreløpig er jeg 90% sikker på at de er ekte. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg fikk Jack Purcell skoene fra den mye diskuterte ebay selgeren i dag. Skoene er lett brunt/gult misfargede på siden og hælen. En ser jo dette ganske lett på hvite sko, men orker ikke utsette noe på det for selger da jeg uansett hadde tenkt å bruke disse som "beaters" når jeg ikke tør ta på cp'ene. Kunne du tatt et bilde? Vurderer sterkt å kjøpe et par. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Mobilen er for dårlig til å fange opp fargen, det er muligens kompaktkameraet hjemme også, men skal gjøre et forsøk i kveld. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kan noen hjelpe meg med å finne tilsvarende (dvs. så å si helt identiske) sko som på dette bildet? Er ute etter de fremste. Litt sent svar kanskje, men her. 2 Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vurderer disse. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg likte de ikke noe særlig. Hvertfall ikke verdt 1400. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Likte dem ikke. Liker sjelden loafers med mokkasintær i noe annet enn semsket skinn. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Funnet fram til to par med sommersko nå.. http://www.brandos.no/vagabond/sid-3182-377-18-dk-grey/a26738 De grå vagabondene er praktiske; grått passer til mye! http://www.brandos.no/keds/champion-cvo-kd29581-red/a13292 Ville ha noe litt spenstig, og disse var spenstige og pene. Har noen lysegrå og beige chinos som passer godt. Syns? Vil naturligvis bli brukt med ankelsokker, hvertfall når jeg går med shorts. Vil ikke har slike skinnsko som det linkes til her og der fra herringer osv pga det ikke er helt fett som hverdagsko når man er 15-16. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Helt greie, men jeg ville byttet ut et av parene med et par hvite Converse Jack Purcells eller noe lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå