Jostein K. Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) En stund siden bildet ble postet, men er dette Loake Blackfriars? EDIT: ndfj gikk litt fort i svingene her. Endret 12. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Disse Conversene fra Ebay som ble diskutert for et titalls sider siden. Er herre og dame-modellen like, slik at jeg kan bestille en WOS med en størrelse som matchen den jeg bruker? Er så tomt for de riktige størrelsene blant herremodellene... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Disse Conversene fra Ebay som ble diskutert for et titalls sider siden. Er herre og dame-modellen like, slik at jeg kan bestille en WOS med en størrelse som matchen den jeg bruker? Er så tomt for de riktige størrelsene blant herremodellene... Jeg gjorde det På størrelselappen inne i Converse-skoene står størrelsen oppgitt i Women's og Men's, så jeg satset på at det var mulig, og endte opp med rett størrelse Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er ute etter et par sko til våren, er lei av mine hvite vans. Hva synst dere om disse? Likte de her også. Og, noen som har erfaringer med brandos.no? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Likte de fra Vagabond best. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Disse Conversene fra Ebay som ble diskutert for et titalls sider siden. Er herre og dame-modellen like, slik at jeg kan bestille en WOS med en størrelse som matchen den jeg bruker? Er så tomt for de riktige størrelsene blant herremodellene... Jeg gjorde det På størrelselappen inne i Converse-skoene står størrelsen oppgitt i Women's og Men's, så jeg satset på at det var mulig, og endte opp med rett størrelse Så det du sier er at du har mottatt skoene og at de er helt like, selv om det var "dame-modell"? Fler som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Likte de fra Vagabond best. Flott. Går nok for de. Lenke til kommentar
ep1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva synes dere om disse skoene? http://heppo.no/baseline-101165-0014 Vurderer å kjøpe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tror det er bare å spørre i Streetwear tråden. Syns skoene egentlig var ganske kule, men jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha hvit såle? Hadde sett 10x bedre ut med sort. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Den hvite sålen var ikke fin. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Disse Conversene fra Ebay som ble diskutert for et titalls sider siden. Er herre og dame-modellen like, slik at jeg kan bestille en WOS med en størrelse som matchen den jeg bruker? Er så tomt for de riktige størrelsene blant herremodellene... Jeg gjorde det På størrelselappen inne i Converse-skoene står størrelsen oppgitt i Women's og Men's, så jeg satset på at det var mulig, og endte opp med rett størrelse Så det du sier er at du har mottatt skoene og at de er helt like, selv om det var "dame-modell"? Fler som kan bekrefte dette? Skal hente et par hos Posten etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg er fersk her i skotråden men regner med det går i samme 'stil' som bl.a. Mov-kaffeen og lignende. Er forøvrig på utkikk etter nye lisser til vinterskoene mine, samt skobørste og diverse vedlikeholdsartikler. Ser at bl.a. heppo.no har runde, voksede lisser i lengden 90cm. Har dog målt mine nåværende til 125/126cm, vil jeg få problemer hvis jeg bestiller kortere enn dette? Ser jo at jeg har litt å gå på når jeg knytter lissene, får alltid store løkker som henger ut over skoen og sånn. Takker for svar! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Angående (sko)børster er det lite som slår Kent. Vet også det har blitt linket til produkter fra Saphir (tror det var fkm), som er å få tak i her. Endret 15. mars 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hentet Conversene i går, og er veldig fornøyd! Finner ikke noe som kan vise til at de er fake. Spørsmålet er om hvilket jeg skal bestille nå. Converse Classic Chuck Taylor All Star OX white low eller Converse JACK PURCELL CP OX SNEAKERS CANVAS WHITE MEN'S? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg hadde valgt Chuck Taylor Noen som vet hvor lang tid han bruker på å få inn nye sko? Alt i min størrelse er borte Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvis du adderer med to på størrelsen kan du sjekke ut kvinneskoene. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen tips til vårsko? Ungdom som bruker, verken sosse eller hiphop stil. Bruker Chinos og skjorter ofte. Helst ikke mange k for et par.. Tenker oppimot en høvding. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvis du adderer med to på størrelsen kan du sjekke ut kvinneskoene. Takk, kjøpte meg et par i navy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hentet Conversene i går, og er veldig fornøyd! Finner ikke noe som kan vise til at de er fake. Spørsmålet er om hvilket jeg skal bestille nå. Converse Classic Chuck Taylor All Star OX white low eller Converse JACK PURCELL CP OX SNEAKERS CANVAS WHITE MEN'S? Jack Purcell, lett. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ingen av de, lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå